Hei, Olen juuri aloittanut akvaarion kypsytyksen ja siitä lähtien kun lisäsin akvaarioon ympin, vesi on ollut lievän ruskeaa/keltaista. Vesiarvot ovat kohdallaan ja akvaario jo 5 päivää kypsynyt mutta vesi ei kirkastu.
Onko normaalia?
Mitä teen?
Vesi ruskeaa?!
4
268
Vastaukset 4
- Määä.
Minkälaisen ympin laitoit? Jos olet laittanut multa ympin on ihan normaalia ettei vesi ole kirkasta. Oletko mittaillut nitriitti tai nitraattiarvoja. Jos akvaario ei ole vielä kypsä niin älä tee mitään. Kun akvaario on kypsä niin sitten vaihdat vettä niin kyllä vesi sillä kirkastuu. Mulla meni kypsytyksessä 4 viikkoa. Minkä kokoinen akvaario sulla on entä millainen suodatus?
- vh39
Akvaario on 100litrainen ja laitoin jonkun kaupasta ostetun.
No2 on pienessä nousussa mutta No3 on nollassa. - Määä.
Eli akvaariosi ei ole vielä kypsä. Anna kypsyä rauhassa sitten veden vaihto millä akvaariosta poistetaan nitraatti. Älä vaan laita kaloja akvaarioon ennen kuin akvaario on kypsä.
- vh39
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5092390Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35978SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht465902Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et40868- 71828
- 55761
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40670Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40656- 63573