Saako korjaamo viedä moottorin kannen kunnostettavaksi ilman asiakkaan lupaa? Eikö pitäsi kysyä asiakkaalta, että haluaako hän sitä ja onko hänellä varaa maksaa useamman tonnin remonttia? Minulle kävi näin, että korjaamo ilmoitti, että kannentiiviste oli mennyt ja että se vaihdetaan ja EI mene montaa tuntia. Meni useampi päivä niin korjaamolta soitettiin, että onko miulla käsitystä että mitä korjaus tulee maksamaan ja että kansi on JO kunnostettavana. Kauhuissani kysyin et no paljonko tämä lysti sitten maksaa, nii he vastasi et varaudu 2000€. Otin aikalisän ja sanoin et mietin.. Mutta eihän minulla ollu enää vaihtoehtoja muuta kuin maksaa.... Mitä mieltä olette? Loppulasku oli yli 2200€. Auton arvo oli 4,5 vuotta sitten 5000€ ( jonka minä siitä maksoin) nyt autolla on ajettu yli 330 tuhatta km.
Korjaamosta asiaa
Avutonnainen
5258
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 5
Vanhimmat
No, ... ! Jos puhe oli kannentiivisteen vaihdosta ja ei mene montaa tuntia, niin se menee just silleen. Ja jos tulee jotain muuta lisäkorjattavaa, pitää siitä asiakkaalle ilmoittaa. Ennen ainakin oli sellainen hyvä tapa, että jos korjausarviosta poikettiin yli 10%, niin otettiin yhteyttä asiakkaaseen.
Alumiini kansi pitäis aina plaanata muuten ei kestä uus pahvi kauaa.
Nää on semmoisia juttuja mitkä pitää vaan tietää
Pekka sauri yö radio, soitto ja apu löytyy.
törkeä
Otitko kuitin todisteeksi?No,kun kysees on firma,voisit valittaa kuluttaja-asiamiehelle,tulisi mielenk.ratkaisu oikeudessa.Saanet varmaan puolet takas kun menit jo maksamaan..pakon edessä,kun autoa tarvitset päivittäin,eikös?!Itse olisin kielt.maksamasta,tuota kun ei ole sovittu!Montakohan uhria pakkorahastaneet..
anyway,nyt asiat paperille ja aika tilaten kunnan oikeusaputoimistoon,siitä se lähtee alkuun.
Vähän tekisi itse mieli julkistaa tollaset ahnurit,jos olis käyny omal kohalle!