kerro mitä ikkunastasi näkyy

kaapo....

Jos kerrot mitä ikkunastasi näkyy, niin yritämme arvata missä asut

140

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koitas arvata

      Ikkunasta näkyy 8 kuusta, 3 mäntyä, koivu ja pihlaja. Toisesta ikkunasta näkyy naapurin akan polkupyörä, jota ei muuten näykkään kuin parkissa ollessa. Hitto, täti kun pyöräilee, ei pyörästä näy edes kissansilmää!!!
      Kolmannesta ikkunasta näkyy...ohhoh... tyttö yöpaidassa...
      Melekone arvaaja oot jos tiiät missä asun.

      • kaapo....

        Vakuttais olevan launialan baarin luona, vähäpukeinen nainen hortoilee tupakka suussa pihalla, pyörä on ilmestynyt talon seinustalle, toisella naapurilla menossa bileet, kyllä ilta paranee vielä, tuntuuko tutulta.


      • koitas arvata
        kaapo.... kirjoitti:

        Vakuttais olevan launialan baarin luona, vähäpukeinen nainen hortoilee tupakka suussa pihalla, pyörä on ilmestynyt talon seinustalle, toisella naapurilla menossa bileet, kyllä ilta paranee vielä, tuntuuko tutulta.

        Njet, ei siellä päinkään.
        Mut ny mä en voi enempää arvuutella kun mamma käski mut nukkumaan. Menestyksellistä jatkoa vaan salapoliisityöllesi.


      • arvaa jos et tiedä

        Tuppurala?


      • Anonyymi

        Ei kysytä mitä ajattelet, kun tekevät tramatologi puhe hieronta jotain inhottava jalkojen väliin.
        Uusi vamma kysymys tarkoititko ei selvennystä mitä kysymys tarkoittaa


    • paas arvaten

      Kun kahon keittiön ikkunasta, niin näkkyy keltanen naapuririvari.

      • arvaa jos et tiedä

        Suonsaari?


    • Ikkunasta näkyy

      naapurin ikkuna ja siellä oleva alaston nainen...

      • Hei ei saa

        kurkkia tännepäin!!


      • arvaa jos et tiedä

        Mikonkadulla.


    • näkymätönmies.

      keltaisa koivuja jotka oli joku aika sitten vihreitä ja kohta valkeita

      • arvaa jos et tiedä

        Urpolassa?


    • Keskustaa

      Kauppakeskus näkyy.

      • arvaa jos et tiedä

        Urpola?


    • ilman housuja taas..

      Naapurin isännän karvainen Berse!

      • ruudun takaa

        Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa.
        Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä.


      • sdfafsdsdf
        ruudun takaa kirjoitti:

        Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa.
        Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä.

        Olis ihan OK, jos lopettaisit tuon Sepeteuz -pakotuksen. Ei se ole kenenkään mielestä hauska juttu ollut, vaikka niin itse luuletkin.


    • lunta tulee kohta

      Rakkaan naapurini tekemättömät työt .

      Pihalla vaahteran lehdet odottavat pois kuljetusta.

      Kasaan haravointi ei kannata, sillä ne ovat sitten minun tontilla tuulen kuljettamana.

      http://www.youtube.com/watch?v=FFj4AjGV5bA

    • tän varmaan arvaat

      Koulu, joka ei oo täl hetkell käytössä ja pari koiran ulkoiluttajaa...

      • älä valehtele

        no eikä näy


      • !!!

        peitsarinkuja????


      • arvaa jos et tiedä

        Peitsari?


      • Jep...
        !!! kirjoitti:

        peitsarinkuja????

        ...niinps taitaa ollakii


    • Ei mitään koska verhot on kiinni. :D

      • rotta247

        Kannattasko vähän raottaa...


    • ikävät maisemat

      Rumia ja lihavia ihmisiä.

      • diipavaandaapa

        Toi on helppo! Et voi olla muualla, kuin ghetossa nimeltä Tuppurala!


    • NaapurinLaiskaMies

      Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.

      Ihanaa kun joku huolehtii XD

      • verhon välistä

        Hyvä ikkuna paikka josta näkeehyvin mitä ympärillä tapahtuu, voisi ruveta pitään väiväkirjaa , kuka ties kirjankin siitä väsättyä sais, välistä oikeen jumittuu pitkäsi aikaa, kameran vielä hommaan, kaukoptki olis velä parempi, olis lähitienoot hallinnassa, muutaman vuoden kuluttua olis isopinnkka materiaalia, sitten sadan vuoden päästä julkastaisi, miten elettiin ennen aikaan.kaiken näköistä hiipparia lliikkuu täälläkin, pitäkää varanne, saatat olla tarkkailun alla..


      • dingdong

        meillä samantapainen naapuri.
        lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa.


      • hohhoijaa huh hu
        dingdong kirjoitti:

        meillä samantapainen naapuri.
        lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa.

        Joo tää kyylääminren ottaa voimlle, paremminkin aivoon tähän aikaan yöstä, kun kaikki nukkuu ja mun täytyy valvoa, ei ei, kylän raitti on tyhjä.


      • pelarguunia
        hohhoijaa huh hu kirjoitti:

        Joo tää kyylääminren ottaa voimlle, paremminkin aivoon tähän aikaan yöstä, kun kaikki nukkuu ja mun täytyy valvoa, ei ei, kylän raitti on tyhjä.

        Miltä teistä tuntuu, kun katselen teitä ikkunasta......?


      • pihapolliisi

        "Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.

        Ihanaa kun joku huolehtii XD"

        Kuulostaa Nuottakatu kutoselta.


    • perse mies

      Perseitä; aivan vitusti perseitä

      • Katoppas vaan!

        Meillähän on ihan samat näkymät! ;)


    • En kerro en

      Paljonkin näkyy, mutta en kerro. Se on minun näköalaani ei sinun.

    • Keihevappi

      Minä kyttään ikkunasta.Aamuin anivarhain ja iltapuhteiksi.On ihaninta kytätä ja katsoa jos näkisi jotain.Lipputanko näkyy ikkunasta ja puutarhakeinu joka tosin nyt purettu osiin ja koivuja.

    • kuuset ne kuuset

      Metsää näkyy. Vasemmalla on kaksi paksua kuusta ja oikealla kaksi puuvenettä nutullaan. Kerropa siis missä asun?

      Vihje: En asu Mikkelissä päinkään.

      • arvaa jos et tiedä

        Ritvalassa?


    • et kuitenkaan arvaa

      lenkkipolku menee välistä ja toinen kerrostalo toisella reunalla. oikealla puolella metsää, jonka jälkeen kauppa, arvaappa vaan...

      • hehahohahe

        LAAJALAMPI


      • arvaa jos et tiedä

        Siekkilässä?


    • Oitsie?

      Niätsie?

    • Hkiman68

      Uspenskin katedraali, Kauppatori.

    • voi kuvotus

      Naapurin ryteikköinen piha honkkarin alennusmyynnistä ostettuine rättiautotalleineen. Voi kuvotus.

    • pelarguunia

      Aamukahvia juodessa naapurin akka könys kotia kohti hoiperellen tukka sekasin,naama tyytyväisen näköinen,jaaha...mitä lienee yöllä touhunu.

    • jos metsään tahdot

      Käynyt puolukassa?

    • arvaa jos et tiedä

      esen torni, naisvuori, tuomiokirkko, kerrostaloja, koivuja, kuusia, tuomi, pihlaja, muita pensaita autotalli, autoja pihaparkeissa.

      • kyylä.

        samat on näkymät,taiat olla naapurin kyylä,verhot heiluu alvariinsa.


      • arvaa jos et tiedä
        kyylä. kirjoitti:

        samat on näkymät,taiat olla naapurin kyylä,verhot heiluu alvariinsa.

        Moi kyylä. Ei heilu verhot kun en pidä niitä ollenkaan, ei ole näes mitään salattavaa :)


    • missä asun ?

      Ikkunastani näkyy navetta ja kirkko sekä koulu.Kadulla menee nyt juuri punainen auto,vihreä auto sekä harmaa auto.Parkissa on kolme autoa.
      Vihreätakkinen mies ulkoiluttaa pientä valkoista koiraa.

      • arvaa jos et tiedä

        Ristiinassa?


    • pekko

      Siellä näkyy paarikärpänen. Että nissä v....sa me siis asumme.

    • Nyt näkyy!

      Mulkvisteja!

    • persemies

      Meillä naidaan joka päivä verhot auki perseseen

      • Ilmankos teillä

        on niin pskaset verhot, kun ne kerran naidaan päivittäin prseeseen...


      • 9+6
        Ilmankos teillä kirjoitti:

        on niin pskaset verhot, kun ne kerran naidaan päivittäin prseeseen...

        Mä pyyhin aina nainnin jälkeen verhoihin!


    • äijä maalta

      koivuylehtiä vaii' kuinka paljon

    • Aamulla näkyi

      Naapurin muodottomaksi turvonnut akka lähdössä töihin! (tai työ tapaiseen paikkaan)

    • Paikallishuora

      "Viirupöllö" kadunkulmassa pitämässä "haarakonttoriaan!"

      • Saa arvata

        Oikealle katsoen rautatieasema,vasemmalle sairaala. Eteenpäin Carlson kylttiä ja satamaa.


      • arvaa jos et tiedä
        Saa arvata kirjoitti:

        Oikealle katsoen rautatieasema,vasemmalle sairaala. Eteenpäin Carlson kylttiä ja satamaa.

        Mannerheimintiellä tai Vuorikadulla.


    • Missähän lienen.

      Näkyy koulun betonimuuri ja sen yläpuolella kuva jostain punaperseisestä itikasta.Ja tekstiä jollakin hierokglyfeillä,niistä ei ota pirukaan selvää.Ja traktori menee lavalla istuu vinosilmäistä väkeä isot lierihatut päässä ja suun edessä liinat kuin länkkäreissä rosmoilla.Mutten ole lännessä päinkään.

    • pum pum

      Sie oot vietnamissa.

    • hys hiljaa

      Ikkunassa on rautaset putkiverhot,ei oo ryppyjä,näköala ei ole kummonen,jos oikeen kurkotan saatan villauksen nähä Hännihautaa,hyvin korkeeksi muurattua tiili aitaa ja samallaisia verhoilla koristetuja ikkunoita.Huoneen toisessa päässä on mahottoman pieni ikkuna,joskus saattaa siinä näkyä silmä,ei niin pienessä aukossa ole verhoja,Jos arvoot missäå oon,niin pääset huone kaveriksi,tähän kuuluu ylöspito,ruoka,ja raidalliset vaatteet,sekä turvallisuuden takia läpi vuorokauden vartiointi.

      • lohduton näköala

        Putkiverhot. Hehe. :-) Hyvin sanottu. Eikös tämä nykyinen lisäsiipi ole kalteriton?


    • No more

      Olen joskus katsellut samaa hänninhautaa varpailleni nousten ja kurottaen.Oletkohan samassa ylsiössä kuin minä muinoin,Aika kiva paikka,mutta hieman tuli aika pitkäksi,kun ei ollut paljoa niitä virikkeitä.

      • vankila

        Lääninvankila.


    • yksin kotona

      Ihanaa ! VoiH...Mun ihanne mies naapurista tomuttaa pihalla mattoja,harmin harmi,helskutti sentään kun sillä pitää olla eukko,oiskohan vapaata miestä,asun Peitsarissa,voi voi.

      • Peitsarissa

        on laatumiehiä. Senkun menet ja valitset siitä juvantien bussipysäkiltä kaupan kohdalta.


      • ikävää.
        Peitsarissa kirjoitti:

        on laatumiehiä. Senkun menet ja valitset siitä juvantien bussipysäkiltä kaupan kohdalta.

        Ei paljon viiti ikkunasta katella, kun peitsarissa asuu.


      • K E N T T Ä
        ikävää. kirjoitti:

        Ei paljon viiti ikkunasta katella, kun peitsarissa asuu.

        Kenttä kenttä ja kenttä


    • Kenttä!

      Urheilukenttä, kerrostaloja, koulu... Mitäs muuta.Autotie...?

      • rantakylä

        rantakylä.


    • onhan näitä

      No aika tyypillinen lähiö. Peitsari? Lähemäki? Launiala? Laajalampi? Siekkilä? Keskusta? Urpola? Kattilansilta? Moisio?

      • 《◇◆》

        Entäs Anttola..?


      • KENTTÄÄÄ

        Ei mikään niistä ;)


    • olisiko?

      Tuppurala?

    • tämä se on

      Hiirola

    • Ikkunasta kattelee silimät turvoksissa oleva krapulainen ruma äija,voi helevetti se onnii peili,sorry.

    • Thaimua

      Teitpä hienon feikkiprofiilin.Googletitko ihan ite kuvan:D

    • Se on miu koera,iha tosissaa.Hyvä koera onnii.

      • kel onni on

        Onko sen nimi Onni..?


    • REPAAA

      :DDDDDD

      • .jo on

        Räntää, räntää, mukavampi olla ikkunan lämpösellä puolella, joo näin on näppylät.


    • 1+8

      Naapurin kyyläävä ukko jonka kanssa ollaan jo pari tuntia pelattu tuoijotus peliä.

      Tähän mennessä kumpikaan ei ole räpäyttänyt silmääkään!

      Lisää raportteja myöhemmin...

      • ~~<☆>~~~~

        Katoppas peeveliä, mustalaiset ovat ruvenneet autoremonttiin kerrostalon pihalla, saattaa kädet likaantua ja vielä pyhävaateissa, arvatkaa missä.


      • abc jne
        ~~<☆>~~~~ kirjoitti:

        Katoppas peeveliä, mustalaiset ovat ruvenneet autoremonttiin kerrostalon pihalla, saattaa kädet likaantua ja vielä pyhävaateissa, arvatkaa missä.

        peitsarinkujalla.


    • Kenttää

      Urheilukenttä,yläaste,ja toisessa suuntaa keskustaa.

      • Lyseo

        Lyseon koulun luona.


    • yleinen sauna vain

      Kyr-piä, aivan mahottomasti kyr-piä!

      • Sorry, my mistake

        Ai anteeksi!

        Piti sanoa että "kylpiä", aivan mahoton kylpiä, kun vastapäätä on yleinen sauna...


      • pesijä.
        Sorry, my mistake kirjoitti:

        Ai anteeksi!

        Piti sanoa että "kylpiä", aivan mahoton kylpiä, kun vastapäätä on yleinen sauna...

        Nuoruudessani Mikkelissä oli kymmenittäin yleisiä saunoja, onko niitä vielä?


      • Munatonkana

        Siitä puhe mistä puute?


    • Pete_1981

      Ikkunasta näkyy rivitaloja ja pari kerrostaloa.

      Lisävihje: pihalla näkyy usein erään lähellä sijaitsevan taloyhtiön asukas, joka ulkoiluttaa koiraansa yksityisalueella lasten leikkipaikalla. Hän myös jättää koiran ulosteet siivoamatta. Tämä hiippari onkin jo tuttu näky kaikille alueen asukkaille: nainen, lihavahko, hiukset usein nutturalla, pitkä vihreä takki ja valkoiset housut. Koira on pieni valkoinen rakki, näyttää huonosti hoidetulta bichonilta tai coton de tuléarilta.

      Naapureille terveisiä, onhan tässä jo pari kuukautta seurattu tuota naista ja hänen toimintaansa.

      • doggie style

        Haisooko koirankakki pahalta kengänpohjassa?


    • monta ikkunaa

      Riippuu mistä ikkunasta katsoo, mutta lintujen ruokintapaikka näkyy missä oravakin käy hyppimässä.

    • pgsrchcvghcdx

      Bordelli sekä lady dominan studio

      • pgsrchcvghcdx2

        Et asu mikkelissä. mee oman kaupunkis sivuille kirjoittelemaan, lahopää pgsrchcvghcdx.


    • verhonrako

      Launiala

    • tämmöstänäkyy

      Siekkilässä on tosi ruman näköinen blondi, jolla lyhyet hiukset ja rillit. ei kulmakarvoja. mieskin on ruma, jolla on rillit.

    • dipidipi ööö ö ööööö

      JOko niitä paikka.arvioita alkaa KOHTA TULEMAAN!??

    • anusdildo

      Kaks kundia nussii toisiaan autossa.

    • gfjb

      Minä näen.. pieniä mustia ihmisiä. Pitkän mustan ihmisen ja lasten rattaat. parkkipaikan ja autoja. Poliisiauto kaartaa tuolta mutkasta..

      • abc jne

        Tuppurala, nuottakatu tai peitsain peitsarinkuja.


    • persereiät

      Naapurin kissa mun nurmikolle paskantaa...

      • Ja nurtsi senkun

        kasvaa vaan, kun saa vähän lannoketta...


    • Sysi Hiiliniska

      Nyt näkyy vain sysimustaa eikä yhtään valoa. Ei näy edes kahta kuusta eikä nurin olevia veneitä.

      Millosie alat arwailemmaan?

      • pimiä.

        Oot ihan pimee


      • abc jne

        Jossain Peitsarissa siellä rannan puolella.


    • hiilihankomies

      itse asiassa mä en nää mitään kun on silmät kiinni.

    • verhon raosta

      Mitä olisi kiva katella ikkunasta !

    • hih4

      ikkunasta näkyy elämää :)

      • jöpöttää

        Näkyy kun tehdään elämää.


      • @, fi
        jöpöttää kirjoitti:

        Näkyy kun tehdään elämää.

        Ovat varotelleet Einosta, olen yrittäny katella ja huuvella ikkunasta oisko tietoa,


      • turha arvata
        @, fi kirjoitti:

        Ovat varotelleet Einosta, olen yrittäny katella ja huuvella ikkunasta oisko tietoa,

        Kiva katella ikkunasta ulos kun sataa lunta, onko sinustakin mut et tiedä missä kattelen.


    • NAMI NAMI

      Vitusti perseitä. Osa tiukkoja osa taas tosi löysiä. Sadan euron kiikareilla kattelen useasti päivässä ikkunan ulkopuolella tapahtuvaa persetrafiikkia.

      • _____!?

        Hevosen p...seitäkö,


    • hörp hörp

      On se vaan eläkeläisen mukava katsella ikkunasta aurinkoista talvimaisemaa ja hörppiä kahvia kaikessa rauhassa,etenkin missä katselen,ei kuulu muille.

    • ikioma.

      joo tässä mitäs sitä omaa näkymää muille

    • hahket keltasina

      Koiran kusettajia alvariinsa.

    • joku viisas

      4-kaistainen moottoritie

    • kaapo

      Kato peijakas, mun vanha aloitus heränny.
      No sama näkymä lumen rippeineen ihmisiä menee ja tulee.
      Nykyään on noita koiran kusettajia isosti eikä ihme meiänkin rappukäytävässä joka toisella hevosen puolikkaitakin ja pienin kuolisi hiiren nakkiin.
      Elämä ilman ikkunaa, puistattaa

    • Mikkelin monumentti

      Iso ruosteinen reikä.

    • verhot

      No pesemättömät ikkunat mut pestyt ja silitetyt verhot mulla.Ja mun aviomies tulos pilkiltä kaloi mukan. ja vittu sinä minnasmile olekko ilkka kukkanen vai löylykauha vai kylmis mee pois. rasitat normaaleja ihmisiä.

    • heiheihaloo

      Mulla näkyy tollaset kalterit tämän pienen huoneen ikkunassa, jotku tollaset tosi paksut lasit. Taidan olla Niuvanniemessä tai Vaasassa? Ja ehkä koko loppuelämäni. Soittaisin Kellokoskeen kaverilleni Prinsessalle, mutta ko ottivat multa puhelimen pois.

    • sa1maannorpp4

      Saimaa jäätyneenä

    • tjtjtjtj

      Olohuoneesta, ruokailutilasta, keittiöstä ja työhuoneesta näkyy Kirkkopuistoon.
      Biljardihuoneesta, baarista, saunaosastolta ja makuuhuoneesta näkyy satamaan.

    • arvaajo

      Tollanen kellertävä halli ja jos oikein kurkkii niin huoltsikan nurkasta vähän

    • fffffvvvbbbb

      vanha mies runkkaa parvekkeella

    • bolerostafadoksi

      Ikkunasta näkyy lähikapakka, vesistöä ja kaukoliikenteen bussipysäkki...

    • näkyy

      Olohuoneen ikkunasta näkyy kadun toisella puolen olevan naapurin talo. Päädyistä (makuuhuoneista, 4 kpl) näkyy viereiset naapurit. Näkyihän myös länsipuolen ikkunoista oravakin tänään ja kaupunkirusakko eilen illalla. Helppohan toi on arvata, eikö niin?

    • kurnujaloikka

      Etninen ravintola.

    • tattipää

      Vastapäinen talo ja siellä pirun lihava akka kiikareineen. Asuinalueeni vahtikoira...

    • Anonyymi

      On vain taas menossa kytyäys yöiviivaus sivut

    • Anonyymi

      Päivällä näkyy harakoita, variksia, pikkulintuja, koirantaluttajia. Yöllä joskus kettu tai humalainen ukko. Tai lumipenkkaan törmännyt auto.

      • Anonyymi

        Yhden pisteen vihje : Pelimanni- pubi on siellä.


    • Anonyymi

      Vastapäisen talon ukko kiikareiden kanssa, tännepäin kahtelee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe