Pitkät kalsarit?

jäämies.....,,,,,,

joko olet pukenutne yllesi.

26

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukenutne?

H.

• HYH HYH

Kun ei mitään sanottavaa ole, mutta täytyy jauhaa packaa niin tuollaisia kommentteja siitä syntyy, ÄLYKÄÄPIÖ-

• Ei tarvinut,aamulla kun kurkkuuni valitin vaimo vetäs jalkaan ja ei multa mitään kysyttykään et haluunko.

• "koti-kiusattu"

Vaimokokotkot?
        Haluttomastikokoko?

H.

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Vaimokokotkot?
        Haluttomastikokoko?

H.

Kurkkaa partsiltas.

• Zorzi

Ihan shortsikelit vielä - melkein.

• mimmimummi*

Alkoi naurattamaan kun luin shortseista...eilen tuli vastaani mies ...jolla kananpojankeltaiset shortsit jalassa...tiukat.
        Kyllä minäkin laitoin tänään pitkät kalsarit...siis legginsit meillä mimmeillä.

• mimmimummi* kirjoitti:

Alkoi naurattamaan kun luin shortseista...eilen tuli vastaani mies ...jolla kananpojankeltaiset shortsit jalassa...tiukat.

Minä kävelen vuodet ympäri kalsareilla (legginsit). Nyt olen varautunut vahvempaa neulokseen ja joskus kahdet päällekäin ja villasukat jalkotetiin.

• Krööhöm
        korppis kirjoitti:

Minä kävelen vuodet ympäri kalsareilla (legginsit). Nyt olen varautunut vahvempaa neulokseen ja joskus kahdet päällekäin ja villasukat jalkotetiin.

Ai sinäkös se olet se Kassi-Alma joka oli Nähty Kajjjaanis?

• Krööhöm kirjoitti:

Ai sinäkös se olet se Kassi-Alma joka oli Nähty Kajjjaanis?

Minä ja oliko nähdyllä Almalla siniset kumpparit ja punainen iso villamyssy silmillä jos oli niin minä minä minähän siellä.

• Pirre*
        mimmimummi* kirjoitti:

Minua säälitti ja naurattikin ilm. kansanopistossa opiskeleva tummaihoinen poika, jolla oli farkkusortsit jalassa ja niin kolea kun sää täällä jo on, oliksiohan sittenkin ollut vain joku lyhyen aikaa opistolla vieraileva, - muuten kyllä meidän maahan muuttajillamme täällä on ihan sään mukainen vaatetus, pisti vaan silmään ne pojan paljaat sääret.

• --------------------

tänään panin legginsit ekakertaa pääyhousujen alle, on jo tapeen, oli kylmää

• Pirkanmaalla

Jaa tänäänkö kylmää??? Mittari näytti 14 astetta lämmintä varjossa, ja aurinko paistoi. Syksyn lämpimin päivä!! Ei kauniimpaa syyspäivää voisi olla!

• vanhat merkit...
        Pirkanmaalla kirjoitti:

Jaa tänäänkö kylmää??? Mittari näytti 14 astetta lämmintä varjossa, ja aurinko paistoi. Syksyn lämpimin päivä!! Ei kauniimpaa syyspäivää voisi olla!

Ruotsissa sanotaan "Britt-sommar". Joka syksy tähän aikaan tulee kesä käväisemään takaisin Birgitan, Brittin nimipäivänä. Piti taas paikkansa niinkuin useimmiten.

• Pirkanmaalla kirjoitti:

Mulla kyllä on jo kaks viikkoo ollut pitkät kalsongit.

Pirkanmaalla.

• tiinaex...
        minttupuu kirjoitti:

Mulla kyllä on jo kaks viikkoo ollut pitkät kalsongit.

Pirkanmaalla.

apua mitä sää talvella puet päälles villahousutko.

• 17-10

jäämies.....

Vi ska si.......

Te nollat suomessa.

• pi-ne

Vieläkö rakastat minua?

En vielä.

Kalsarit puen päälleni, kun tarve vaatii. Siihen asti asian ajaa hyvonit, isomummulta perityt.

• -lämmin syksy-

Ei ole vielä tarvinnut.

• RosaLiiin

Kun lumi tulee maahan, puenne, ruusukuviolliset, ruusuja löytyy kalsareissa tummalla pohjalla ja vaalealla pohjalla. On kiva keikkua kotona pelkis kalsareissa, siis sitten kun se lumi tulee. Ja kun on aikansa keikkunut tekee mieli vetää pitkät helmat kaiken ylle, no niin siinä on mun pukeutumisrituaalit liittyen lumeen ja tähän vuoden aikaan.

Joku on tälle seudulle ennustanut, että 27 päivä tätä kuuta se lumi tulisi ja viikko siitä niin pysyvää lunta jo pukkaisi. Uskoiskohan mokomaa.

• Kieltää pitäis tollaset rosaliiin kuvaukset ruusukalsareist.
        Aloin oikein ajattelemaan pakkaspäivän keikkujaa ruusukalsareis ja näky oli aika mukava.
        Arvatkaas mitä vaimo saa jouluna.

• Arvasinkos oikein?
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kieltää pitäis tollaset rosaliiin kuvaukset ruusukalsareist.
        Aloin oikein ajattelemaan pakkaspäivän keikkujaa ruusukalsareis ja näky oli aika mukava.

RosaLiin kalsarit?

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kieltää pitäis tollaset rosaliiin kuvaukset ruusukalsareist.

"koti-kiusatulle"

Terveisii täält Spaniast, pirä pintas, kyll merkil on väliä. Tääll ol äsken partsil plus 25, lisää vällyjä, jot tarkenet. Lämpimii terkkui!

• suvenkorento123 kirjoitti:

"koti-kiusatulle"

Terveisii täält Spaniast, pirä pintas, kyll merkil on väliä. Tääll ol äsken partsil plus 25, lisää vällyjä, jot tarkenet. Lämpimii terkkui!

Mää muuten osaa mitään Turun murtei, kuhan yritän. :-))

• Kesämies '

En ole vielä tarvinnut, tosin kun ulos menen laitan sellaiset päällyshousut joissa on kolme kerrosta.

• reppuriika

Ei vielä pitkiä kalsareita, mutta sukkahousuja ole käyttänyt jo ainkin kuukauden. Kun oli jo kylmäkausi, niin karpalosuolla oli jo toppahousutkin käytössä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe