Korjaamosta asiaa

Avutonnainen

Saako korjaamo viedä moottorin kannen kunnostettavaksi ilman asiakkaan lupaa? Eikö pitäsi kysyä asiakkaalta, että haluaako hän sitä ja onko hänellä varaa maksaa useamman tonnin remonttia? Minulle kävi näin, että korjaamo ilmoitti, että kannentiiviste oli mennyt ja että se vaihdetaan ja EI mene montaa tuntia. Meni useampi päivä niin korjaamolta soitettiin, että onko miulla käsitystä että mitä korjaus tulee maksamaan ja että kansi on JO kunnostettavana. Kauhuissani kysyin et no paljonko tämä lysti sitten maksaa, nii he vastasi et varaudu 2000€. Otin aikalisän ja sanoin et mietin.. Mutta eihän minulla ollu enää vaihtoehtoja muuta kuin maksaa.... Mitä mieltä olette? Loppulasku oli yli 2200€. Auton arvo oli 4,5 vuotta sitten 5000€ ( jonka minä siitä maksoin) nyt autolla on ajettu yli 330 tuhatta km.

5

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole laillista

No, ... ! Jos puhe oli kannentiivisteen vaihdosta ja ei mene montaa tuntia, niin se menee just silleen. Ja jos tulee jotain muuta lisäkorjattavaa, pitää siitä asiakkaalle ilmoittaa. Ennen ainakin oli sellainen hyvä tapa, että jos korjausarviosta poikettiin yli 10%, niin otettiin yhteyttä asiakkaaseen.

• Alan mies

Alumiini kansi pitäis aina plaanata muuten ei kestä uus pahvi kauaa.

Nää on semmoisia juttuja mitkä pitää vaan tietää

• Sauri

Pekka sauri yö radio, soitto ja apu löytyy.

• törkeä

• clean'n'clear

Otitko kuitin todisteeksi?No,kun kysees on firma,voisit valittaa kuluttaja-asiamiehelle,tulisi mielenk.ratkaisu oikeudessa.Saanet varmaan puolet takas kun menit jo maksamaan..pakon edessä,kun autoa tarvitset päivittäin,eikös?!Itse olisin kielt.maksamasta,tuota kun ei ole sovittu!Montakohan uhria pakkorahastaneet..
      anyway,nyt asiat paperille ja aika tilaten kunnan oikeusaputoimistoon,siitä se lähtee alkuun.
      Vähän tekisi itse mieli julkistaa tollaset ahnurit,jos olis käyny omal kohalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe