Miksi naiset antaa laueta sisään

Utelias uuno

Monet täällä palstoilla sanoo, että ei se tunnu miltään. Monet melkein inhoaa, jos laukoo sisään - tulee sotkua ja valuu ja vaikka kuulemma mitä.

Kysynkin siis: miksi sitten annatte miesten päästää sisään? Miesten mieliksi vai?

122

18762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkko

      Itsestä se ainakin tuntuu hyvältä kun tuntee lämpimän sperman sisällään. Harvemmin oma mies kuitenkaan tulee sisään.

    • sisään?

      Ni siksi kun:
      – spermalla on merkittäviä terveysvaikutuksia (suojelee mm. rintasyövältä)
      – kanaattaa haluta seurausten takia (tunne)
      – kiva keino toteuttaa alistumishalua
      – tuntuu vahvistavan itsetuntoa

      • Anonyymi

        Miten niin alistumishalua?


    • näillä

      Siis kyllähän se kun mies laukeaa sisään ja hepin pää hyväilee naista sisällä tuntuu vaan hyvälle... Lisäksi on tuo edellä mainittu terveysvaikutus. Mua ei kyllä sotku haittaa. Kumin kanssa kun ei tunne samaan tapaan.. Ellei ole hyvän kokemuksen omaava mies, joita muutama kyllä tavattu, mutta ovat enemmänkin harvinaisuus.

      Eli jos haluun myös itse nauttia seksistä.. Kokonaisvaltaisesti niin sisään kiitos.

      • en mää

        vaan ymmärrä teitä eikö sisään laskemininen tiedä raskautta itse suosin keskeytettyä yhdyntää johon ei joka pojasta olekkaan"silloin kun on makeimmillaan ylös spermat naisen karvakolmion päälle hyväähän tuo näyttää naisistakin tuntua ilman sisään laskua


      • Mies_V31
        en mää kirjoitti:

        vaan ymmärrä teitä eikö sisään laskemininen tiedä raskautta itse suosin keskeytettyä yhdyntää johon ei joka pojasta olekkaan"silloin kun on makeimmillaan ylös spermat naisen karvakolmion päälle hyväähän tuo näyttää naisistakin tuntua ilman sisään laskua

        Mikään ei tunnu paremmalta kuin laskea sisään kaikki viimeistäkin pisaraa myöten. Itse pystyyn vetämään lopussa ulos ja ruikkimaan halutulle paikalla. Yleensa ruikin vatsalle tai rinnoille, makeinta on ehdottomasti lennättää naamalle ;)


    • kjyui

      Miten se yhdyntä sitten pitäisi päättää. Paras huipentuma tulossa niin pitäisikö miehen lopettaa ja runkata loppuun. Minne ne mällit pitäisi ruikkia jos ei sinne minne ne on ruikittu miljoonia vuosia.

      • Anonyymi

        Meillä lopetettiin hiljattain kumien käyttö ja vaimo pamahti heti paksuksi.


    • Siksi!

      Koska he siten saavat monia hyvää tekeviä hormooneja. Kuin piristysruiske.

    • sssuu

      Mieheltä se voi viedä orgasmin ihanaa tunnettakin kun just ennen laukeamista pitää keskeyttää ja vetää ulos, laukeaa mutta tulee jonkilaisia estoja siihen nautintoon, en missään tapauksessa suosittele pitempiä aikoja, saattaa viedä aikaa ennenkuin nautinto palautuu.

    • kjyui

      Jos nainen ei anna tulla sisään niin sehän on sama jos nainen on saamassa yhdynnässä juuri orgasmin niin mies vetää munan ulos ja lopettaa panemisen. Siinä sitten nainen on omillaan vai pitäisikö miehen jatkaa vaikka sormettamalla. Miltäs naisista tuntuisi tämmöinen orgasmin keskeytys?

    • annu818

      Miehen laukeaminen tuntuu sisässäni lämpimälle, mua taas kiihottaa se että tavarat tulee sisään!

      Ehdottomasti sisään saa laueta mies jos haluaa, ja mielellään kiitos :)

      • vaimokki

        mä en nauti yhtää siitä. tyhmää koko sotku. täysin miehen mieliksi täälä


      • rakkaalle
        vaimokki kirjoitti:

        mä en nauti yhtää siitä. tyhmää koko sotku. täysin miehen mieliksi täälä

        Rakastan spermaa, kun se tulee juuri oikealta ihmiseltä ja laukeamme yhdessä. Se on taivas...


      • Anonyymi

        Toi on kyllä seksiå....
        Itsellä myös "miehenä" Vähän ohimennen kyselen väliaikatietoja naiselta, kunne tulee taikasanat, voit tullla, ja jos haluat niin sisään kiitos..
        Ei oikeasti ole tuossa tilanteessa, paljoan eroottisempaa..


    • ghjut67

      Mulla on kans tapana vetäytyä juuri kun nainen on saamassa orgasmin.

    • SE tunne =mahtava !! Lämmin,kostea,tiukka....ei malta ottaa ulos !
      Kaiken kruunaa katselu,kun sperma valuu ulos pyllynvakoon ja siitä lakanoille !!!
      Parasta !!!!

    • Aineet vain

      sisään ja heti yrittämään uutta nautintoa se vasta sitä jotakin on.

    • Se tuntuu hyvältä ja kiihottavalta

      • Lehmät lentää

        Ja sä et sitten muka ole feikki, etkä ole kuviasi nykinyt netistä? :D


      • Lehmät lentää kirjoitti:

        Ja sä et sitten muka ole feikki, etkä ole kuviasi nykinyt netistä? :D

        Voi morjes nyt! Ties monennenko kerran: en ole feikki, en tiedä millä sen todistan paitsi tyyliin lähettämällä vaikka kotisivuni/facebook-tilini osoitteen mutta feikki en ole. Mikä minussa on niin outoa että en voi nainen olla, sanokaa nyt joku. :D

        Sano(kaa) joku ilme tai esine tms. jonka pitää näkyä tässä suomi24:n profiilikuvissa ja lisään sen huomenna tänne, mieluiten ihan asiallista. Yleensä en edes vaivautuisi mutta koska sukupuoleni ja aitouteni tuntuu olevan nyt palstan kuuma peruna niin pakko siihen on kai reagoida.


      • 5ty5vvcxfed
        rosa-m.m kirjoitti:

        Voi morjes nyt! Ties monennenko kerran: en ole feikki, en tiedä millä sen todistan paitsi tyyliin lähettämällä vaikka kotisivuni/facebook-tilini osoitteen mutta feikki en ole. Mikä minussa on niin outoa että en voi nainen olla, sanokaa nyt joku. :D

        Sano(kaa) joku ilme tai esine tms. jonka pitää näkyä tässä suomi24:n profiilikuvissa ja lisään sen huomenna tänne, mieluiten ihan asiallista. Yleensä en edes vaivautuisi mutta koska sukupuoleni ja aitouteni tuntuu olevan nyt palstan kuuma peruna niin pakko siihen on kai reagoida.

        Mä kyl uskon sun olevan nainen, mut epäilyt voivat johtua siitä, että niin kovasti vakuuttelet olevasi nainen... Vanha keskustelupalstatotuus näet on, että feikin tunnistaa parhaiten siitä, että hän alkaa kovasti todistella, että ei ole feikki...


      • rosa-mm.
        5ty5vvcxfed kirjoitti:

        Mä kyl uskon sun olevan nainen, mut epäilyt voivat johtua siitä, että niin kovasti vakuuttelet olevasi nainen... Vanha keskustelupalstatotuus näet on, että feikin tunnistaa parhaiten siitä, että hän alkaa kovasti todistella, että ei ole feikki...

        Voi olla, mutta kun alussa en edes vastannut noihin mitenkään ja silti niitä jo(tk)u(t) tykkää lähetellä tänne ja muille alueille lähes päivittäin. Pakkohan mun nyt oli jotain vastata kun hiljaisuus on myöntymisen merkki :)


      • rosa-mm. kirjoitti:

        Voi olla, mutta kun alussa en edes vastannut noihin mitenkään ja silti niitä jo(tk)u(t) tykkää lähetellä tänne ja muille alueille lähes päivittäin. Pakkohan mun nyt oli jotain vastata kun hiljaisuus on myöntymisen merkki :)

        Kannattaako tuosta välittää,eiköhän se ole sama häirikkö joka täälä on jatkuvasti muka viisastelemassa ja josta tekovaiheessa jo paras osa valu äitinsä reisiä pitkin.


    • seppo531

      sisälle vaan antaa mennä!

    • Se on tosi kiihottavaa kun mies tulee sisään. Tulee sellanen fiilis että on otettu mies loppuun asti eikä mitään turhia keskeytettyjä sähellyksiä. Ja onhan se nyt kivan tuntusta kun mies sykähtelee mun sisällä ja tulee lämpimät lastit syvälle sisään. :)

    • Nainen.

      Haluan kaikki spermat sisääni. Mielelläni monen miehen lastit peräkkäin.

      • sisäään

        pannanko kunnolla


      • Anonyymi

        vois tulla antamaa pemat sinulle


      • Anonyymi

        mulle riittää kaksi,nyt just niinpaaaaaljon haluuuun miks ei kukaan tuunyt just niiiiinpalljoon haluun.halu onkin ihanaa haluta niinpaljon ettei sanotuksi saa,nyt levällään miks ei kukaan tuu häpy isona ja paksuna ,apua .tekee mieli että joku tulee ja imeesitä se on sitä vailla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle riittää kaksi,nyt just niinpaaaaaljon haluuuun miks ei kukaan tuunyt just niiiiinpalljoon haluun.halu onkin ihanaa haluta niinpaljon ettei sanotuksi saa,nyt levällään miks ei kukaan tuu häpy isona ja paksuna ,apua .tekee mieli että joku tulee ja imeesitä se on sitä vailla .

        Uuhh, mielelläni tulisin...nuolisin, imisin sua kaikkialta, huuliasi, klittaa samalla kun sormeni hyväilee sua sisältäpäin 😋
        👅-mies jkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh, mielelläni tulisin...nuolisin, imisin sua kaikkialta, huuliasi, klittaa samalla kun sormeni hyväilee sua sisältäpäin 😋
        👅-mies jkl

        Oot Sä kyllä sitkeä sälli... Ootko ketään löytänyt Täältä?


    • Onnex on leidei

      Yx entinen misu halus ehdottomasti kaikki lastit sisään, jos ulos piti vetää niin sitten hänen suuhun että sai niellä koko satsin. Hilloviikkojen aikana piti myös pruiskauttaa sisään, silloin ei sentään suuhun. B-rappu sama juttu, eiku sinne vaa tuhkaluukkuun.

    • Iidad92
    • Jaska211

      Minun ensimmäinen kerta oli erikoinen. Piti nimenomaan laskea sisään. No poikuus meni ja jälkeenpäin tiesin senkin miksi tyttö yhtäkkiä hengästyi. Jälkeenpäin olimme vähällä tavata, mutta hän lähti pakoon. Eli taisin panna hänet paksuksi 36 vuotta sitten.

    • Spermalinkomies

      En ole törmännyt n. 28 vuodessa yhteenkään naiseen joka olisi kokenut sperman millään tavalla vastenmieliseksi. Osa heistä koki suurta mielihyvää suuhunlaukeamisesta ja sperman nielemisestä, tai jopa sillä leikkimisestä, ja valuttelusta pitkin kasvojaan. Osa nautti kun laskin sisälle ilman ehkäisyä. Osa tykkäsi kun laukesin rinnoille ja levitteli sitä rinnoilleen. Kaikki, KAIKKI, heistä koki sen kiihoittavaksi kun päästän yleensä ison määrän... yleensä kolme neljä pitkää roiskaisua ja muutama pienempi, eli käytännössä "suullinen". Kun ei ole kokemusta spermaa enemmän tai vähemmän inhoavista naisista, niin en osaa ymmärtää sitä.

    • OO-hoh!

      Se yksinkertaisesti tuntuu hyvälle! Tulee sotkua? Meillä on pyykkikone,suosittelen opetteleen käyttään sitä. Kätevä pyykinpesussa!

      • Asdfghklöää

        Ite otan kaiken sisään. Ja jos alkaa valuu nii mies nuolee pois


      • jape11
        Asdfghklöää kirjoitti:

        Ite otan kaiken sisään. Ja jos alkaa valuu nii mies nuolee pois

        Vaimoni ei halua keskeyttää miehen orgasmia, siksi sisään..


      • Pervomees
        Asdfghklöää kirjoitti:

        Ite otan kaiken sisään. Ja jos alkaa valuu nii mies nuolee pois

        Sitä märäksi naitua ja valuvaa vittua onkin ilo nuolla.


    • m7in6juhb5vgf

      Kukaan ei oo viel tuonut tätä näkökulmaa, joka must ainakin on ilmeisin: naiset haluavat yhdynnän jatkuvan loppuun saakka, koska siinä kokee lämpöä ja yhteenkuuluvuutta sellaista miestä kohtaan, josta pitää. Samanlaista läheisyyttä ei koe, jos mies ruiskii minne sattuu. Näin lähinnä pitemmis suhteis, 1 illan jutuis voi olla, että asialla ei ole niin väliä

    • misssssssix

      Itse ainakin villiinnyn siitä kun mieheni sykkii sisälläni.

    • Tuntuu tosi

      hyvältä,kun mieheni saa siemesyöksyn sisään siinä siittinsykkii ja samalla puristelen lihaksia jotta siitin pysyy seisokissa jotta voidaan jatkaa vielä rakastelua.

    • Minäkin!

      Kyllä se miehen laukeaminen sisälle tuntuu todellakin hyvältä! Miksei toki suuhunkin, mutta kasvoille laukeamisesta en tykkää ollenkaan. Se se vasta sotkuista onkin, minun mielestäni. Tuo sisälle laukeaminen on kuitenkin suosikkini... ne äänet ja tuntemukset ja kaikki... upea tunne saada mies todella voihkimaan.

      • rynenynmr

        Miehissä on eroja tuon asian suhteen. Itse en juuri voihki sisään lauetessa, mut suikkaris kyllä. Johtunee siitä, että suikkaris orgasmi on mulla huomattavasti voimakkaampi.


      • aviosiippa

        noin vaimostanikin tuntui,kun nai vieraan kanssa juuri äsken,näin aviomiehenä kaiken kun annoin luvan ja nyt odotan vuoroani aivan järisyttävän kiihoittavaa.


      • XL17

        Teillä ollut kiihoittava lauantai aamu, voin miehenä kuvitella tunteesi nähdessäsi vaimoasi naitavan se todella nautinnollista katsoa. Kiihoittavaa myös naida toisen halukasta vaimoa ja laskea sisälle.


      • Anonyymi
        XL17 kirjoitti:

        Teillä ollut kiihoittava lauantai aamu, voin miehenä kuvitella tunteesi nähdessäsi vaimoasi naitavan se todella nautinnollista katsoa. Kiihoittavaa myös naida toisen halukasta vaimoa ja laskea sisälle.

        Sinne vaimon sisään se vieras silloin laukesi ja eilen otimme saman miehen kanssa uusinnan ja paljaalla mies pani.


    • Kuinka ihanaa

      se onkaan pitkän rakastelun jälkeen ,kun kumpainenkin saa orgasmin yhtäaikaa ja mies vielä hiljaa jatkaa yhdyntään siemensyöksyn jälkeen. On tosi ihanaa suorittaa vielä jälkijäädyttely siinä rakkaanlähellä.

    • paljaalla mennää

      Sitä olen kyllä minäkin ihmetellyt. Koulussa opetettiin että kortsua pitää käyttää mutta kaikki noi haluaa paljaalla ja sit vielä spermat sisään. Kai se vaan naisistaki on jotenkin mukavampaa ku saa kunnon siemenet sisään.

      Kieltämättä vastenmielistä ajatella jos naisella on ollu vaikka 50 miehen ainekset sisässään mut minkäs teet. En itseasiassa muista ikinä nähneeni ketään missään ostamassa kortsuja. Mullaki ikää jo 32v et luulis et ois joskus törmänny.

      • thbrgvfecwds

        Enpä oo muuten ikinä ajatellut asiaa, mut nyt kun sanoit, niin en muista mäkään koskaan nähneeni kenenkään ostavan kortsuja :) Mä oon 42v


    • Voi sitä rakastelun

      ihanuutta,kun saadaan orgasmi yhtäaikaa ja miehen siitin sykkii sisällä ruikkien permansa minuun.

      • jape11

        Ni ja lasten toivossa.


    • 2+1

      Mutta mites sitten jos paljaaltaan on pantu, eikä nainen syö pillereitä tms.? Kyl mä sallin .iehen laueta sisään mutta kortsu on oltava

      • kun saisikin

        Minkä ihmeen takia pitää estää vauvojen hankintaa.


    • neiti1989......

      Ööh. Miten muuten sen voisi lopettaa?? Enemmän sotkuahan tulee jos ruiskii pitkin sänkyä ja seiniä kuin minun sisälle. Ja käyn kyllä suihkussa seksin jälkeen joten eipä se valuminen niin haittaa :)

      • jape11

        Vaimoni antaa minun pyynnöstäni miesten laueta sisäänsä, kun minä haluan sit nuolla sen puhtaaksi..


    • nams

      Sisään vaan ja kunnolla ja suuhunkin saa laittaa! Sekin toimii kun käsillä hieroo penistä ja mies sitten laukeaa käsille. Siinä voi sitten hieroa spermat vaikka pitkin rintoja, mies nauttii katselusta ah!

    • Meillä ainakin

      ihan vaimon halusta lasken siemenet sisään ja otetaan heti uusinta

    • Osta pesukone, minusta typerää olla tollo talouspaperia heti valmiina.
      Minä tulen naisen päältä kun olen lauennu käyn kainaloon lähelle
      lakanalle valuu mitä valuu.

    • isä Mitro

      Siis ammun itsekkin sisään, mut nyt ku näitä juttuja lukee ni kyllä naisten sisällä on ilmeisesti monta litraa ollu spermaa. En aikasemmin ole edes miettiny kuinka paljon naisten sisään on eri nesteitä ammuttu.

    • tuntuu hyvältä

      Miehenä ajattelen ainakin, että kävisi sopiva vahinko eli se vauva.

      Toisekseen se vaan tuntuu tosi hyvältä laueta sinne emättimeen.

    • villa68

      Minusta on ihanaa nähdä miten kumppani nauttii lauetessaan sisälleni :) Ei todellakaan mitenkään epämiellyttävä. Nautin :)

    • Kyllä minäkin annan tulla sisälleni!!
      Ja suuhun!!

      • 11+3

        Sisään tietty pitää laueta. Oli se sitten mikä reikä tahansa. Sitä en tajua että mies ei suostu laukeamaan vieraan sisään. Onhan sitä tietty erityinen olo kun tällainen etuoikeus on..


      • korkkarirunkku

        Voin tulla laukeamaan suuhusi milloin vain ..mm ;)


    • vauva haaveissa

      miehenä sanon että oma orgasmini kärsii jos pitää vetää viime hetkellä ulos; ja parhaimmalta sisään laskeminen tuntuu ilman ehkäisyä kummallakaan

    • Herr Lederhose

      En ole vielä sellaista naista tavannut, joka ei olisi sisään laukeamisesta tykännyt, edellyttäen että ehkäisy on kunnossa.

      • tautitakuu

        Ehkäisy kunnossa ja taudit testattu siis.


    • Anonyymi

      paljaana ja sisälle kiitos.
      Se ihana tunne kun spermat pillussa ja vieläpä syvällä.

      • Anonyymi

        Parasta kun mies painaa lujasti itseään naista vasten ja laukeaa syvälle sisääni😋


      • Tietenkin paljaana ja syvälle. Joskus kun on joutunut ottamaan ulos ja nainen vaikka hoitelee käsin mahan päälle, on aika paljon tylsempi juttu. Silloin kun lapsia tehtiin, siinä oli lisäksi sellainen oma fiilis, että ollaan tositoimissa. Nykyään kun on hoidettu hommat niin että ei tarvi murehtia lasten tulosta, on vaan paras juuri noin, viimeiset työnnöt ihan pohjaan saakka ja antaa sykkiä sisälle. En kyllä muista elämäni varrella yhtään naista, kuka ei olisi antanut tulla sisään, jos ehkäisy on kunnossa. Joskus kysynyt vielä varmuuden vuoksi, että saako tulla sisään, se on ollut kuin käsky tulla sisään... "Anna tulla vaan... " ja tiukempaa rynkytystä syvemmälle. Kai se Tuo biologia huolehtii sen niin


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tietenkin paljaana ja syvälle. Joskus kun on joutunut ottamaan ulos ja nainen vaikka hoitelee käsin mahan päälle, on aika paljon tylsempi juttu. Silloin kun lapsia tehtiin, siinä oli lisäksi sellainen oma fiilis, että ollaan tositoimissa. Nykyään kun on hoidettu hommat niin että ei tarvi murehtia lasten tulosta, on vaan paras juuri noin, viimeiset työnnöt ihan pohjaan saakka ja antaa sykkiä sisälle. En kyllä muista elämäni varrella yhtään naista, kuka ei olisi antanut tulla sisään, jos ehkäisy on kunnossa. Joskus kysynyt vielä varmuuden vuoksi, että saako tulla sisään, se on ollut kuin käsky tulla sisään... "Anna tulla vaan... " ja tiukempaa rynkytystä syvemmälle. Kai se Tuo biologia huolehtii sen niin

        Koko nautinto jää kesken jos vetää kalunsa pois sisältäni koska odotan miehen laukeavan sisääni😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko nautinto jää kesken jos vetää kalunsa pois sisältäni koska odotan miehen laukeavan sisääni😗

        Nimenomaan, molemminpuolinen juttuhan se on. Yritän aina hoitaa naisen ensin loppuun, ja silti se miehen laukeamisen hetki tuntuu kiihottavan naistakin. Ja se hetki sen jälkeen, kun ollaan vielä sisäkkäin, hengitys tasaantuu ja vähän kosketellaan toisia. Ei paljon intiimimpää hetkeä ole.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Nimenomaan, molemminpuolinen juttuhan se on. Yritän aina hoitaa naisen ensin loppuun, ja silti se miehen laukeamisen hetki tuntuu kiihottavan naistakin. Ja se hetki sen jälkeen, kun ollaan vielä sisäkkäin, hengitys tasaantuu ja vähän kosketellaan toisia. Ei paljon intiimimpää hetkeä ole.

        Miehenä kerroit täydelliseti miksi näin😗 laukeamisen jälkeen jos vielä molemmat saa yhtä aikaa, mies sisällä kunnes molempien hengitys tasaantuu, molemmat silittelee toisen ihoa ja helliä suukkoja puolin jaa toisin😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä kerroit täydelliseti miksi näin😗 laukeamisen jälkeen jos vielä molemmat saa yhtä aikaa, mies sisällä kunnes molempien hengitys tasaantuu, molemmat silittelee toisen ihoa ja helliä suukkoja puolin jaa toisin😗

        Joskus on kiihottavaa katsoa, kun pillusta valahtaa spermaa ulos. Pyydän joskus naista hoitamaan minut loppuun päällä, joku etuperin tai takaperin, saa itse olla rentona ja antaa vain tulla. Nainen saa jäädä makaamaan hetkeksi päälle siliteltäväksi ja kun nousee ylös näkee käsitellyn valuvan pimsan 😏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta kun mies painaa lujasti itseään naista vasten ja laukeaa syvälle sisääni😋

        nyt haluttaa niin paljon ,pillu ihan vuotaa, sydänkin haluaa,mutta ei saa.sykkii itekseen,jännityksestä,että alanko pitämään itseäni hyvänä,no miks en.vielä annan sen vähän itkeä kohta se saa hyvätolot meille molemmille siis minulle ja ,pillulle,rakastan pilluani,kun ei muuta ole,se tekeemulle hyvää monta kertaa päivässä sen kanssa leikin.ja aina se haluu nyt valuu tosipaljon no menen nyt antamaan sille kyytii,niin että se muistaa sen seuraavaan kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt haluttaa niin paljon ,pillu ihan vuotaa, sydänkin haluaa,mutta ei saa.sykkii itekseen,jännityksestä,että alanko pitämään itseäni hyvänä,no miks en.vielä annan sen vähän itkeä kohta se saa hyvätolot meille molemmille siis minulle ja ,pillulle,rakastan pilluani,kun ei muuta ole,se tekeemulle hyvää monta kertaa päivässä sen kanssa leikin.ja aina se haluu nyt valuu tosipaljon no menen nyt antamaan sille kyytii,niin että se muistaa sen seuraavaan kertaan.

        Hhmm, haluaisitko apulaisen pitämään pilluasi hyvänä kaikin tavoin?😋
        👅-mies jkl


    • Anonyymi

      Varmaan on jotain alkukantaista siinä suunnattomassa tyydytyksessä minkä saan kun mies laukeaa sisääni. Ja ne viimeiset työnnöt jotka pumppaa spermat mahdollisimman syvälle... Saan sen saman tyydytyksen oli käytössä mikä reikä tahansa, kunhan vaan sperma on minussa. Peppuunhan se uppoaa ilman makua, tuntumaa ja mukavaa sotkua, mutta silloinkin tiedän että siellä se on. Pidän spermasta todella paljon :)

      • Anonyymi

        Tuollaiset naiset on ihania, jotka ottaa lastin minne tahansa. Syvälle pillun perukoille on se yleisin mutta kyllä kaikkein kovimmat kiksit saa, jos nainen ottaa lastin suuhun ja imee lastin viimeistä tippaa myöden. Jossain olosuhteissa siistiä ja kätevää, joskin kesäisissä tunnelmisssa reittä pitkin valuva sperma mekon alta on kyllä kiihottavaa. Ja kyllä se pebakin maistuu todella maukkaalta.


    • Ihanaa sisään va

      • Anonyymi

        💓👅👄💋💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💓👅👄💋💘

        Oih. Pillua pitäis nyt saada. Kiihottaa nää jutut niin🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih. Pillua pitäis nyt saada. Kiihottaa nää jutut niin🙂

        Mielelläni antaisin sinulle mut pelkään koronaa😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni antaisin sinulle mut pelkään koronaa😗😗

        ☹️😂 Olis ihanaa sisään mmmmm kik lions070


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni antaisin sinulle mut pelkään koronaa😗😗

        Tehdään nätisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään nätisti.

        Tottakai ei mitä kiire 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih. Pillua pitäis nyt saada. Kiihottaa nää jutut niin🙂

        sama täällä,seisooko sullavielä mulla pillu ui kiimasta.tämän heken haluaisin antaa sulle .otan kullis molempiin käsiini ja anna sille hyväilyjä ja sitten laitan sen sisääni,mitäs tuumit.rupesko himoittamaan nyt heitän housut ja levitän odotan sinun vievän minut viidenteen taivaaseen ,noin kyllä tää maistuu niiiiiinhyyyvälle,haluun pitkään vvähänkovempaa jyskytät ,oihoih nyt tuleeeeeee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama täällä,seisooko sullavielä mulla pillu ui kiimasta.tämän heken haluaisin antaa sulle .otan kullis molempiin käsiini ja anna sille hyväilyjä ja sitten laitan sen sisääni,mitäs tuumit.rupesko himoittamaan nyt heitän housut ja levitän odotan sinun vievän minut viidenteen taivaaseen ,noin kyllä tää maistuu niiiiiinhyyyvälle,haluun pitkään vvähänkovempaa jyskytät ,oihoih nyt tuleeeeeee.

        Uuuhhh, olisimpa ollut käsiteltävänäsi 😋
        Olisin kyllä sun piparia maistellut, imenyt , nuollut kiimaisesti, pitkään, ennenkuin painanut kullini syvälle sisällesi 😋
        👅-mies jkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama täällä,seisooko sullavielä mulla pillu ui kiimasta.tämän heken haluaisin antaa sulle .otan kullis molempiin käsiini ja anna sille hyväilyjä ja sitten laitan sen sisääni,mitäs tuumit.rupesko himoittamaan nyt heitän housut ja levitän odotan sinun vievän minut viidenteen taivaaseen ,noin kyllä tää maistuu niiiiiinhyyyvälle,haluun pitkään vvähänkovempaa jyskytät ,oihoih nyt tuleeeeeee.

        Oi voi. Oi voi. Sä kiihotat mua niin paljon. Anna oikeesti mulle.


    • Anonyymi

      Aina haluan sisään. Tuntuu hyvältä, kun mues laukeaa. Saan siinä samassa orgasmin. Spermaa on myös kiihottavaa valuttaa sitten
      Suuhun ja rinnoille haluan harvoin. Se on sotkuista eikä maistu hyvältä.

    • Anonyymi

      Mikä sen parempaa kuin tuntea sykkivä kalu sisällä :)!

      • Anonyymi

        Aih ihanaaaa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aih ihanaaaa🤗

        Ihania naisia täällä. Haluisin panna teitä kaikkia🙂


    • Meillä sen takia sisään ettei tule sotkua. Ei tarvitse lähteä suhkuun pesulle, eikä tarvitse vaihtaa lakanoita.

      • Anonyymi

        Miksi vaimo on antaa vieraan laueta paljaalla sisään?

        Koska se tykkää naida ja tietää minun haluavan naida naitua spermaista pillua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaimo on antaa vieraan laueta paljaalla sisään?

        Koska se tykkää naida ja tietää minun haluavan naida naitua spermaista pillua.

        Mä voi lukemaan sisään 😉, kik lions070


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaimo on antaa vieraan laueta paljaalla sisään?

        Koska se tykkää naida ja tietää minun haluavan naida naitua spermaista pillua.

        Otetaan kiva yhteinen sessio,


    • Kuka halua, ukm 40v 187 /76 19 urheilinen, kik lions070

    • Mun puoliso tykkää saada lastin. Silloin hänkin laukeaa. Hän yleensä puhuu mulle kuinka pumppaa mun kullin tyhjäksi ja pyytää laukeamaan sisäänsä. Joskus hän kiihottaa mua sanomalla että ottaisi vieraan miehen satsin sisäänsä.

      • Anonyymi

        Olisin halukas toteuttamaan fanttasian, terveet terhakkaat siemenet sisään.


      • Anonyymi

        Vieras kysyi vaimoltani " saakos rouvan sisälle laueta" johon vaimoni, että" tottakai anna tulla vaan" . Pian mies vaikeroi nautinnosta vaimoni päällä ja laukesi sisään. Olin samassa huoneessa eikä kumpikaan kysynyt minulta lupaa, tosin olisin sen kyllä antanut olin niin kiihoittunut.


      • Anonyymi

        Pari kertaa on oma vaimoni ottanut vieraalta lastin sisälle ja itse olen siinä vieressä katsellut kanki kovana ja siunaillut tapahtunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieras kysyi vaimoltani " saakos rouvan sisälle laueta" johon vaimoni, että" tottakai anna tulla vaan" . Pian mies vaikeroi nautinnosta vaimoni päällä ja laukesi sisään. Olin samassa huoneessa eikä kumpikaan kysynyt minulta lupaa, tosin olisin sen kyllä antanut olin niin kiihoittunut.

        Samoilla linjoilla meni meilläkin kerran laivalla. Oli yksi kiihottavimmista hetkistä jonka olen koskaan kokenut kun nuori kokematon parikymppinen mies nai vaimoani ja ilmoitti et laukeaminen on aika lähellä. Oli nuoresta iästä huolimatta herrasmies kun kysyi vaimoltani että voisiko mitenkään lauta sisään, johon vaimo pojalle hymyillen että nyt on hyvä tilaisuus, anna tulla vaan kaikki siemenet mitä lähtee. Pitkään ei kolli tuon jälkeen enää kestäyt vaan äänekkäästi ähisten ja puhisten purkautui vaimon sisään. Minä seurasin vierestä ja odotin omaa vuoroani pulssi lähes treenilukemissa ja kanki kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla meni meilläkin kerran laivalla. Oli yksi kiihottavimmista hetkistä jonka olen koskaan kokenut kun nuori kokematon parikymppinen mies nai vaimoani ja ilmoitti et laukeaminen on aika lähellä. Oli nuoresta iästä huolimatta herrasmies kun kysyi vaimoltani että voisiko mitenkään lauta sisään, johon vaimo pojalle hymyillen että nyt on hyvä tilaisuus, anna tulla vaan kaikki siemenet mitä lähtee. Pitkään ei kolli tuon jälkeen enää kestäyt vaan äänekkäästi ähisten ja puhisten purkautui vaimon sisään. Minä seurasin vierestä ja odotin omaa vuoroani pulssi lähes treenilukemissa ja kanki kovana.

        Me kokeilimme tuota eilen ensi kerran ja vaimoni yllätti minut täysin antamalla vieraan naida paljaalla. Nyt vaimoni sisällä on toisen miehen spermaa.


    • Anonyymi

      Oma kokemukseni on, että noin puolet muutamista kymmenistä seksikumppaneistani on itse pyytänyt, että laukeaisin sisään.
      Sitten on ollut niitä, jotka haluaisivat spermat sisään, mutta ovat kuitenkin pyytäneet kumin jossain vaiheessa seksiä.
      Ehkä arviolta noin 1/4 on halunnut kumin heti alkuun ja kysyneet, että minulla varmasti on kumit mukana.
      Enkä ole mikään vastuuton munan heiluttaja. Olen siisti ja terve, erittäin tarkka kenen kanssa mitäkin teen, enkä ihan kenen kanssa sänkyyn menekään.
      Suihinotossa, vaikka se ei tähän suoraan liitykään, niin melkein kaikki ovat antaneet laueta suuhun ja ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ovat myös nielleet. Muutama on kyllä puolijuoksua lähtenyt sylkemään, mutta silti ottaneet ensin siemenet suuhun.
      En tiedä mikä on yleisintä, mutta oma kokemukseni on tämä. :)

    • Anonyymi

      Jos en saa lastia sisälle tuntuu kuin osa seksistä jää pois. Yksinkertaisesti rakastan sitä hetkeä kun toinen kiihkoissaan laukeaa ja nauttii täysillä loppuun asti. Lisäksi nautin siitä kun sperma valuu reisiä pitkin, mitä enemmän sen parempi. Kiitos nam.

      • Anonyymi

        ... ja toisin päin: jos ei saa laskea sisälle ja syvälle, niin tuntuu kuin osa hommasta jäisi pois. Viimeiset tykänneet niin pohjaan kuin saa ja tunnet, kun lasti about naisen uumeniin. Jopa kortsun kanssa ihan eri fiilis.


    • Anonyymi

      No, ei se kyllä miltään tunnu. Minä en ainakaan tiedä milloin se mies laukeaa. Höpö höpö juttuja. Seksi fantasioita. Huohotuksesta ja muista eleistä sen voi aistia, mutta ei mistään tunnosta.

      • Anonyymi

        Tunnoton pillu sulla


    • Anonyymi

      tietysti paljaa ja siemenet sisälle, jos nainen pamahtaa paksuksi mitä oikeastaan toivon on sitten meidän kahdenvälinen juttu miten hoidamme homman....

    • Anonyymi

      JOTKUT MIEHET LAUKEAVAT SYVÄLLE NAISEN PERÄSUOLEEN.

    • Anonyymi

      Jos ei nainen anna laskea sisään niin se on sitten näkemiin.

    • Anonyymi

      Varmaan sen takia antaneet, että saisivat lapsen kanssasi.

    • Anonyymi

      Nyt hei se ehkäsy kuntoon. Kondomit on keksitty!

    • Anonyymi

      Varmaan haluavat olla raskaana riskeistä piittaamatta.
      Ehkäisy on kummankin vastuulla.

    • Anonyymi

      Eipä kyllä kannata edes naida jos mies ei laske sisään.
      On selvyys että nainen tarvii hormooni hoitoa.
      Loppuu halut jos ei saa spermaa pilluun.

    • Anonyymi

      En keksi muuta syytä kuin halu tulla raskaaksi. Kannataisi teidän miestenkin pikkasen miettiä kannataako panna ketään ilman kondomia. Niitä saa kaikkailta ostettua. Taudit ja ei toivottu raskaus on isoja juttuja myös miehelle.

    • Anonyymi

      Itselläni on ollut suurinpiirtein kolmisenkymmentä seksikumppania elämässä tähän asti ja laskin oikein kuinka monen naisen kanssa olen ollut ilman kumia ja loppuun asti eli lauennut sisään.
      Arviolta noin 2/3 eli parikymmentä on halunnut paljaalla ja kaikille heille on ollut mieluista, että mennään loppuun asti. Aika moni heistä jopa sanonut kesken rakastelun, että haluaa minun laukeavan sisään.
      Eli jos tuosta mitään voi päätellä, niin kyllä aika moni omasta kokemuksestani tykkää siitä, että mies laukeaa sisään.
      Muutamia heistä joiden kanssa olen ollut kumin kanssa ovat jopa harmitelleet ettei viitsi ilman kumia rakastella.

      • Anonyymi

        Sama kokemus täällä, kolmantena ollut pareille kymmenkunta kertaa. Molempia kiihottaa aitous ja huipennus kun purkaudun naisen kiimaiseen pilluun.


    • Anonyymi

      Aloin seukkaamaan naisen kanssa joka oli aluksi vain tuttu. Heti eka kerralla kysyin laitanko kumin niin nainen suukotteli ja sanoi että saat tulla ihan paljaalla jos haluat. Ei siis olla käytetty yhtään kumia. Eka kerta ei kestänyt kummaltakaan puolta minuuttia kun tuli kuin paloletkusta ja nainen reuhtoi ja huusi. Jälkeen päin hän on sanonutkin että häntä kiihotti ja kiihottaa kun sperma tulee sisään ja laukeaa usein samalla.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe