Animetytsy ystävää etsii.. ;3

ErnuOtaku :3

mooih! :3 oon animetyttönen keski-suomesta ja etin kavereita.
Ei oo mitään väliä ootko tyttö vai poika :) .
Oon pian 13v ja oon harrastanu animea ja mangaa parisen vuotta.
Eikäh mulla ole kavereita harrastukseni takia 3:
Ja mua on kiusattu sellaset 6 vuotta... Joten toivoisin ystävii :)
i love j-rock♥
Oon tällanen otaku ja pukeudun yleensä sen mukaisesti ;D mut kyl mä "normaalistikkin" joskun cx ( harvinaista :PP)
Tarkempia tietoja annan sitte :)

25

456

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalloweenPartyMafia1

Moi! Sä et oo ainoa Otaku :)! Mä oon mun luokast ainoo ja asun Hesaris (Helsingis). Ja mä voisin sanoo, ett mä ainakin katon Sailor Moonia (Ässää), Inuyashaa, Tokyoo Mew Mewyytä, Mirai Nikkiä, Soul Eateria, Oh! My Goddesia, Sonic Äksää (kosk kamuni yllyttivät :P) ja Anotheria. Eli 8 animeeta samaan aikaan :D PS. Oon 11-vuotias tyttöskidi :D

• -ShyGirl-

Öööm ernuotaku-san! Voisitko ystävällisesti vähän valaista missä päin keskisuomea asut :{ koska koska olen tämmöne pikkune aloittava otaku nainem (16w) ja olen yksinäinen :c joten olisi kiva tutustua. Samoin sinuun halloweenpartymafia1 :DD

• feikki_hesalainenko

Sanooks hesalaiset oikeesti et ne asuu hesaris? Täällä hesari tarkottaa Helsingin Sanomia.

• KAWAII!Yuki

Oiiii ihanaa kun on muitakin Otakuja :3
      Itestä voisin sanoo että oon Otaku, kun kaikki sillei täsmää :'D ja tuntuu siltä
      Luen joskus mangaa, katon tosi paljon animee, kuuntelen japanilaista musiikkia (siinä sivussa myös korealaista), tungen joskus japanilaisii sanoi puheeseen x), opiskelen japanii kotona :3 yritän pukeutuu söpösti.. ;D sillei erilailla ja erotunkin muista, ite oon tyytyväinen siitä, mut jotkut ärsyttävät lissut/kovikset nyt on aina ärsyttämäs

• anime fani

mikä on sun sähköposti :)

• senpai^^

www.nyymichan.fi/a jos vähän aktiivisempi animukeskustelu kiinnostaa ^^

• ErnuOtaku

mooi :33 ihanaa kun tänne on tullu muitaki otakui ;3 ite oon kattonu;
      candy candya, fullmetal alchemistiä, hopeanuolta, ym :)

• -ShyGirl-

Tosiaan sähköpostisi olisi nastaa saada :) jos vaan uskallat antaa sen.

• ErnuOtaku
      • -ShyGirl-

• :3333

Kenties mikkelistä?

• (blank)

kuin moni testä asuu mikkelis ps:oon otaku ;)

• Borskeitto

Nam nam =)

• YandereTsundere

Itekki asun keskisuomessa JKL. Oon otaku ja kattelen paljon animea sekö luen mangaa. Täytin tänä vuonne 14 :) Itelläni ei myöskää oo hirveesti kavereita jotka harrastais animee x,D Kyllä mulla kavereita on,mutta koska oon vähä rämäpäinen (Tai poikamainen) nii ei hirveesti oo sellasii tyyppei jotka tulis nii hyvi toimee mun kaa xD

• (blank)

yandere kannattaa instas etti semmone ihmine ku animefanofficial hirveen hyvii anime tyylisii vitsi kuvii jos siis sul on insta

• (blank)

Ja onko kukaan täällä kattonu yli 30 anime siis sillee että ne ei kaikki oo suurimaks osaks oo mainstreamii???

• vähemmistöä_minäkin

Itelläni on 134 sarjaa katottu ja tällä hetkellä kesken on 18. Nää keskeneräiset on siis just niitä, jotka sieltä tulee tällä hetkellä viikottain telkkarista.

• AnimeenIhastunut13v.

Oon tutustunu animee viime kesänä ja ihastuin sarjoihin: Swort Art Online, Familar of Zero ja Death Note. Oon itekki todnäk ainut anime intoilija tääl päin. Asun kans keski-suomes :)

• (blank)

On kiva nahä et muutkin on kattonu Familiar of Zeroa :D

• dubs_suck
        (blank) kirjoitti:

On kiva nahä et muutkin on kattonu Familiar of Zeroa :D

Hämäs toi familiar of zero nimi. Jouduin googlaa ja sitte huomasin että zero no tsukaimaa tarkotitte.

• GirKo-Yo

Itte oon harrastanu mangan lukemista ja animen kattomista 11 vuotiaasta lähtien, ja olis kiva saada kavereita joitten kanssa vois jutella aiheesta:3 koska monet tuntuu dissaavan sitä ja no sen takia ei oikein ole ollu kavereita :I

• hrlkl

Weaboot :'D älä tunge japanilaisii kielii suomen kielen sekaan se kuulostaa tyhmältä ja oon kuullu et se on loukkaavaa japanilaisii kohtaa

• Sanig

Moi elikkä olen nyt tälläinen kohta 13-vuotias tyttönen Turusta... ja tuntuu että turkulaiset kammoksuu japanii... ja olen nyt puolen vuoden aikaa katsonut n. 50 eri animea ja vähän kaikenlaista animee... Olen myös aikas poikamainen tyttö, jonka "ihana" äiti pakottaa kaikkeen tyttömäiseen! Tässä kun otaku olen niin sit mä tänne eksyin~

• Rasuke

Oon poika hesast(varmaa ainoo täst palstast) mut ihas:))oon ite lukenu ja piirtäny mangaa jo 11v (dradon ball ja oon lukenu ne kaikki myös vähä astro boyta)mut nyt puolen vuoden sisällä oon alkanu kattoo animee esim. Kuroko no Basuke ja aattelin alotaa fairy tailin. Oon kattonu myös kaikki hopeanuolet ja weedit ainaki 50kertaa xDtein just uuden instagramin löydätte nimellä _rasuke

• senpaianton

moi!oon koht 14 vuotias otaku poika. jos ei haittaa että oon poika nii voitas puhua animesta vaikka kikillä käyttäjä nimeni on senpaianton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      958
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      722
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      635
    5. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      35
      629
    6. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      606
    7. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      561
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      560
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      525
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      500
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      484
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      461
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      62
      396
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      383
    15. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      372
    16. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    17. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      364
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      353
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      348
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    Aihe