niin elikkäs neuvoja miten mä saisin mun poikakaverilta seisoon??
miten saa pojan kiihottuun??
17
9545
Vastaukset
- Kokenut...
Koskettelet sen kalua niin kyllä se siitä nousee
:D- lipstig
testasin tota,ja hieroinki sitä ja jne.
mut ei seisonu....-!!! - jätkä16v.
lipstig kirjoitti:
testasin tota,ja hieroinki sitä ja jne.
mut ei seisonu....-!!!voi vittu!! ei seso ku oma muija hieroo?? :| mulla alko seisoo jo pelkästään ku oon oman tyttöni vieres :D puhumattakaan kun hän hieroo housuja sieltä kohin ;P hmmm....se onki eri asia sit jos sul oli kylmät kädet....käy pesemäs kädet kuumal vedel tai hankaa niitä toisiaan vasten et lämpenee en mä tiedä :D
- lipstig
jätkä16v. kirjoitti:
voi vittu!! ei seso ku oma muija hieroo?? :| mulla alko seisoo jo pelkästään ku oon oman tyttöni vieres :D puhumattakaan kun hän hieroo housuja sieltä kohin ;P hmmm....se onki eri asia sit jos sul oli kylmät kädet....käy pesemäs kädet kuumal vedel tai hankaa niitä toisiaan vasten et lämpenee en mä tiedä :D
oli se kyl melko eroottist,mulla oli sen muna käess,eikä käet ollu kylmät,ja me suudeltiin..-mut ei sillä silti seisonu!!
- jätkä16v.
lipstig kirjoitti:
oli se kyl melko eroottist,mulla oli sen muna käess,eikä käet ollu kylmät,ja me suudeltiin..-mut ei sillä silti seisonu!!
on kyllä ihmeellistä :| ota suihin nii kato nouseeko :) jos ei nouse nii on kyl jotai vial :S kysy häneltä mikä sais seisoo :D
- joo
luulen että poikaa jännittää aika paljon.. Ja kun se huomaa itsekkin ettei nouse niin paineet vaan kasvaa.. yritä saada hänet rentoutuu. juttele vaikka jotai samalla jotta saat sen aattelee muutakin kuin suorituspaineita.
- jessi
juttele sille pojalle jotain eroottista... jotain niin kiihottavaa kun vain ikinä keksit... näytä hänelle että sua kiihottaa, ja että haluaisit tehdä hänelle sitä ja tätä... kerro samalla kuin teet... ja tietenkin, pidä se käsi siellä housuissa. ;)
- neovo
kyllä sil sit seisoo ellei oo homo niinku minä
- Anonyymi
Tai mä
- hehe
vie SE POIKA LÄÄKÄRIIN! :DD
- marverlon
jätkiä nyt yleensä kiihottaa kaikki erikoinen ja tavanomaisuudesta poikkeava..joten puhalla vaikka ilmapallo kuulemma toimii joillekki en vaan kyllä tajua miten?
- jätkä16v.
kaikki mua ainaki kiihottaa....tyttöni söi jäätelöö ni alko jöpöttää =)
- poju12
kysy siltä et ootsä homo ni selviää missä
on vika - lipstig
kyllähän sillä seisoo..kiitti neuvoist!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835