Eli mor kaikille ketkä lukee tän, mulla on ongelma GTA V:ssä.. Mulla ei ole enää yhtään mitään tehtävää paitsi franklinilla yksi vihreä alue tehtävä ja se alienitehtävä. Ei mitään kysymysmerkki yms.. Juttui ja veljelläni tehty ihan kaikki.. Tää sanoo vaan: "this vehicle is unsuitable to use for the getaway" mitä mun pitäisi tehdä? 40% pelist vedetty läpi 33 tehtävää tehty.. Tuliko sulle automaassisti se tehtävä vai mitä sä teit et sait uusia tehtäviä' auttakaa please!
Moro, tarvitsen apua!! ;(
3
485
Vastaukset
- Apua7
Nytten tähän tuli kun menin taas autoon ja lähdin ajamaan: " This vehicle is owned by Michael and cannot be used as a getaway vehicle" ja hetken päästä: " this vehicle can be used as a getaway vehicle. hide it in a discreet location. Select the " Mark Getaway location" option when phoning Franklin or Trevor" hei oikeesti, auttakaa!!
- Getaway
Kun tuo jälkimmäinen teksti tulee niin aja se auto jossa olet johonkin kujalle ja avaat puhelimen contacts kohdan ja soita michaelille.
- sheisehere
Menkää lapset takasin äidin syliin vittu ku ette ymmärrä mistään mitään. Ja älkää ainakaan tulko onlineen sotkemaan. Vituttaa se apinointi ja heliumeiden mikkiin huutelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622