Kuka oli se porilainen mies joka huhujen mukaan seurusteli Pekka Puputin kanssa?
Puputin porilainen miesystävä?
24
649
Vastaukset
- HAHAHAHAHA...
Tiedän että tämä satuttaa sinua syvältä. Mutta minun on pakko se kertoa. Se oli sinun isäsi.
- mysteeriherra
Minun isäni ei ole koskaan asunut Porissa. Ehkä se oli sinun miehesi tai sinun poikaystäväsi.
- vitsiä pukkaa
mysteeriherra kirjoitti:
Minun isäni ei ole koskaan asunut Porissa. Ehkä se oli sinun miehesi tai sinun poikaystäväsi.
Aloittajalta kun joku kysyy hänen isänsä nimeä, hän vastaa helsinki.
- Kuoliaaksinaurattaja
Porilaista huumoria kukkeimmillaan!
- von Lagerbom
Olisi sen seikan selvittäminen ehkä tutkinnan kannalta varteenotettavaa. Tuskin tutkittiin Puputin puhelin ja tietokone..
- pysy korsussas
Laakerpummin lusikka se löytää joka soppaan:(
pysy korsussas kirjoitti:
Laakerpummin lusikka se löytää joka soppaan:(
Näin on. Otan kyllä herkästi kantaa yhteiskunnan epäkohtiin, kuten juuri aloitteesssani Yleistä Satakunnasta-palstalle..:-) Jk. ja tänään myöhemmin, viimeistään huomenna kirjoitan visiostani nykymenosta, joka tietystikin kuvitteellinen mutta yleiset merkit nykyisestä elämän menosta huomioiden saattaisi olla täyttä tottakin..
- Ärsykki
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Näin on. Otan kyllä herkästi kantaa yhteiskunnan epäkohtiin, kuten juuri aloitteesssani Yleistä Satakunnasta-palstalle..:-) Jk. ja tänään myöhemmin, viimeistään huomenna kirjoitan visiostani nykymenosta, joka tietystikin kuvitteellinen mutta yleiset merkit nykyisestä elämän menosta huomioiden saattaisi olla täyttä tottakin..
Että sä jaksat ärrrsyttäää! Eikö sul oo muuta tekemist ku aina ottaa "kantaa" joka asiaan? Pelle!
- inhokki1
Ärsykki kirjoitti:
Että sä jaksat ärrrsyttäää! Eikö sul oo muuta tekemist ku aina ottaa "kantaa" joka asiaan? Pelle!
Veit jalat suustani.
- vajakit
inhokki1 kirjoitti:
Veit jalat suustani.
Te vajakkireppanat tunkee jalkansa suuhun aina kun syyttäjä kertoo jonkun uuden valeen ;))
- inhokki1
vajakit kirjoitti:
Te vajakkireppanat tunkee jalkansa suuhun aina kun syyttäjä kertoo jonkun uuden valeen ;))
Och samma på finska. "Te vajakkireppanat tungette jalat suuhunne aina....", kukahan tässä on vajakki?.?.?
- von Lagerbom
Ärsykki kirjoitti:
En minä koko ajan kantaa ota mutta nyt on taas syytä. Kun Lahtea oltiin uhkailtu, tutkiko poliisi myös Lahden ja Puputin tietokoneet ja kännykät, myös työkoneet... Sieltä olisi saattanut löytyä tietoja, jotka mahdollisesti olisivat selventäneet tapahtumia.. Myös tuon Puputin miesystävänkin osalta..
- raporttia kiitos
von Lagerbom kirjoitti:
En minä koko ajan kantaa ota mutta nyt on taas syytä. Kun Lahtea oltiin uhkailtu, tutkiko poliisi myös Lahden ja Puputin tietokoneet ja kännykät, myös työkoneet... Sieltä olisi saattanut löytyä tietoja, jotka mahdollisesti olisivat selventäneet tapahtumia.. Myös tuon Puputin miesystävänkin osalta..
Luuletko bum että poliisi vastaa sinun kyselyysi tänne soome25 palstalle?
Ehkä osoitat kysymyksesi suoraan heille ja tulet vaikka sitten raportoimaan tuloksista tuon tyhjänpäiväisen jossittelun sijaan? - von Lagerbom
raporttia kiitos kirjoitti:
Luuletko bum että poliisi vastaa sinun kyselyysi tänne soome25 palstalle?
Ehkä osoitat kysymyksesi suoraan heille ja tulet vaikka sitten raportoimaan tuloksista tuon tyhjänpäiväisen jossittelun sijaan?Ei se ollutkaan kysymys poliisille vaan pohdintaa, onko tuollaiset asiat tutkittu, nääs kun poliisille oli kuitenkin annettu vihje että yksi katoaa ja toinen tapetaan. Olettaisi että näiden kaverusten, kuin myös sen homotutkijankin puhelin/tietokoneiden tiedot olisi tutkittu, mutta... Oletan, ettei sellaista perusteellisempaa tutkimusta ole kuitenkaan huomattu tehdä..
- heteroinen
von Lagerbom kirjoitti:
Ei se ollutkaan kysymys poliisille vaan pohdintaa, onko tuollaiset asiat tutkittu, nääs kun poliisille oli kuitenkin annettu vihje että yksi katoaa ja toinen tapetaan. Olettaisi että näiden kaverusten, kuin myös sen homotutkijankin puhelin/tietokoneiden tiedot olisi tutkittu, mutta... Oletan, ettei sellaista perusteellisempaa tutkimusta ole kuitenkaan huomattu tehdä..
Miksi laitat tutkija sanan eteen homoliitteen?
- rabbit tutkija
heteroinen kirjoitti:
Aivan, onko joku tutkija homoseksuelli? Ehkä asiaa ei tutkita jos se tutkija itse on pupun tyttöystävä?
Kävikö kellään muuten mielessä että pullantuoksuinen annuli on itse voinut pistää tuollaisen vinkin että joku katoaa poliisille ohjatakseen epäilyjä itsestään pois jos kerran väitetään että hän on suunnitellut koko teon?
Tietääkö bum jonkun poliisin olevan pupun tyttöystävä?Pistä nyt tietoa tulemaan niin saadaan jauhaa tätä miljoonassa lisäviestissä :D - homotutkija
heteroinen kirjoitti:
Siksi että he tutkivat homoutta!
- von Lagerbom
rabbit tutkija kirjoitti:
Aivan, onko joku tutkija homoseksuelli? Ehkä asiaa ei tutkita jos se tutkija itse on pupun tyttöystävä?
Kävikö kellään muuten mielessä että pullantuoksuinen annuli on itse voinut pistää tuollaisen vinkin että joku katoaa poliisille ohjatakseen epäilyjä itsestään pois jos kerran väitetään että hän on suunnitellut koko teon?
Tietääkö bum jonkun poliisin olevan pupun tyttöystävä?Pistä nyt tietoa tulemaan niin saadaan jauhaa tätä miljoonassa lisäviestissä :DKyse oli siis homotutkimuksen tehneestä, Puputin ja Lahden opiskelukaverista. On tietysti Auerkin voinut antaa vihjeen mutta siksipä juuri asiat pitäisikin tutkia että totuus selviäisi. Teko vaikuttaa intohimorikokselta joten voisihan kyse olla sukupuolisesti poikkeavan suorittamasta murhasta.
- julkinen verotutkija
Puputti on miljonääri.
Katso verotiedot. Töissä Porin Osuuspankissa. Tytär jossain lähiön Osuuspankissa. Viimeksi Vanhalla Koivistolla.- julkinen verotutkija
Pääomatulot 1,1 miljoonaa euroa vuonna 2010.
- pyllystä syntynyt?
Hetkinen, eikö jänösen pitänyt olla homostelija, mistä se tytär tuli?
- Mies-ystävä
- von Lagerbom
Mitä tekemistä Hautalan toheloinnilla on Pupitin miesystäväasian kanssa?
- grillimiäs
olin kans joskus markku aron(puputti) keikalla.oli hyvä keikka.yöllä sit lähdettiin grillille syömään markku ja bändi.markku tilas makkaraperunat ja colan.grillimyyjä kysy multa et mitä sää otat? mää sanoin sille et mä otan samaa mitä markku "puputti!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510