kalun mittaajan perustyökalu on Wc-paperirulla

nyt munia mittaamaan

jos erektiossa oleva kullisi on selvästi pieni wc paperirullan sisällä niin se on pieni.
jos se mahtuu just sinne se on normaali. jos täytyy väkisin tunkea tai ei mahdu niin se on normaalia paksumpi.
pituus, jos kullisi nuppi vähän pilkistää rullan toisesta päästä se on tavallisen mittanen jos ei päätä näy se on lyhyt jos päästä näkyy yli 3cm tai siis enemmän, niin silloin se on keskivertoa pidempi eli pitkä.HUOM! rullan pitää olla täysi jolloin ei voi hampaatkaan irvessä työntää rullaa vatsaanpäin liikaa. oma vehkeeni mahtu rullaan vaikka kaksin kerroin mutta päästä näkyy n. 5 cm eli pitkä kynämuna jolla ei juuri käyttöä ole,

119

26005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17/12

      Mulla näkyy koko tero hylsästä kun tuolleen mittaa.

      • raaka mustikka

        ihan jees, mutta hölskyykö sisällä. mulla ei hölskynyt. tero oli kans ulkona mutta aivan sinipunanen kun raaka mustikka. eli varmaan ihan ok.


      • Häxis

        Ja väljää rittää reunoilla huolimatta hk-vahvuudesta?


      • 17/12
        raaka mustikka kirjoitti:

        ihan jees, mutta hölskyykö sisällä. mulla ei hölskynyt. tero oli kans ulkona mutta aivan sinipunanen kun raaka mustikka. eli varmaan ihan ok.

        Kyllä hölsky,y ihan kuten sinullakin. Et muuten termistä "hölskyä" puhuisi.


      • 17/12
        Häxis kirjoitti:

        Ja väljää rittää reunoilla huolimatta hk-vahvuudesta?

        Mulla on 12cm paksu, ei 13 - 13.5cm.


      • Häxis
        17/12 kirjoitti:

        Mulla on 12cm paksu, ei 13 - 13.5cm.

        Hk-vahvuiseksi sitä kehuit.
        Taidat mittailla hämärästä ?


      • 17/12
        Häxis kirjoitti:

        Hk-vahvuiseksi sitä kehuit.
        Taidat mittailla hämärästä ?

        HK-leveä se on, enkä ole kehunut.


      • Häxis
        17/12 kirjoitti:

        HK-leveä se on, enkä ole kehunut.

        Olet yksi teistä kolmesta, jotka jaksavat pitää pirrinsä mittoja esillä. Kiinnostaa kuin kilo sitä itseään persemitatut mitat.


      • 17/12
        Häxis kirjoitti:

        Olet yksi teistä kolmesta, jotka jaksavat pitää pirrinsä mittoja esillä. Kiinnostaa kuin kilo sitä itseään persemitatut mitat.

        Ok. Sinulla on oikeus mielipiteeseen.


      • raaka mustikka kirjoitti:

        ihan jees, mutta hölskyykö sisällä. mulla ei hölskynyt. tero oli kans ulkona mutta aivan sinipunanen kun raaka mustikka. eli varmaan ihan ok.

        Mulla hölskyy hylsy iso


      • Anonyymi
        17/12 kirjoitti:

        HK-leveä se on, enkä ole kehunut.

        Nono


      • Anonyymi
        Kari29v kirjoitti:

        Mulla hölskyy hylsy iso

        Hölskyy.


    • muluukkuu

      aika hyvin keksitty mittausväline kun löytyy varmasti joka veskistä. just ja just mahtu, mutta se oli yllätys että vielä toinenkin rulla pysyhyvin oksan pääsää kiitti vinkistä , nyt mäkin tiedän et mul on iso...itsetunto kohos mukavasti.

    • Kljr

      Ei mahdu edes löysänä wc-hylsyyn. Mitä vitun minikikkeleitä tällä palstalla oikein roikkuu? Normimies olen ja normikavereitten kanssa joutuu joskus olemaan jopa alasti esim saunassa mökillä jolloin ei voi olla näkemättä kavereitten kulleja. Jokaisella MIEHELLÄ mulukku joka ei wc-papruhylsyyn mahdu edes velttona. ihme piipertäjiä täällä.

      • 17/12

        Pieniä on paskapaperirullahylsyt teillä päin.


      • Meni läpi sukkana
        17/12 kirjoitti:

        Pieniä on paskapaperirullahylsyt teillä päin.

        hylsystä ympäryys vain 13-13.5cm suora ei käyrä muna :-( tosin hylsystä tuli ulos 7,5cm olenko luikero muna?
        Tosin eipä toi edellien yön hoidokki ainakaan valittanut 20min aktin aikana typy sai 4-5 orkkua peräkanaa. ;-)
        Minkäs kokosia wc-paperihylsyjä teillä oikein on Embo tasan 10cm pitkä ja sisä halkaisija 4,5cm


      • Isoegohekoheko

        Ettet vain satusetä tukkinut löysää jättipenistäsi mehupilliin wc-paperihylsyn sijaan!
        Minäkin tunnen yhden jättimulkun se jätkä on ihan täysmulkku eikä mahdu edes autonrenkaasta läpi kun hörökorvat ottaa kiinni.
        Kaiken maailman baskanpuhujia sitä onkin.


      • 17/12
        Isoegohekoheko kirjoitti:

        Ettet vain satusetä tukkinut löysää jättipenistäsi mehupilliin wc-paperihylsyn sijaan!
        Minäkin tunnen yhden jättimulkun se jätkä on ihan täysmulkku eikä mahdu edes autonrenkaasta läpi kun hörökorvat ottaa kiinni.
        Kaiken maailman baskanpuhujia sitä onkin.

        Hah. Hyvin heitetty:)


      • Häxis
        17/12 kirjoitti:

        Hah. Hyvin heitetty:)

        Oli aika tavalla sinuntyylinen heitto. Ethän vaan taas kehunut itseäsi


      • Pöllö7

        Olisko ne on luontoystävällisiksi kuljetussyistä litistetty ja se rulla pitää ensin puristaa auki?


    • Kfjfj

      Itsellä teki tiukkaa puskea sinne rullaan ja tuli yli noin 7cm vielä. Ikää 17

      • Tänne on

        ikäraja 18-vuotta senkin nulikka.


      • Kfjfj
        Tänne on kirjoitti:

        ikäraja 18-vuotta senkin nulikka.

        Kumma kun aina löytyy joku, joka valittaa jostakin.. Elä ota itseesi, jos penikseni on isompi kuin sinulla. Just deal with it


      • Häxis
        Kfjfj kirjoitti:

        Kumma kun aina löytyy joku, joka valittaa jostakin.. Elä ota itseesi, jos penikseni on isompi kuin sinulla. Just deal with it

        Hyvin sanottu tuolle kateelliselle persemittaajalle.

        Mulkustasi sen verran; deal it ;)


      • En minä
        Kfjfj kirjoitti:

        Kumma kun aina löytyy joku, joka valittaa jostakin.. Elä ota itseesi, jos penikseni on isompi kuin sinulla. Just deal with it

        valittanut Kfjfj nulikka totesin vain että eikö tänne seksi keskusteluun pitänyt kilikata hiirellä että olen yli 18-vuotias. Eli sinun mittaustuloksiin ei voi luottaa koska olet joko paatunut valehtelija tai tyhmä jolla on vielä numerot hakusessa kun et tiedä vielä että 17-vuotias ei ole yli 18-vuotias.
        Kaikenlaisia apukoululaisia nulikoita täälläkin hilluu.
        Ei se koko vaan taito, hellyys, kestävyys ja naisen 100% täydellinen huomioiminen sekä mielihyvän tuottaminen aktin aikana on tärkeämpi kuin pelkkä koko.
        Suurin osa naisista tarvitsevat myös tunnetta, ihastusta tai jopa rakkautta onnistuneeseen yhdyntään poikkeuksiakin toki löytyy kun meille miehille taas riitttää ihan pelkkä pillu pahemman puutteessa. ;-)


      • Häxis
        En minä kirjoitti:

        valittanut Kfjfj nulikka totesin vain että eikö tänne seksi keskusteluun pitänyt kilikata hiirellä että olen yli 18-vuotias. Eli sinun mittaustuloksiin ei voi luottaa koska olet joko paatunut valehtelija tai tyhmä jolla on vielä numerot hakusessa kun et tiedä vielä että 17-vuotias ei ole yli 18-vuotias.
        Kaikenlaisia apukoululaisia nulikoita täälläkin hilluu.
        Ei se koko vaan taito, hellyys, kestävyys ja naisen 100% täydellinen huomioiminen sekä mielihyvän tuottaminen aktin aikana on tärkeämpi kuin pelkkä koko.
        Suurin osa naisista tarvitsevat myös tunnetta, ihastusta tai jopa rakkautta onnistuneeseen yhdyntään poikkeuksiakin toki löytyy kun meille miehille taas riitttää ihan pelkkä pillu pahemman puutteessa. ;-)

        "Eli sinun mittaustuloksiin ei voi luottaa koska olet joko paatunut valehtelija tai tyhmä jolla on vielä numerot hakusessa kun et tiedä vielä että 17-vuotias ei ole yli 18-vuotias.
        Kaikenlaisia apukoululaisia nulikoita täälläkin hilluu."

        Tai sitten ei mielestäsi voi luottaa, kun lukema on yli 13 cm? Sitä tietenkin tarkoitit,

        Huomenta vaan Asus. Aamu koitti ja ralli se taas alkoi...:)


      • Kfjfj
        En minä kirjoitti:

        valittanut Kfjfj nulikka totesin vain että eikö tänne seksi keskusteluun pitänyt kilikata hiirellä että olen yli 18-vuotias. Eli sinun mittaustuloksiin ei voi luottaa koska olet joko paatunut valehtelija tai tyhmä jolla on vielä numerot hakusessa kun et tiedä vielä että 17-vuotias ei ole yli 18-vuotias.
        Kaikenlaisia apukoululaisia nulikoita täälläkin hilluu.
        Ei se koko vaan taito, hellyys, kestävyys ja naisen 100% täydellinen huomioiminen sekä mielihyvän tuottaminen aktin aikana on tärkeämpi kuin pelkkä koko.
        Suurin osa naisista tarvitsevat myös tunnetta, ihastusta tai jopa rakkautta onnistuneeseen yhdyntään poikkeuksiakin toki löytyy kun meille miehille taas riitttää ihan pelkkä pillu pahemman puutteessa. ;-)

        No voi tsiisus. .. Elä nyt tämmösellä sivulla ja jätkien kesken ala hemppistelemään. Olen syvästi pahoillani, kun satuin tänne tulemaan, enkä oletakkaan että uskoisit, tärkeintä on se että moni tytyli on sen päässyt todistamaan ja siitä nauttimaan.:)

        Ja vielä sen verran, että sinun penistäsi ei tainnut rullan päässä näkyä, koska tunnut olevan niin katkera siitä, että mulkkuni on isompi. Sillä huomaan että olet ainoa joka iästäni nostaa numeron.. :)


      • Ehheijaa
        Kfjfj kirjoitti:

        No voi tsiisus. .. Elä nyt tämmösellä sivulla ja jätkien kesken ala hemppistelemään. Olen syvästi pahoillani, kun satuin tänne tulemaan, enkä oletakkaan että uskoisit, tärkeintä on se että moni tytyli on sen päässyt todistamaan ja siitä nauttimaan.:)

        Ja vielä sen verran, että sinun penistäsi ei tainnut rullan päässä näkyä, koska tunnut olevan niin katkera siitä, että mulkkuni on isompi. Sillä huomaan että olet ainoa joka iästäni nostaa numeron.. :)

        ei sinun nulikka pahoillasi tarvi olla. Mitä tuossa yllä mainitsin sukkana läpi suorana ja 7,5cm tuli näkyviin hylsystä eli pituus 17,5cm ymp.13-13.5cm. Tosin olen helwetin iso raamikas liki 2m kaappi eli eihän toi hääviltä näytä näin isossa äijässä :-(
        En ole katkera vaan totesin teille nulikoille elkää olko siinä harha uskossa että, iso meisseli tai kenellä on hienoin teini BMW tai pramein prätkä on automaattisesti naisten suosiossa ja kylän kovin casanova. Ei edes miehen komea ulkonäkö riitä jos on muuten täysin idiootti eli joudut valitettavasti jatkossakin tumputtamaan käteesi ja haaveilemaan niistä oikeista tytyleistä. Toki kaikista ulkoisista avuista on etua billujahdissa kilpailessa kauniimmista kaunottarista muiden urosten kanssa edellyttäen tietenkin että olet OK- tyyppi mimmien mielestä.
        Mikäli haluat nulikka joskus poikuudestasi eroon muista nämä asiat kun lähdet mirkun kanssa treffeille ole puhdas/siisti, herrasmiehen käytöstavat ja ajattele mitä suustasi päästät äkäkä vain esitä mitään mitä et ole vaan ole oma itsesi niin sinullakin saattaa vielä käydä flaxi. ;-)
        Naiset ovat herkkiä, tunteellisia ihania olentoja joita pitää vain osata ymmärtää .....eli se mitä sinulla on korvien välissä on tärkeämpää kuin se mitä sinulla on jalkojen välissä.

        T: Casanova


      • Rfsu on oikeassa
        Ehheijaa kirjoitti:

        ei sinun nulikka pahoillasi tarvi olla. Mitä tuossa yllä mainitsin sukkana läpi suorana ja 7,5cm tuli näkyviin hylsystä eli pituus 17,5cm ymp.13-13.5cm. Tosin olen helwetin iso raamikas liki 2m kaappi eli eihän toi hääviltä näytä näin isossa äijässä :-(
        En ole katkera vaan totesin teille nulikoille elkää olko siinä harha uskossa että, iso meisseli tai kenellä on hienoin teini BMW tai pramein prätkä on automaattisesti naisten suosiossa ja kylän kovin casanova. Ei edes miehen komea ulkonäkö riitä jos on muuten täysin idiootti eli joudut valitettavasti jatkossakin tumputtamaan käteesi ja haaveilemaan niistä oikeista tytyleistä. Toki kaikista ulkoisista avuista on etua billujahdissa kilpailessa kauniimmista kaunottarista muiden urosten kanssa edellyttäen tietenkin että olet OK- tyyppi mimmien mielestä.
        Mikäli haluat nulikka joskus poikuudestasi eroon muista nämä asiat kun lähdet mirkun kanssa treffeille ole puhdas/siisti, herrasmiehen käytöstavat ja ajattele mitä suustasi päästät äkäkä vain esitä mitään mitä et ole vaan ole oma itsesi niin sinullakin saattaa vielä käydä flaxi. ;-)
        Naiset ovat herkkiä, tunteellisia ihania olentoja joita pitää vain osata ymmärtää .....eli se mitä sinulla on korvien välissä on tärkeämpää kuin se mitä sinulla on jalkojen välissä.

        T: Casanova

        13cm (Hk) kanki ei mene hylsään, mutta normaali 8 - 12cm
        menee liki heittämällä. No 12cm pitää jo sihdata.


      • Nin se vain on

      • Kfjfj
        Ehheijaa kirjoitti:

        ei sinun nulikka pahoillasi tarvi olla. Mitä tuossa yllä mainitsin sukkana läpi suorana ja 7,5cm tuli näkyviin hylsystä eli pituus 17,5cm ymp.13-13.5cm. Tosin olen helwetin iso raamikas liki 2m kaappi eli eihän toi hääviltä näytä näin isossa äijässä :-(
        En ole katkera vaan totesin teille nulikoille elkää olko siinä harha uskossa että, iso meisseli tai kenellä on hienoin teini BMW tai pramein prätkä on automaattisesti naisten suosiossa ja kylän kovin casanova. Ei edes miehen komea ulkonäkö riitä jos on muuten täysin idiootti eli joudut valitettavasti jatkossakin tumputtamaan käteesi ja haaveilemaan niistä oikeista tytyleistä. Toki kaikista ulkoisista avuista on etua billujahdissa kilpailessa kauniimmista kaunottarista muiden urosten kanssa edellyttäen tietenkin että olet OK- tyyppi mimmien mielestä.
        Mikäli haluat nulikka joskus poikuudestasi eroon muista nämä asiat kun lähdet mirkun kanssa treffeille ole puhdas/siisti, herrasmiehen käytöstavat ja ajattele mitä suustasi päästät äkäkä vain esitä mitään mitä et ole vaan ole oma itsesi niin sinullakin saattaa vielä käydä flaxi. ;-)
        Naiset ovat herkkiä, tunteellisia ihania olentoja joita pitää vain osata ymmärtää .....eli se mitä sinulla on korvien välissä on tärkeämpää kuin se mitä sinulla on jalkojen välissä.

        T: Casanova

        Asiallista tekstiä, osittain. En vain ymmärrä miksi oletat, että ihminen on neitsyt kun ikä on alle 18.:D pahoittelen, mutta poikuuden menetin, kun olin 13v.


      • Häxis
        Kfjfj kirjoitti:

        Asiallista tekstiä, osittain. En vain ymmärrä miksi oletat, että ihminen on neitsyt kun ikä on alle 18.:D pahoittelen, mutta poikuuden menetin, kun olin 13v.

        Älä sinä poika välitä noiden tai tuon kateellis(t)en persemittaajien höpinöistä. Joillekin heistä pillunsaaminen on maailman ihme ja joillekin olisi ihme, jos he sitä joskus saisivat.

        Jatka sinä panemista isolla kullillasi ja käy tällä palstalla ainoastaan nauramassa näille katkerille iki-itkijöille. Minä olen kolme vuotta seurannut palstaa ja olen perunut monta stand-up-tilaisuutta, koska täällä saa nauraa ihan tarpeeksi :D


      • No nulikat
        Häxis kirjoitti:

        Älä sinä poika välitä noiden tai tuon kateellis(t)en persemittaajien höpinöistä. Joillekin heistä pillunsaaminen on maailman ihme ja joillekin olisi ihme, jos he sitä joskus saisivat.

        Jatka sinä panemista isolla kullillasi ja käy tällä palstalla ainoastaan nauramassa näille katkerille iki-itkijöille. Minä olen kolme vuotta seurannut palstaa ja olen perunut monta stand-up-tilaisuutta, koska täällä saa nauraa ihan tarpeeksi :D

        jatkakaa te vain sitä wc-hylsyyn runkkaamista minä keskityn mielelläni ihan oikeaan tavaraan tikkaamiseen. Ok, ok teillä on palstan suurimmat veijarit en jaksa veivata asiasta kaikenlaisten pippelinnysvääjien kanssa. Totean lopuksi teille nulikoille vaikka teille annettaisi maailman parhaimmat työkalut niin ei se teistä formula talliin kisamekaanikkoa automaattisesti tee vaan sitä työKALUA pitää myös osata käyttää ja jotkut ei opi sitä ikinä kun luulevat että, mulla on iso kalu ja se sitten pelkästään naisille riittäääkin. Mikäli se olisi näin helppoa laittakaa nettitreffi palstalle ilmoitus ja jättipeniksestänne profiilikuva niin billun saanti on 100% varma tai sitten EI .

        Hei böndet tukkikaa seuraavaksi pippelinne BMW pakarista sisään jos terska ei ylety äänenvaimentajaan saakka teillä on mikropenis,,,,,,,,Eiiiiiii viddu mitä porukkaa.


      • Kfjfj
        No nulikat kirjoitti:

        jatkakaa te vain sitä wc-hylsyyn runkkaamista minä keskityn mielelläni ihan oikeaan tavaraan tikkaamiseen. Ok, ok teillä on palstan suurimmat veijarit en jaksa veivata asiasta kaikenlaisten pippelinnysvääjien kanssa. Totean lopuksi teille nulikoille vaikka teille annettaisi maailman parhaimmat työkalut niin ei se teistä formula talliin kisamekaanikkoa automaattisesti tee vaan sitä työKALUA pitää myös osata käyttää ja jotkut ei opi sitä ikinä kun luulevat että, mulla on iso kalu ja se sitten pelkästään naisille riittäääkin. Mikäli se olisi näin helppoa laittakaa nettitreffi palstalle ilmoitus ja jättipeniksestänne profiilikuva niin billun saanti on 100% varma tai sitten EI .

        Hei böndet tukkikaa seuraavaksi pippelinne BMW pakarista sisään jos terska ei ylety äänenvaimentajaan saakka teillä on mikropenis,,,,,,,,Eiiiiiii viddu mitä porukkaa.

        Sinä se et tunnu olevan sinut ihtesi kans.:D


      • Häxis
        Kfjfj kirjoitti:

        Sinä se et tunnu olevan sinut ihtesi kans.:D

        Kuinka pieninmunainen kaappihomo voisikaan olla sinut itsensä kanssa. Tulisi nyt ensin kaapista ja lakkaisi kadehtimasta toisten mulkkuja. Siitä voisi aloittaa.

        12 vuoden itku ei ole tuonut lisäsenttejä mutta persemittaus toi ne niin että pamahti. Jaa, ettäkö mikä pamahti? Arvatkaa ;)


      • Tämän filmin
        Häxis kirjoitti:

        Kuinka pieninmunainen kaappihomo voisikaan olla sinut itsensä kanssa. Tulisi nyt ensin kaapista ja lakkaisi kadehtimasta toisten mulkkuja. Siitä voisi aloittaa.

        12 vuoden itku ei ole tuonut lisäsenttejä mutta persemittaus toi ne niin että pamahti. Jaa, ettäkö mikä pamahti? Arvatkaa ;)

        poika pääosissa Kfjfj ja Häxis

        http://areena.yle.fi/tv/1929409

        Todellisuudessa näillä henkseleitä paukuttelevilla jättipenis sankareilla on tällainen.

        http://i.imgur.com/EUgPY.jpg

        Hohhoijaa no pojat on poikia ne jaksaa sitten vääntää asiasta kuin asiasta mitä jos nyt vain katselisitte niitä isienne saksalaisia laatuelokuvia ja pökitte kilpaa siihen wc tötteröön mielikuvitus jättipenikselllä ja haaveilette samalla että se wc-hylsy on oikea pimppa.


      • Häxis
        Tämän filmin kirjoitti:

        poika pääosissa Kfjfj ja Häxis

        http://areena.yle.fi/tv/1929409

        Todellisuudessa näillä henkseleitä paukuttelevilla jättipenis sankareilla on tällainen.

        http://i.imgur.com/EUgPY.jpg

        Hohhoijaa no pojat on poikia ne jaksaa sitten vääntää asiasta kuin asiasta mitä jos nyt vain katselisitte niitä isienne saksalaisia laatuelokuvia ja pökitte kilpaa siihen wc tötteröön mielikuvitus jättipenikselllä ja haaveilette samalla että se wc-hylsy on oikea pimppa.

        Nythän tulikin jo omakuva Asukselta. Isompi oli kuin itkusta luulin.

        Haluaisin minäkin tuollaisen, noiden komeiden Milla-poikien omaavan 13-14 senttisen, jos minulla olisi tuollainen asuspenis.
        Mites siinä, Asus, pysyy 10,6 ymp.mittainen kordari? Tartteks liimaa?

        Olet kovin kateellinen tuolle juniorille, kun se on saanut pillulihaa ison mulkkunsa ympärille. Ja sinä et ole tainnut saada?

        Oliko sukua se yksi uskovainen (pisin rikosrekisteri edustajista) persu, joka itki ja valitti, että tuo pätkä näytettiin alaikäisille telkkarissa klo 11.
        Silläkin oli asus-logiikkaa, koska tuotahan ei, viattomuudestaan huolimatta, näytetty telkkarissa :D


      • Mikä ihmeen
        Häxis kirjoitti:

        Nythän tulikin jo omakuva Asukselta. Isompi oli kuin itkusta luulin.

        Haluaisin minäkin tuollaisen, noiden komeiden Milla-poikien omaavan 13-14 senttisen, jos minulla olisi tuollainen asuspenis.
        Mites siinä, Asus, pysyy 10,6 ymp.mittainen kordari? Tartteks liimaa?

        Olet kovin kateellinen tuolle juniorille, kun se on saanut pillulihaa ison mulkkunsa ympärille. Ja sinä et ole tainnut saada?

        Oliko sukua se yksi uskovainen (pisin rikosrekisteri edustajista) persu, joka itki ja valitti, että tuo pätkä näytettiin alaikäisille telkkarissa klo 11.
        Silläkin oli asus-logiikkaa, koska tuotahan ei, viattomuudestaan huolimatta, näytetty telkkarissa :D

        asus? Ei ymmärrä. Oikeasti olen 37-vuotias äijä ja satunnaisesti eksyin tänne palstalle naureskelemaan teidän poikien juttuja. Sorry! En oikeasti ole näin lapsellinen kunhan testasin olenko vielä yhtä hyvä vidduilee kuin silloin nuorempana ja miten pärjään teille 2000-luvun turvanrepijöille. Arvioitkoon sitä muut tätä hauskaa, koomista palstaa lukevat.
        Ja voi, voi sinua pikku Häxistä puhuit itsesi jälleen pussiin lainaus
        "Haluaisin minäkin tuollaisen, noiden komeiden Milla-poikien omaavan 13-14 senttisen" Miksi nyt noin vaatimaton minä haluaisin samantien pit.25cm ymp 16cm
        Eli sinulta Häxis ei siis.. löydy edes sitä 13-14cm harva meistä nyt pienempää kalua haluaisi mitä on. Onko sinullakin sittenkin asuspenis? Tosin en tiedä mitä viddua tämä asus tarkoittaa mikropeniksestä kylläkin olen kuullut mutta enpä ole ikinä sellaista livenä nähnyt siis aikuisella miehellä.
        Mitä tuohon pilluliha kateuteen tulee niin olen varmasti nainnut useampaa naista kuin mitä sinä olet nähnyt oikeaa tussua ja saat laskea mukaan myös äitisi, mummosi, siskosi, sukulaistädit ja silloin kuin olit vielä äitisi kanssa uimassa tai yleisessä naisten saunassa näkemäsi piparit.
        Ja mitä tähän Kfjfjn ja Häxiksen loistavaan lyhyt elokuvaan tulee niin lisää tällaisia se oli oikeasti hauska ja tuli ihan oma nuoruus mieleen sillä samanlainen nulikka minäkin olen joskus ollut. ;-)


      • Häxis
        Mikä ihmeen kirjoitti:

        asus? Ei ymmärrä. Oikeasti olen 37-vuotias äijä ja satunnaisesti eksyin tänne palstalle naureskelemaan teidän poikien juttuja. Sorry! En oikeasti ole näin lapsellinen kunhan testasin olenko vielä yhtä hyvä vidduilee kuin silloin nuorempana ja miten pärjään teille 2000-luvun turvanrepijöille. Arvioitkoon sitä muut tätä hauskaa, koomista palstaa lukevat.
        Ja voi, voi sinua pikku Häxistä puhuit itsesi jälleen pussiin lainaus
        "Haluaisin minäkin tuollaisen, noiden komeiden Milla-poikien omaavan 13-14 senttisen" Miksi nyt noin vaatimaton minä haluaisin samantien pit.25cm ymp 16cm
        Eli sinulta Häxis ei siis.. löydy edes sitä 13-14cm harva meistä nyt pienempää kalua haluaisi mitä on. Onko sinullakin sittenkin asuspenis? Tosin en tiedä mitä viddua tämä asus tarkoittaa mikropeniksestä kylläkin olen kuullut mutta enpä ole ikinä sellaista livenä nähnyt siis aikuisella miehellä.
        Mitä tuohon pilluliha kateuteen tulee niin olen varmasti nainnut useampaa naista kuin mitä sinä olet nähnyt oikeaa tussua ja saat laskea mukaan myös äitisi, mummosi, siskosi, sukulaistädit ja silloin kuin olit vielä äitisi kanssa uimassa tai yleisessä naisten saunassa näkemäsi piparit.
        Ja mitä tähän Kfjfjn ja Häxiksen loistavaan lyhyt elokuvaan tulee niin lisää tällaisia se oli oikeasti hauska ja tuli ihan oma nuoruus mieleen sillä samanlainen nulikka minäkin olen joskus ollut. ;-)

        Sanotaan nyt ensimmäiseksi, että vittuilutaidoistasi en osaa sanoa yhtään mitään toistaiseksi. Pitäisi ensin nähdä jotain edes sinne päin viittaavaa.

        "Haluaisin minäkin tuollaisen, noiden komeiden Milla-poikien omaavan 13-14 senttisen, jos minulla olisi tuollainen asuspenis."

        Asuspeniksen haltija olisi tyytyväinen tuollaiseen 13-14 sentin murikkaan. Asus itse ei ole omaansa tyytyväinen ja hän kuvitteleekin sen 17/12 kokoiseksi.

        Onpa noita víttuja tullut nähtyä ihan kylliksi asti :D


      • hjxdr
        Kfjfj kirjoitti:

        Kumma kun aina löytyy joku, joka valittaa jostakin.. Elä ota itseesi, jos penikseni on isompi kuin sinulla. Just deal with it

        Hyvin heitetty :D


    • hylsytesti

      mul on levossa aika paljon ohuempi ku stondiksessa. Mut silti teki sut tiukkaa edes löysänä pistää se läpi ja tesrkan verran meni yli. Stondiksessa tulee vielä 9cm lisää mittaa ja paksuuttakin 30% lisää

      • Outo mulukku. Yleensä seisokkiin nousevat mulukut pienenevät niin pituudeltaan, kuin paksuudeltaankin.

        Et ole tainnut lukea palstatotuuksia. Tosin ei täälläkään ole tuota mieltä kuin yksi ;)


    • miki-66

      Mitä sitten? Kyllä pienelläkin munalla itsensä tyydyttää!

      • Lattea naamariin

        Pienestä kalusta en tiedä, mutta normaalilla 13 - 14cm pitkällä kyllä ilmeisen hyvin. Lyhyemmällä pitää kieliopit ottaa käyttöön.


      • Häxis
        Lattea naamariin kirjoitti:

        Pienestä kalusta en tiedä, mutta normaalilla 13 - 14cm pitkällä kyllä ilmeisen hyvin. Lyhyemmällä pitää kieliopit ottaa käyttöön.

        Itsensä tyydyttämiseen kieli avuksi?

        Kerro vielä, kuinka sen teet :D Ainakin kullín stimuloiminen kielellä, vaatisi jo jotain muuta, kuin pienehköä kikkeliä.


    • tooooooooooosi ISO

      Tiiätkö paperitehtaan isot rullat? Sekin tuntuu vähän ahtaalta....

    • asus@

      ei tuo wc-paperirulla minulle ollut todellakaan mikään "kalunmittaajan perustyökalu". tuollaisella mittalaitteella ei tee hevonvittua. ei mahtunut kalu sisään, ja kun painoi rullan kalun vierelle niin kalu oli arviolta puolta pitempi.

    • tuuppooppa

      500mm viemäriputkeen vieläkö ahistaa

    • Voi poijjaaat

      Ihme jättikyrpiä kaikilla... Itsetunto ei taida olla kohillaan ku tullaan tänne leijumaa ja venyttelee peniksen mittaa..

      Kyl täältä joku löytyy vielä kellä ahistaa viemäriputkessakin..

      • Häxis

        Tuo vaikuttaa minimunan itkulta. Eihän täällä kaikilla ole jättikyrpiä. Sellaista ei kukaan edes väitä, mutta pikkumulkun sieluun napsahtaa heti, jos joku kertoo omaavansa edes normaalin.


      • Oikeasti iso ja hyvä

        Voi poijjaat puhuu totta...


    • jorma241

      Hitto kun mittasinkin talouspaperirullalla. Sainb sisään ja mutteri tuli ulos kokonaan.

    • rullasta

      Muuten kätevä tuo WC-rulla, mutta kun alkoi seistä kesken mittauksen niin en saanut rullaa irti kuin repimällä kiiressti kun nuppi alkoi jo sinertää.

    • petooo

      Ei saa rullan sisään löysänäkään.

      • asus hajoilee

        Miettikää nyt hei kuinka paha mieli asukselle tulee kun kerrotte tollasia juttuja.


      • Se on sairas hintti
        asus hajoilee kirjoitti:

        Miettikää nyt hei kuinka paha mieli asukselle tulee kun kerrotte tollasia juttuja.

        H-X täällä valehtelee monen nimimerkin takaa.


      • sgsgsdgsdg
        Se on sairas hintti kirjoitti:

        H-X täällä valehtelee monen nimimerkin takaa.

        Siitä tulisikin vähemmän paha mieli jos se olisikin vain yksi "asusvastainen" henkilö palstalla, eikö vaan? Sen takia uskotteletkin itsellesi ja myös muille, että häxis vastaa 90% palstan viesteistä


      • U fucking gay!
        sgsgsdgsdg kirjoitti:

        Siitä tulisikin vähemmän paha mieli jos se olisikin vain yksi "asusvastainen" henkilö palstalla, eikö vaan? Sen takia uskotteletkin itsellesi ja myös muille, että häxis vastaa 90% palstan viesteistä

        Ei kai täällä kukaan muu uskottelee kuin H-X eli Häxis väittäen, että asus edes käy täällä.


      • Häxis
        U fucking gay! kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan muu uskottelee kuin H-X eli Häxis väittäen, että asus edes käy täällä.

        Tulkki?


      • Olet yks vitun homo!
        Häxis kirjoitti:

        Tulkki?

        Aivokirurgin sinun kaltainen tollo tarvitsee.


      • Häxis
        Olet yks vitun homo! kirjoitti:

        Aivokirurgin sinun kaltainen tollo tarvitsee.

        Mistä tiedät, ettei minulla sellainen jo ole?

        Se voisi tehdä sinulle toisenkin lobotomian sen ensimmäisen epäonnistuneen jatkeeksi. Edullisesti, jos suosittelen :D


    • Wanckerman

      Niksipirkan vinkki:
      Tyhjästä vessapaperirullasta ja kondomista saa rakennettua normimittaiselle kätevän matkapimperon. Kondomin reunat vaan pahvitötterön yli, liukasteeksi sopivasti vaikka käsivoidetta ja eikun lypsämään.

    • mittasinminäkin

      löysänä kurkkaa silmä, kovana ei mutteri mahdu ollenkaan. Päälle asettaessa pituutta n. 2 cm vartta yli.

    • itse ujohko

      eikö nyt löydy sellaista äijää joka ottais kuvan kun se vehje on siellä rullassa pää 7 cm ulkona ja tero ku raaka mustikka. kai nyt joku löytyy???

      • Häxis

        Usein pituus ja paksuus kulkevat yhdessä ja silloin sen pitkän ja paksun omaava ei pysty sinne rullaan pippeliään edes työntämään.
        Sehän ei vaadi kuin sellaisen reilun kolmetoista senttiä ympärysmittaa ja puolella miehistä sellaista kokoa löytyy.

        On täällä n. 20-senttisistä joitain kuvia ollut. Asus on ne kuvan mittavälineestäkin huolimatta tyrmännyt 15-16 cm pituisiksi maksimissaan.

        Toki yleensä ne kulllit on tyrmätty "terhakkaiksi kolmetoistasenttisiksi" koosta välittämättä ;)


    • Katja Vantaalta

      Omasta kokemuksesta sanoisin wc rullan toimivan valkeille ja talouspaperirullan tummille miehille.

      • Katjuskakarvapuska

        Vantaalta olet rasisti meitä valkeita kohtaan. Thaikku tytteleillä on muuten paaaljon parempi tavara kuin suominaudalla. Ehdotan väljän hyvin syötetyn suominaudan vientiä Afrikkaan ja ja ja tuonti lihan tuomista Thaimaasta meidän pikku kullisten iloksi. :-)
        Kannatusta? peukku ylös ja alas jos ei


      • Olen niitä miehiä
        Katjuskakarvapuska kirjoitti:

        Vantaalta olet rasisti meitä valkeita kohtaan. Thaikku tytteleillä on muuten paaaljon parempi tavara kuin suominaudalla. Ehdotan väljän hyvin syötetyn suominaudan vientiä Afrikkaan ja ja ja tuonti lihan tuomista Thaimaasta meidän pikku kullisten iloksi. :-)
        Kannatusta? peukku ylös ja alas jos ei

        Suomiukot valittaa kun on löysät widut nasailla ja kehuvat heti perään isolla mullkullaan:) Asus ainoa joka ei ole isoista pimpeistä pitänyt elämää, vaan päin vastoin. Mutta hänellä onkin kunnon jutkula. Ymmärrän kyllä että teitä vituttaa kun munanne tuntuu pienelle pillllussa, mutta ei se netissä itkemällä muutu. Alkakaa homoksi!


      • sdsddsdsdd
        Olen niitä miehiä kirjoitti:

        Suomiukot valittaa kun on löysät widut nasailla ja kehuvat heti perään isolla mullkullaan:) Asus ainoa joka ei ole isoista pimpeistä pitänyt elämää, vaan päin vastoin. Mutta hänellä onkin kunnon jutkula. Ymmärrän kyllä että teitä vituttaa kun munanne tuntuu pienelle pillllussa, mutta ei se netissä itkemällä muutu. Alkakaa homoksi!

        Asuksella saattaa hyvinkin olla yksi isoimmista kaluista, joita tämän palstan kävijöiden pöksyistä löytyy.


      • Asuksella vitun pien
        Olen niitä miehiä kirjoitti:

        Suomiukot valittaa kun on löysät widut nasailla ja kehuvat heti perään isolla mullkullaan:) Asus ainoa joka ei ole isoista pimpeistä pitänyt elämää, vaan päin vastoin. Mutta hänellä onkin kunnon jutkula. Ymmärrän kyllä että teitä vituttaa kun munanne tuntuu pienelle pillllussa, mutta ei se netissä itkemällä muutu. Alkakaa homoksi!

        Syy miksi Asus ei ole pitänyt elämää isoista pimpeistä, johtuu siitä, että Asus saa aina tiukkaa puristusta. Karoliina(oikea koura) ja Kyllikki(vasen nyrkki) takaavat Asuksen 11 cm ympärysmitaltaan olevalle (pikku)prinssinakille tiukat oltavat.

        Asushan kehua retosti rinta polleana omaavansa 11 senttiä ympärysmittaisen peniksen, palsta repesi täysin huutonauruun. Asus meni ihan sekaisin ja piti hiljaiseloa, kunnes palasi ja oli keksinyt valheen, että ei ollut mitannutkaan munaansa, että se onkin 12 senttiä ympärysmitalta. On se sälli.


      • hehehehehhehehhehehe
        sdsddsdsdd kirjoitti:

        Asuksella saattaa hyvinkin olla yksi isoimmista kaluista, joita tämän palstan kävijöiden pöksyistä löytyy.

        hahhahahhhahhahahahahhahahha... buahhhhhhahhhhahhahahahahahahah-ah-ah HAAAAHAHAHHAHAHAH!

        Good one. Hahhahhaha. Hey man, high five *läps*


      • Asus ihan ite
        Asuksella vitun pien kirjoitti:

        Syy miksi Asus ei ole pitänyt elämää isoista pimpeistä, johtuu siitä, että Asus saa aina tiukkaa puristusta. Karoliina(oikea koura) ja Kyllikki(vasen nyrkki) takaavat Asuksen 11 cm ympärysmitaltaan olevalle (pikku)prinssinakille tiukat oltavat.

        Asushan kehua retosti rinta polleana omaavansa 11 senttiä ympärysmittaisen peniksen, palsta repesi täysin huutonauruun. Asus meni ihan sekaisin ja piti hiljaiseloa, kunnes palasi ja oli keksinyt valheen, että ei ollut mitannutkaan munaansa, että se onkin 12 senttiä ympärysmitalta. On se sälli.

        En alennu edes kommentoimaan noin katkeraa paskaa.


      • asus=tiny willy
        Asus ihan ite kirjoitti:

        En alennu edes kommentoimaan noin katkeraa paskaa.

        Mitäpä siihen pikkumunalla olisikaan sanottavaa. Nyörryt vaan kohtaloosi.


      • Asus ihan ite
        asus=tiny willy kirjoitti:

        Mitäpä siihen pikkumunalla olisikaan sanottavaa. Nyörryt vaan kohtaloosi.

        Sovitaan niin, jos se sinua helpottaa.


      • senkin hintti!
        Katjuskakarvapuska kirjoitti:

        Vantaalta olet rasisti meitä valkeita kohtaan. Thaikku tytteleillä on muuten paaaljon parempi tavara kuin suominaudalla. Ehdotan väljän hyvin syötetyn suominaudan vientiä Afrikkaan ja ja ja tuonti lihan tuomista Thaimaasta meidän pikku kullisten iloksi. :-)
        Kannatusta? peukku ylös ja alas jos ei

        Sairas homo se vaan lapsen näköisiä aasialaisia kyttää.


      • en minä ainakaan
        Olen niitä miehiä kirjoitti:

        Suomiukot valittaa kun on löysät widut nasailla ja kehuvat heti perään isolla mullkullaan:) Asus ainoa joka ei ole isoista pimpeistä pitänyt elämää, vaan päin vastoin. Mutta hänellä onkin kunnon jutkula. Ymmärrän kyllä että teitä vituttaa kun munanne tuntuu pienelle pillllussa, mutta ei se netissä itkemällä muutu. Alkakaa homoksi!

        Itselläni on kahdeksantoista senttinen ja jokaisella tikkaamallani akalla on tehnyt kipeää.


      • kato paksu poika
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Sovitaan niin, jos se sinua helpottaa.

        Sovitaan että laihdutat jotta näet viimein sen pienen pillisi rasvakerroksen alta.


      • Asus ihan ite
        kato paksu poika kirjoitti:

        Sovitaan että laihdutat jotta näet viimein sen pienen pillisi rasvakerroksen alta.

        Sovitaan niin, jos se sinua helpottaa.


      • Häxis
        en minä ainakaan kirjoitti:

        Itselläni on kahdeksantoista senttinen ja jokaisella tikkaamallani akalla on tehnyt kipeää.

        Sinähän varsinainen nautinnon antaja olet... Pikkuisen pienempi kikkeli tekisi sinusta paremman rakastajan, sellaisen, joka tuottaisi muutakin naiselleen kuin kipua :D


    • Julma-Julli

      Ei mahtunt töttöröö, nupist jäppäs...

      • Nyt ei mene läpi

        Kuva todisteeksi?


    • toinen julma

      Puolikas nupin päätä menee, jos väkisin koittaa työntää niin ottaa kipeää eikä mene yhtään enempää. Löysänä nupppi mahtuu, mutta jää kiinni jokunen sentti nupin jälkeen. Ei mahdu siis löysänäkään.

    • TEKNIIKKA JYLLÄÄ.

      Poraa ovenpokaan sopiva reikäja täytä se vasliinilla ja sitää vaan niion että saranat vinkuu ja maTTOPT LENTÄÄ. eI PAREMPAA OLOA ENÄÄ VOI OLLA JA EDULLISESTI.

    • Jaakko kolmonen

      Täällä on aivan sama mitä sanoo..omani ei mahdu edes talouspaperi rullaan, joten siinä mielessä wc-paperi rulla testi on turha. Omani on hiukan keskivertoa pidempi, mutta todella paksu. Mittoja ei tänne kannata laittaa!

      • H-x, friend of Asus

        Kokeile sitä wc-paperirullaa. Se on nimittäin isompi aukoltaan, kuin talouspaperirulla.

        Kelpo paksuus on jo Flush&Go- rullan täyttäjällä.
        Onhan niitä paksuja kulleja olemassa, mutta harvinaisia ovat.

        Peniksen keskipaksuus Rfsu:n jankkaamisesta huolimatta on noin 11-13 cm ympärysmitta. Sellainen menee Flush&Go- hylsyyn heittämällä.


    • Jaakko kolmonen

      En ota asiaan muuta kantaa kuin, että ei mene WC- eikä talouspaperirullaan, joten se siitä.

      Ja eiköhän tämä kokoasia ollut tässä.

      • Häxis

        Olkoon kokoasia siinä. Tuo oli vaan väärä kuvitelma, että talouspaperihylsy olisi isompi kuin wc-rullan hylsy.
        Mahtuukohan mulkkusi edes housuun...?


    • jeffe 666

      Mulla on pakko laitta rulla kulliin kun se on lepotilassa muuten se ei millään saa tungettu siihen ja sitten kun se on siellä ja kulli kovenee niin pää jää 11 cm ulkopuolella roikumaa.

      • Häxis

        Sulla on pitkä pillikulli sitten...;)


    • napukka
      • Häxis

        Tuo jööti ei mahdu kyllä tuonne hylsyyn. Eli paksuhko peli. Pituus vaikuttaa normaalilta.


      • Kai tuolla pärjää

        Hyvä että on edes paksu. Pitkä tuo ei ole ja terska on kuin pikkupojalla :D


    • Huomannu oon sen että on myös erikokoisia hylsyjä..oma letku vaan sen verran jo paksukin ettei joihinkin hylsyihin mahdu edes löysänä sisälle! Pituutta taas n. terskan verran yli 0,5 litran tölkin pituudesta.

      • On hirveä aisa!

        No sulla on 25cm sitten. Ei luulis työttömyys vaivaavan tuolla mololla, ei muuta kun pornoa tekemään maailmalle. Sun taiteilijanimi vois olla joku "Mr Monster" tvs.

        Olisiko kuvaa tuosta hillittömästä lerssistä ja vielä mitan kanssa? Videota?


      • On hirveä aisa! kirjoitti:

        No sulla on 25cm sitten. Ei luulis työttömyys vaivaavan tuolla mololla, ei muuta kun pornoa tekemään maailmalle. Sun taiteilijanimi vois olla joku "Mr Monster" tvs.

        Olisiko kuvaa tuosta hillittömästä lerssistä ja vielä mitan kanssa? Videota?

        kuvat on vaan naisille (homofobia)


      • Älä älä
        doni006 kirjoitti:

        kuvat on vaan naisille (homofobia)

        Siis sulla homofobia? Elä loukkaa hooäxää..


      • Anonyymi

        Monihan idiootti laittaa sen tölkin reiteen ja vertaa sitten. Se ei mene oikein. Jos sanot että mulkkusi on sentin tölkkiä pidempi, niin sitten sinun pitää laittaa se tölkki mulkun päälle.


    • Roinatan

      Talouspaperirulla (auki revittynä, ei mahdu muuten), kaksin käsin kyrvästä kiinni ja terska vilkkuu vielä.

      • Mulla on 37cm muna

        On jumalauta isot mulkut pojilla tai pienet kädet ja rullat.


    • Anonyymi

      Tatti ei mahdu läpi mutta on toisesta päästä ulkona

    • Anonyymi

      Ei mahdu nuppi hylsyyn lainkaan.On ainakin sentin liian paksu.Pituutta on sitten vaan 15 senttiä.Kyllä tytöt on tykännyt...

      • Anonyymi

        Minkä kokoiseen hylsyn olet sitä survonut, niitä kun on erikokoisia?


    • Anonyymi

      läpi menee nipin napin ja jotaa 6cm tulee.yli

      • Anonyymi

        Alastomaan kuva niin katsotaan onko totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alastomaan kuva niin katsotaan onko totta.

        enkehtaa


    • Mulla ei näy 2cm lyhyempi kuin hylsy

      • Anonyymi

        Rehellisiäkin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisiäkin löytyy.

        Helppohan tuo on todistaa. alastomssa paljon tyyppejä joilla isompi kuin hylsy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
      Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.

    • Anonyymi

      homo

    • Anonyymi

      Mittasin miesystäväni kullia wc-paperirullalla. Eihän se mahtunut edes sisään, eli on todella paksu. Pituutta on myös todella riittävästi, 10cm pitkän wc-rullan lisäksi silmämääräisesti 8-9cm pitempi, eli noin 18-19cm on pituutta.
      Mutta se paksuus on se, joka tekee siitä niin nautittavan.
      Itse olen siis mies, bi-mies ja tuollainen paksu kyrpä tuntuu ihanalta kun se työntyy sisääni täyttäen peppuni niin ihanasti.
      Olen myös aviossa, ja haluaisin myös vaimoni saavan nauttia ison kyrvän ihanuudesta.
      En vain ole keksinyt, miten esittäisin asian hänelle, ettei hän loukkaantuisi.
      Itselläni on pieni kulli, jolla ei oikein pysty tyydyttämään vaimoa. Haluaisinkin nähdä kun tuollainen paksu kyrpä liukuu vaimon pilluun, katselisin vierestä ja runkkaisin pikkukulliani kuin vaimoa naidaan isolla ja hän kerrankin saa nauttia oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Paska persettä täälä kakki heilutelee

    • Anonyymi

      Itellä tulee talouspaperirullasta vielä nuppi esiin

      • Anonyymi

        Itellä muna nyt jumissa salaojaputkessa.. kiitos vitusti teille kehotuksesta näillä putkilla ja hylsyillä munan mittailuun.. jatkossa käytän tuota mittapyörää niinkun tähänkin asti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä mitta. Just mahtui ja puolet terskasta tuli esiin. Ei kylläkään ihan täysi erektio. Mutta silti kai normaalia kokoa?😁

    • Anonyymi

      Sain työnnettyä voimalla sisään, mutta en saanut ulos kuin rikkomalla rullan. En mitannut, paljonko tuli ulos mutta reilusti kuitenkin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe