Jag köpte ett nytt märkes kattmat (mycket nyttig och bra enligt reklamen )Det var nu katten det att min bortskämda kolli ens skulle smaka på den.Det var bara krafs,krafs och mycket sårad blick......hur länge månne herrn skulle vara utan mat om det inte fanns något annat ?
Kräsna katter.
3
105
Vastaukset
- pettson & findus
Det här stämmer bra:Dogs have one owner,cats have a whole staff.
- möss & möss
Man får skylla sig själv när man har skämt bort sina älklingar......Tänk förr i tiden fick katterna äta matrester ,nå mjölk drack det förstås och så fanns det inga innekatter.De skaffade färskt kött åt sig själva.
- skylla sig själv
möss & möss kirjoitti:
Man får skylla sig själv när man har skämt bort sina älklingar......Tänk förr i tiden fick katterna äta matrester ,nå mjölk drack det förstås och så fanns det inga innekatter.De skaffade färskt kött åt sig själva.
Min katt bär sig åt som ett barn,när man kommer från butiken då vill den ha godis.Det finns som tur är nyttiga godis för katter som man med gott samvete kan ge.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940