Tervehdys olemme 40 aviopari Tampereelta ja menossa lomalle Gran Canarialle. Tietoa parhaista swingers paikoista, rannoista ja muusta, onko kellä kokemuksia.
Vastaukset 7
- Opetelkaa netti!
Täytyykö tuota samaa kysyä ihan joka kuukausi? Kyllä nuo asiat siellä paikan päällä selviävät, jos ette täällä osaa käyttää nettiä.
- canary_swinger
jos osaat käyttää tietokonettasi, niin googlaamalla lötyy lukuisia... niin olen itsekin tehnyt ja löytänyt tosi hyviä, joten miksi niitä erikseen pitäsisi täällä mainita.
- Miksi trollaat?
Miksi tämäkin trollaus?
Me olemme käyneet "Secret" klubilla, suositeltava paikka !
- n43m46
"2x2", cc Sandian alakerrassa kannattaa tsekata. Kivaa 35-55 v porukkaa.
Joka ilta on meininkiä, mutta varsinkin sunnuntain gang-bang ilta on nähtävä/ koettava. Mekin saatiin taas mitä haettiin ja uutta matkaa suunnitellaan jo kevääksi. :)
Netistä löytää tarkempaa infoa kun vähän penkoo. - _pari +40_
C.C. La Sandian "2x2" tosi hyvä ja siisti. Ainut swingers klubeista joka on savuton (meistä iso plussa).
C.C. Citassa "Secret" iso (900 neliötä), kiva tunnelma. Tosin oli pari viikkkoa sitten aika monena iltana kiinni.
C.C. Citassa myös "4 for 2". Siisti paikkka, mutta ei niin paljoa toimintaa.
C.C. Citasta löytyy myös "Venus". Paikassa sauna ja porealtaita. Tunkkainen ja homeinen haju iskee heti ovelta. Ei oikein kiinnostanut.
C.C. Nilossa myös yksi paikka. Kivat muistoto parin vuoden takaa. Nyt ei vierailemaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590