Olen onnellinen

olen onnellinen

kun olen tullut järkiini saatuani etäisyyttä asioihin. Tästä on hyvä jatkaa entistä aktiivista elämää. :)

3

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shine7888

Olen onnellinen kun pääsin yhdestä idiootti hobitista eroon, ja onnellinen kun loma alkoi ja siihen kuuluu siiderin juonti ja päivästä nauttiminen:) saa olla vaan ja nauttia:) muut ne töissä katkereina painaa hommia:D khihhkkih työnilon vaan:D ai miten voi päivä alkaa hyvin:)

• minä olen onnellinen

erityisesti siitä, että olen pelannut korttini elämässäni oikein. Minulla on joka asian suhteen puhdas omatunto ja tiedän toimineeni oikein puuttuessani erääseen tapaukseen, josta ilman väliintuloani ei olisi tullut loppua. Olen tyytyväinen tehtyäni tämän, vaikka samalla saatan vaarantaa oman turvallisuuteni, joka ei peloita minua, koska tiedän oikeuden aina voittavan.

• Jesssssssssssssssss

Aivan ihana viikonloppu tulossa monien ystävien kanssa!:))))))) kyllä on onnekas kun saadaan porukka kokoon ja kunnon juhlat pystyyn:) onneksi on ystäviä kuin " joillakin niitä ei ole kun osaavat olla kaksnaamasia ja katkeria kuin meillä menee hyvin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      355
      3684
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      229
      3027
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      62
      2501
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      178
      1552
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      24
      1484
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1440
    7. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      3
      1428
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1045
    9. 61
      1012
    10. 93
      955
    Aihe