energianuuska kauppoja

piripirivaa

moro, tässä nyt kokeilumielessä tuli mieleen kun luin että tuollastakin voisin kokeilla, eli kertokaas nettisivuja ja kauppoja mistä noita saa, pitää olla kaupan nimi/osoite! Kiitos

32

16589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysi-ikäinen

      kaikki ärrät

    • mörkö ralli

      Mikä ikäraja niissä on?

      • Ettanlös

        Riippuu kaupasta aika lailla.
        Tiiän pari kaupaa jotka myy vaikka 12-vuotiaille niitä mutta suurissa osissa kaupoissa on noissa energianuuskissa k-18 leima.
        Ja noita ''nuuskia'' löytyy ainaski r-kioski,k-supermarket ja teboil


      • mörkö ralli
        Ettanlös kirjoitti:

        Riippuu kaupasta aika lailla.
        Tiiän pari kaupaa jotka myy vaikka 12-vuotiaille niitä mutta suurissa osissa kaupoissa on noissa energianuuskissa k-18 leima.
        Ja noita ''nuuskia'' löytyy ainaski r-kioski,k-supermarket ja teboil

        Ok


      • edu13
        mörkö ralli kirjoitti:

        Ok

        Saako enään mistään alle 18 vuotiaat


      • Tuomas2222231

        paljo semmone maksaapi? vois ostaa ehkä


      • Nuuskaboe
        Ettanlös kirjoitti:

        Riippuu kaupasta aika lailla.
        Tiiän pari kaupaa jotka myy vaikka 12-vuotiaille niitä mutta suurissa osissa kaupoissa on noissa energianuuskissa k-18 leima.
        Ja noita ''nuuskia'' löytyy ainaski r-kioski,k-supermarket ja teboil

        Niissä ei ole nikotiinia eli ne voi myydä niitä vaikka 10v


      • Anonyymi
        Ettanlös kirjoitti:

        Riippuu kaupasta aika lailla.
        Tiiän pari kaupaa jotka myy vaikka 12-vuotiaille niitä mutta suurissa osissa kaupoissa on noissa energianuuskissa k-18 leima.
        Ja noita ''nuuskia'' löytyy ainaski r-kioski,k-supermarket ja teboil

        Mitkä myy alle 15v


    • iuu

      Oon 12 vuotias ja ne myi teboilita

      • joonani

        päriskö? kasvakaa kakarat. ei ol mitää järkee hakee kauoast ko laivalt saa halval.


      • Anonyymi
        joonani kirjoitti:

        päriskö? kasvakaa kakarat. ei ol mitää järkee hakee kauoast ko laivalt saa halval.

        homoin kommentti koskaan


    • MÄtykkäänPILLU

      Ainakin itäkeskuksen fitness tukusta saa.Oon 12v ja oon ostanu sielt

      • PikkuJonne

        Paljon maksaa?


    • röökinarkkari

      On se kaunista miten tätä lasten harjoitusnuuskaa myydään jopa 12 vuotiaille. Helppo sitten siirtyä oikeaan.

    • rasisti.roturealisti

      Tosta tulee vitunmoiset pärinät, sätii vaa aika vitusti.

      • Kdksjsjzjsjsjs

        Jos saa kaupast nii pitääkö kysyä kassalt


      • Anonyymi

        Pitää, lain mukaan ei saa pitää hyllyssä näkyvillä.


      • Anonyymi

        ei se ees sädi


    • wq10

      oon 10v ja poltan tupakkaa eilen oli kotikadulla polttamassa kun joku kyylä luuseri tuli sanoon älä poju polta tupakkaa sanoin sille et kuule haista vittu pärisee hyvin es juoma kans tupakki .

      • VitunJunnu

        Aika pahis. Eiku oikeesti kasva.


    • Mustaakultaa

      ostakaa nuuskaa turun alueelta
      Odens double mint,
      odens cold dry,
      offroad frosted white dry,
      offroad frosted,
      kapten extra stark white mint

      40€/torni tai 5€/kiekko

      [email protected]

      • pillupieru

        se on tolppa daa


      • Ähläminkulli

        40e tolppa?:Ddd varmaa hyvi kaupaks menny


    • 69lumppu69

      Tietääkö joku että saako enää ostettua mistään alle 18 v ku tuli se joku uusi tupakkalaki

    • snusland-sverige

      S market Reimari i Pargas säljade energisnus "Kickup" ett eller två år sedan!

      • Hurri

        Man talar finska på Suomi24 jävla fiskare


      • Anonyymi

        Ei vitus reimarilta saa


    • Hippirobotti69

      Heitin kulli ja pallin väli sätis ni pal et palo reikä kulliin siks 0/5 ;///

    • Sello

      Saako sellon r-kioskilta jos on 15

    • Anonyymi

      Myydäänkö näit nuuskii tai mitä nyt onkaa s marketissa?ja sätiikö

      • Anonyymi

        Haaparannalta ainaki saa


    • Anonyymi

      Myidäänkö 2025 vielä kaupoissa 13 vuotiaille?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe