Eli mor kaikille ketkä lukee tän, mulla on ongelma GTA V:ssä.. Mulla ei ole enää yhtään mitään tehtävää paitsi franklinilla yksi vihreä alue tehtävä ja se alienitehtävä. Ei mitään kysymysmerkki yms.. Juttui ja veljelläni tehty ihan kaikki.. Tää sanoo vaan: "this vehicle is unsuitable to use for the getaway" mitä mun pitäisi tehdä? 40% pelist vedetty läpi 33 tehtävää tehty.. Tuliko sulle automaassisti se tehtävä vai mitä sä teit et sait uusia tehtäviä' auttakaa please!
Moro, tarvitsen apua!! ;(
3
306
Vastaukset
- Apua7
Nytten tähän tuli kun menin taas autoon ja lähdin ajamaan: " This vehicle is owned by Michael and cannot be used as a getaway vehicle" ja hetken päästä: " this vehicle can be used as a getaway vehicle. hide it in a discreet location. Select the " Mark Getaway location" option when phoning Franklin or Trevor" hei oikeesti, auttakaa!!
- Getaway
Kun tuo jälkimmäinen teksti tulee niin aja se auto jossa olet johonkin kujalle ja avaat puhelimen contacts kohdan ja soita michaelille.
- sheisehere
Menkää lapset takasin äidin syliin vittu ku ette ymmärrä mistään mitään. Ja älkää ainakaan tulko onlineen sotkemaan. Vituttaa se apinointi ja heliumeiden mikkiin huutelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648