Valinta exän ja nykyisen välillä

lapin tyttö

Olen eronnut ex-poikaystävästäni jo varmaan viitisen vuotta sitten, nykyisen meheni kanssa olemme naimisissa ja yhdessä olleet jo kolme vuotta.

Kuitenkin säännöllisesti kuukausittain näen unta exästäni, olen unissa usein todella rakastunut häneen/ajattelen niissä tehneeni virheen nykyisen mieheni suhteen ja olen palaamassa exän kanssaan yhteen. Viime yönä unessani exä oli jättämässä nykyistään jotta voisi palata kanssani yhteen, ja halusi pitää huolen myös minun lapsestani, joka on siis nykyisen mieheni kanssa..

Mistä tällaiset unet voivat oikein johtua? Herään aina ennenkuin mitään valintaa olen minkään suhteen suorittanut, muistan unista keskeisesti vain exän ja sen kuinka rakastunut olin unessa häneen ja kuinka aloin mielessäni unissa järjestellä asiat niin että pääsemme lapseni kanssa muuttamaan exän luo..

2

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sinua poloista.

      Teemme usein ratkaisuja elämänkumppaneistamme perusteilla, joita alamme myöhemmin epäillä. Olet siunatussa asemassa siinä, että sinulla on ratkaisuja, mitä epäillä.

      Exälläsi on uusi nainen kertomasi perusteella. Et ehkä usko, mutta saatan kuvitella miltä sinusta tuntuu.

      Unesi ei ole ahdistava, ainakaan et mainitse siitä. Unesi on pikemminkin täynnä toivetta. Exäsi jättää nykyisensä, jatkaa sinun kanssasi ja huolehtii lapsestasi paremmin kuin isänsä.

      Unet ovat usein toiveita. Ne siis näyttävät vain sitä, mitä niiden näkijä haluaa nähdä.

      Voit itse ottaa yhteyttä exääsi ja puhua asiasta. Hänellä voi olla samanlaisia tunteita kuin sinullakin, mutta luultavasti hän on jo sitoutunut uuteen perheeseensä.

      Ikävintä olisi, että viettäisit elämäsi yhdestä kärsien ja toista toivoen. Selvitä toisen osapuolen halut, tarkoitukset ja kyvyt. Onko hän valmis vastaamaan haasteeseen? Kenties hänkin on piakkoin tulossa isäksi. Mieti lapsien etua.

      Ehkäpä silti olet olet aivan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Onko parempi elää epätietoisuudessa kuin selvittää asia? Asemassasi minä saattaisin haluta tietää. Hän on kuitenkin ex. Emme tiedä kumpi on jättänyt kumman. Ehkäpä hän sinut, jostain syystä.

      Älä itke kaatuneen maidon perään.

      Vain unennäkijä tuntee itsensä ja unensa.

      Kyynel vierähtää näissä asioissa.

    • tai sitten

      kaksi vaihtoehtoa. Joko unen kuvaamasi henkilö muistuttaa jostain henkilöstä tai sitten se on muistutus siitä mikä on takana ja joka pitää jättää taakse

      kokeile seuraavista:
      1. Maalaa unimaisema väreillä ja kirjoita ne ylös, tunnelma, muutamia sanoja ja mihin kiinnität huomiota. Voi olla että olet samassa tilanteessa kuin silloin aikaisemmin ja tämän asian huomaaminen vie unen pois
      2. Yritä unessa sanoa hyvästit tälle ihmiselle ja toivota onnea, jos tämä tepsii niin silloin unet häviävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe