Sen vaan sanon, että ei kannata mennä pelaamaan jalkapalloa Murrolle. Ei pääse pelaamaan
peleissä, on käynyt harjoituksissa tai ei.
Valmentajilla on omat lellikit jotka aina pelaavat koko pelin ajan.Niitä kehutaan harkoissa edestä ja takaa, muut eivät osaa mitään.
Hyvä valmentajaa kehuu jokaista joskus ja innostaa yrittämään enemmän.
Onhan se selvää, ettei uudet pelaajat ole vielä hyviä pelaajia, mutta jos näiltä viedään into jo heti alussa,kehumalla vain omia lellikkejään niin ei niistä tulekkaan
hyviä.
Taitaa olla niin, että raha kyllä kelpaa seuralle mutta tyttöjen pettyneistä olotiloista
ei välitetä.
VÄÄRIN sanon minä
VOITTO ei ole tärkein asia tässä maailmassa, valmentajan on se tajuttava.
Tyttöjen jalkapallo
Tosi pettynyt.......
2
197
Vastaukset
- vai tällaista
jassoo
- tästä mitään
ei tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703906Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813109Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232093Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758