Eli mor kaikille ketkä lukee tän, mulla on ongelma GTA V:ssä.. Mulla ei ole enää yhtään mitään tehtävää paitsi franklinilla yksi vihreä alue tehtävä ja se alienitehtävä. Ei mitään kysymysmerkki yms.. Juttui ja veljelläni tehty ihan kaikki.. Tää sanoo vaan: "this vehicle is unsuitable to use for the getaway" mitä mun pitäisi tehdä? 40% pelist vedetty läpi 33 tehtävää tehty.. Tuliko sulle automaassisti se tehtävä vai mitä sä teit et sait uusia tehtäviä' auttakaa please!
Moro, tarvitsen apua!! ;(
3
422
Vastaukset
- Apua7
Nytten tähän tuli kun menin taas autoon ja lähdin ajamaan: " This vehicle is owned by Michael and cannot be used as a getaway vehicle" ja hetken päästä: " this vehicle can be used as a getaway vehicle. hide it in a discreet location. Select the " Mark Getaway location" option when phoning Franklin or Trevor" hei oikeesti, auttakaa!!
- Getaway
Kun tuo jälkimmäinen teksti tulee niin aja se auto jossa olet johonkin kujalle ja avaat puhelimen contacts kohdan ja soita michaelille.
- sheisehere
Menkää lapset takasin äidin syliin vittu ku ette ymmärrä mistään mitään. Ja älkää ainakaan tulko onlineen sotkemaan. Vituttaa se apinointi ja heliumeiden mikkiin huutelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786