Jos juo sen 15 juomaa illassa, niin voiko alkoholi alkaa jo illan aikana haisemaan ihon läpi niin että se häiritsee muita ihmisiä.
haju
21
6884
Vastaukset
- Kylmät kädet
LOL! Se alkaa haisemaan välittömästi sellaisen nenään, joka ei ole ottanut alkoholia lainkaan.
Trollaat. - Kylmät kädet
Ei sun tartte juoda kuin yksi olut, niin se pistää jo pahasti sellaisen ihmisen nenään, jolla itsellään ei ole alkoa veressä lainkaan.
- Nilsiän nero
Voep haastakkii, mut voep olla haasemati.
Haastelijalla voep olla nuha. Kyllä se dunkkaa aika nopeesti.
- eräs kokemus
Mä menin terveyskeskuslääkärin vastaaotolle ja olin sinä päivänä juonut yhden siiderin, kirjasi sairauskertomukseen että haisin vahvasti alkoholille. Nyt tieto on levinnyt useaan paikkaan. Vastaanotolla painosti puhaltamaan ja tenttasi kuinka paljon olen juonut. En puhaltanut, ja sanoin etten puhu aiheesta enää koskaan, sillä olen saanut siitä niin paljon vuosien mittaan kärsiä. Ennen puhuin avoimesti kaikesta. Soitin esimiehelle ja kerroin asiasta, lupasi korjata rekisteritiedot tämän skitson lääkärin tekemien merkintöjen osalta.
- Qqqs
Minäpä tunnen useampia tyyppejä joilla "yksi" siideri on käytännössä 10!
Samoin vanhoille pohjille otettaessa yksikin saa vanhan viinan haisemaan reilusti.
Itsensä pettäminen on alkoholisteille tyypillisintä käytöstä, entisenä alkon käyttäjänä tunnen asian. - ihmiset yksilöitä
Qqqs kirjoitti:
Samoin vanhoille pohjille otettaessa yksikin saa vanhan viinan haisemaan reilusti.
Itsensä pettäminen on alkoholisteille tyypillisintä käytöstä, entisenä alkon käyttäjänä tunnen asian.Sitten en kai ole alkoholisti. Juon joka päivä 15 annosta viinaa enkä petä koskaan itseäni enkä muita ihmisiä, ei kuulu luonteenpiirteisiini, ei kännissä eikä selvinpäin.
- Absolutisti
ihmiset yksilöitä kirjoitti:
Sitten en kai ole alkoholisti. Juon joka päivä 15 annosta viinaa enkä petä koskaan itseäni enkä muita ihmisiä, ei kuulu luonteenpiirteisiini, ei kännissä eikä selvinpäin.
Alkkis olet määrän perusteella ainakin.
- ----------------
Qqqs kirjoitti:
Itsensä pettäminen on alkoholisteille tyypillisintä käytöstä, entisenä alkon käyttäjänä tunnen asian.Hyvä kommentti!
Alkoholisoituminen alkaa kun ei enää välitä olla
juomatta vaikka lääkärin tai muu tärkeä tapaaminen, aamulla töihin meno jne.
Alkoholismi rapauttaa normaalit käytössäännöt ja suurkuluttaja ottaa vapauksia
koko ajan lisää kunnes ehkä tajuaa tai sitten menee aivan pohjaan saakka...
Alkoholistilta katoaa normaali taju mikä on järkevää ja mitä voi tehdä.
Ei ymmärrä että normikansalaiset rekisteröivät alkoholipainotteisen käytöksen ja puheet.
Lopulta kaikki tietävät. Ei kannata salata sillä salaamalla totuus tulee julki
ikävimmän kautta,terveyden romahdettua. - ihmiset yksilöitä
---------------- kirjoitti:
Hyvä kommentti!
Alkoholisoituminen alkaa kun ei enää välitä olla
juomatta vaikka lääkärin tai muu tärkeä tapaaminen, aamulla töihin meno jne.
Alkoholismi rapauttaa normaalit käytössäännöt ja suurkuluttaja ottaa vapauksia
koko ajan lisää kunnes ehkä tajuaa tai sitten menee aivan pohjaan saakka...
Alkoholistilta katoaa normaali taju mikä on järkevää ja mitä voi tehdä.
Ei ymmärrä että normikansalaiset rekisteröivät alkoholipainotteisen käytöksen ja puheet.
Lopulta kaikki tietävät. Ei kannata salata sillä salaamalla totuus tulee julki
ikävimmän kautta,terveyden romahdettua.Ymmärrän omaavani alkoholiongelman, olen ymmärtänyt sen jo 20 vuotta. Ihan tarkoituksella join sen siiderin ennen päivystykseen menoa, so what. Sain lähetteen vatsan ultraa, jossa kaikki kunnossa. Lääkäri oli epäpätevä ja kirjasi rekistereihin turhia juttuja. Olen alkoholisti, joka myöntää kaikki omat virheensä eikä salaile koskaan juomisiaan, ei piilottele pulloja, kertoo rehellisesti jokaiselle kaikesta mitä on tehnyt joka liittyy alkoholinkäyttöön. Toimiiko tyypillinen alkoholisti näin? Mielestäni olen alkoholisti, mutten tyypillinen sellainen enkä onnekseni vielä rapakunnossa ja tarkoitus ois lopetella kokonaan lähiaikoina.
Ymmärrän omaavani alkoholiongelman, olen ymmärtänyt sen jo 20 vuotta. Ihan tarkoituksella join sen siiderin ennen päivystykseen menoa, so what. Sain lähetteen vatsan ultraa, jossa kaikki kunnossa. Lääkäri oli epäpätevä ja kirjasi rekistereihin turhia juttuja. Olen alkoholisti, joka myöntää kaikki omat virheensä eikä salaile koskaan juomisiaan, ei piilottele pulloja, kertoo rehellisesti jokaiselle kaikesta mitä on tehnyt joka liittyy alkoholinkäyttöön. Toimiiko tyypillinen alkoholisti näin? Mielestäni olen alkoholisti, mutten tyypillinen sellainen enkä onnekseni vielä rapakunnossa ja tarkoitus ois lopetella kokonaan lähiaikoina.
Lääkärit voi hermostuttaa joten joskus vähän dauneria.
Neuvoni,
Ota yhteyttä ylilääkäriin jos ei ota vakavasti niin potilasasiamieheen ja jos vieläkään ei reagoida niin oikeusasiamieheen ja pistä medialla vähän palautetta.
Sinulla on oikeus nähdä potilastietosi ja pyytää niihin muutosta.
Ite olen tehnyt noin ja kyllähän se toimi.- ihmiset yksilöitä
ex-tissuttaja5 kirjoitti:
Lääkärit voi hermostuttaa joten joskus vähän dauneria.
Neuvoni,
Ota yhteyttä ylilääkäriin jos ei ota vakavasti niin potilasasiamieheen ja jos vieläkään ei reagoida niin oikeusasiamieheen ja pistä medialla vähän palautetta.
Sinulla on oikeus nähdä potilastietosi ja pyytää niihin muutosta.
Ite olen tehnyt noin ja kyllähän se toimi.Otinkin jo ja lupasi korjata rekisteritiedot. Mediaan pistän faktaa tuosta myös lähiaikoina.
Otinkin jo ja lupasi korjata rekisteritiedot. Mediaan pistän faktaa tuosta myös lähiaikoina.
Nimeä en sinuna mainitsisi medialle mutta senhän varmaan tiedätkin.
Nykyään on turha pelätä vaikean potilaan mainetta koska meilläkin on oikeutemme. Ajatella, vanhemmat henkilöt suhtautuvat lääkäreihin vieläkin kuin jumalaan ja eivät uskalla sanoa vastaan.
Minusta ihan normaalia että pyytää väärien tietojen oikaisua.
Niin kun puhuin daunereista jotkut vähän hermoilee lääkärillä käyntiä ja ottavat sen vuoksi vähän rauhoittavaa.
Eihän se hyväksi ole.
- Tapajuoppo
Kantsiiko yleensä mennä lekuriin jos ottanu sen muka yhden?Tuo itse aiheutettu ongelma..turha rutista.
- eräs kokemus
:D Lääkäri joutuu vastuuseen perusteettomista väitteistään. En ollut juonut kuin yhden siiderin enkä pariin päivään ennen sitä mitään.
Dementiaoireistoon kuuluu hajujen haistaminen, mitä ei ole edes olemassa. Kuinka tälläinen henkilö voi siis toimia terveyskeskuslääkärinä? Oli vieläpä kohtuu nuori. Ja mikä pahinta, kaikki mitä hän on tietokantaan kirjoittanut näkyy kaikissa kaupungin terveydenhuollon toimipisteissä minkä mukaan asiakasta jatkossa hoidetaan.- nokka rintaan.
"eräs kokemus" Nyt menet heti alkoon hakemaan huikkaa usemman pullon kirkasta ja olusta! otat pari päivää taas kunnolla että saat unohdettua tuon tumpelon lekurin toiminnan, näin pääset elämässä etiäpäin.
- vähän faktaa
ei se haju ihon läpi tule yhden illan tenutuksen takia. Ja vaikka vetäisi viikon, se ihodunkkis alkaa tulla vasti sitten, kun pukkaa krapulahikeä. Poikkeuksena marinolin ynnä muiden korvikkeiden käyttäjät.
Jaa,a.
No sitten minulla on tarkka hajuaisti kun lopetin sen röökinkin.
Sikarin saatan joskus polttaa.
Duunikaveri oli ottanut yhden oluen ruokiksella ja kyllä sen heti huomasi tuliko ihon läpi tai muuten hengitys haisi.
Tiedä sitten jaksa tuosta väitellä.- Peikko-vaimoke
Kuule, ei siihen taas tartte olla juoppokaan. Riittää kun käy oman puolisonsa luona kylässä- Se haju tulee raittiin vaatteissa mukana, kun käy esim. puolisonsa luona kylässä. Kotioven sisäpuolella äkkiä kaikki pesuun, ja suihkuun.
Vaikuttaa sille, ettei puoliso itse huomaa koko hajua.
Jopa oman ammatin(siivoustyö) hajut mukavampia, paitsi märännyt veri/muu erite.
Jostain syystä kävin kerran siipan luona vkl. Ja neuloin kotona lopun ajan- en kestä sitä löyhkää. en halua sitä kuljettaa mukanani, en olla siinä kuin olisin pyytänyt sitä- kun en ole, toivoisin niin että siippa tajuaisi itse raitistua. Kun minullahan ei ole mitään tekoa siinä, sanon ja ajattelen miten vain.
- tuurijuoppo...
Kyllä se dokaaminen haisee hengityksessä ja ihon läpi, jos pidempään jatkaa. Jos maksa alkaa väsähtää, iho yrittää työntää kuonaa ulos. Bussissakin haistaa kellä on putki päällä ja ite ryyppykausien jälkeen haisen kuin kiljutonkka, hyi helevetti. Yhden voi naamioida pastillilla, mutta kun enemmän juo se haju on aineenvaihduntatuote ja se häviää vasta juomattomuudella.
Viina on mulle nykyään jo raskas taakka.. :(
Ja tää dunkkis on 15v aikana itsessä ja muissa ryyppyputkien aikana tai itse selvänä havaittu. Ehkei mun tuttujen elimistöt enää suoriudu kuten parikymppisten kehot..- nähnyt liian monta
Se haju kertoo nimenomaan kuona-aineista ja liittyy elimistön sakkaamiseen.
Sama juttu virtsan värin, ihon värin, ihottuman ja kutinan kanssa.
Kannattaa yrittää lopettaa ennen ensimmäistä sairaalakeikkaa
ja lääkärin joutuessa kertomaan että seuraavalla kerralla et enää todennäköisesti selviä.
Sen jälkeen ryyppyputkessa on ihan erilainen ote ja rajuus,
itsetuho humalassa valtaisaa.
Jos jää henkiin korjailtavaa suuntaan jos toiseen löytyy...taatusti.
Lisäksi jää pelivaraa repsahduksiin jos niitä tulee, moni ei kestä
henkisesti totaalikieltoa vaan menee nopsaan mullan alle.
Siksi lääkärin tulisi valita sanansa hyvin mutta useimmat ilmoittavat yhdellä virkkeellä. tajuat tai et.päätös on sinun.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667