Patong beacilta kokemuksia, suosituksia firmasta,millainen pvä , entä hinta per nuppi?
Mitä kaloja saitte?
Syvänmeren kalastus
19
887
Vastaukset
- kalassa phuketissa
Kalastus on Phuketissa suosittua ja veneitä on paljon. suomalaisiakin retkien järjestäjiä on useita, esim patongilla voi reissun varata midnight sun raflasta. tonnikalaa saa takuuvarmasti, muihin vokalaisiin tarttee jo parempaa onnea. minnethaimaassa sivuilla on tarina phuketin kalareissusta: http://www.minnethaimaassa.com/blogikirja/phuket-kalastus-midnight-sun/
- EEemelit
Kiitos paljon. Upea vene heillä, sinne siis varaus.Mukavia kertomuksia ja edullinen hinta.
- KiitoksiaPaljon
Tuon Jannen sähköposti osoite? En oikein ymmärtänyt, voisiko joku selkeyttää sitä?
http://www.phuket.fi/midnight/sun/home.htm
tuossa sivu jossa on lisää tietoa ja Jannen mobile numero, soita suoraan vaikka jo suomesta.
Mä oon ollu 10-15 kertaa tuolla reissulla ja meen jatkossakin :)
Tonnikaloja yms. joskus purjekalaa.
Isommat löytyy Similanin reissulta jota tekevät kans.- 14+2
Hei, ovatko reissut sellaisia, että voisi mennä myös 6-vuotiaan pojan kanssa? Meillä jo pari kesää ollaan kalastettu innoissaan täällä koto suomessa.
14+2 kirjoitti:
Hei, ovatko reissut sellaisia, että voisi mennä myös 6-vuotiaan pojan kanssa? Meillä jo pari kesää ollaan kalastettu innoissaan täällä koto suomessa.
Voipi ottaa mukaan. Ollaan alkoa otettu kohtuudella?. Naisista ja lapsista takuuvarmasti pidetään huoli. Eikä ole ollu mitään ongelmia koskaan.
No mä lähden taas ylihuomenna katsastaa paikat ;)- Kawa kawa
kitewind kirjoitti:
Voipi ottaa mukaan. Ollaan alkoa otettu kohtuudella?. Naisista ja lapsista takuuvarmasti pidetään huoli. Eikä ole ollu mitään ongelmia koskaan.
No mä lähden taas ylihuomenna katsastaa paikat ;)Tuna resort Chalong Bay. Haataisen Harri veneineen vie porukkaa merelle.Tonnikalaa tulee,ehkä.Jos ei kala nappaa niin saapahan kuunnella Harrin itsekehua:)
- hyvä eläkeammatti
Kawa kawa kirjoitti:
Tuna resort Chalong Bay. Haataisen Harri veneineen vie porukkaa merelle.Tonnikalaa tulee,ehkä.Jos ei kala nappaa niin saapahan kuunnella Harrin itsekehua:)
Onko sama mies kuin Suomen mestaruuksia voittanut keihäänheittäjä ja monissa kisoissa Suomea keihäässä (sekä mediassa) edustanut ?
- d<hgt
hyvä eläkeammatti kirjoitti:
Onko sama mies kuin Suomen mestaruuksia voittanut keihäänheittäjä ja monissa kisoissa Suomea keihäässä (sekä mediassa) edustanut ?
ei ole
- T.T
kitewind kirjoitti:
No mä lähden taas ylihuomenna katsastaa paikat ;)tervehdys kite. toivottavasti olet paikalla vielä, ku me tullaan täältä suomesta takas phuketiin. kivasti olet kalareissuista kertonut täällä sivuilla.toivottavasti tulee ensi kaudella paljon suomalaisia asiakkaita kalastamaan.
tullaan 5.11.2013, joten nähdään illalla midiksessä.
t. kalaopas tero
- Safiiri78
Jannen kalastuspäivä oli pettymys. Valitse toinen yritys. Aina ei tietty tulekkaan kalaa mutta kalareissun voi muutoin saada hienoksi kokemukseksi. Meillä opas istui sisätiloissa, ruoka loppui jans oppaalla ei ollut käsitystä paikannimistä jossa käytiin uimassaB-)
Joten katso paikallinen kalastusretki. Heillä käsitys missä liikutaan!- Safiiri78
Ps. Älä mene pienen lapsen kanssa. Jos tuulee on riski että lapsi putoaa.Tai valvo itse sillä ns opas oli promilleissa eikä olisi huomannut mikäli turisti yli laidan.
Pelkkää rahastusta, sorry.
- talvenviettäjä
Chalongin laiturilta on turvallinen kalastaa ja kalaa oikeasti tuleekin. Ajelen usein illalla tai aikaisin aamulle sinne onkimaan päivällisen
- fisumaster
Meidän perhe otti kalareissun katalta white bear ravintolasta, hinta oli kohtuullinen priva veneestä. Kaikki toimi kuin pitääkin ja suomalainen opas asiallinen kaveri.
- eimainoksille
fisumaster kirjoitti:
Meidän perhe otti kalareissun katalta white bear ravintolasta, hinta oli kohtuullinen priva veneestä. Kaikki toimi kuin pitääkin ja suomalainen opas asiallinen kaveri.
ai patongilta?
Kannattaa hankkia ihan oikea lääkitys, seuraavalla kerralla.
Tossa vieressä on paljon tyhjää mutta maksullista mainostilaa myynnissä.
ÄLkää siis tärvelkö keskustelupalstaa valheellisilla mainoksilla. - kalaonterveellistä
Missä valmistaa saalis, voiko viedä johonkin ravintolaam ja pyytää niitä valmistamaan ?
- fisumaster
kalaonterveellistä kirjoitti:
Missä valmistaa saalis, voiko viedä johonkin ravintolaam ja pyytää niitä valmistamaan ?
Meille saalis valmistettiin siellä white bearissa, tosin varasimme retken myös sieltä.
SUOSITTELEMME suuresti! - ThaiLady
ÄLKÄÄ TÄRVELKÖ KESKUSTELUPALSTAA.......
Voi hyvät hyssykät sentään, kuka kaipaa lääkitystä?
Mainoksia ? - fisumaster
eimainoksille kirjoitti:
ai patongilta?
Kannattaa hankkia ihan oikea lääkitys, seuraavalla kerralla.
Tossa vieressä on paljon tyhjää mutta maksullista mainostilaa myynnissä.
ÄLkää siis tärvelkö keskustelupalstaa valheellisilla mainoksilla.Ota vaan lääkkeet ja kaiva napaas. Eikö naapurustossa ole mitään kytättävää, hemmetin urpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389