Mitkä täällä kiellettyjä aiheita?

Anna palaa!

Voisko joku luetteloida täällä ikääntyneiden palstalla kielletyt aiheet! Ruksita näistä ja lisää itse omia.

Onko niitä homous, lesbous, itsetyydytys, sukupuolitaudit ( ala- ja yläpäässä), virtsan- ja ulosteen karkailu, vähämielisyys, mamut ja heidän tekemänsä rikokset, rumuus, lihavuus, ilkeys, kateus, töihin pääsy ja opinnoista selviytyminen erityisomituisuuksiinsa ja vajavuuksiinsa vetoamalla?

45

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pika-nelli

      En tiedä, en ota kantaa.
      Mutta Korppiksen kiva ketju on kuin puhallettu tuuleen???
      Moni siinä katseli, ihmetteli itseään.
      Mihin lienee palsta tää tarkoitettu??

      • RosaLiiin

        Harmi, että leikitään ketju puhallettiin...
        Kerrankin täällä oli jotain kivaa ja kevyttä.
        Mainos siinä jutussa oli niin vähäistä verrattuna tämän sivun mainoksiin, joita en koskaan räpsyttele, en edes näe niitä vaikka kuinka hyppivät silmille.

        Olisi sivusto tehnyt viisaasti kun ketjun kylkeen olisi hommannut mainoksen ko lehdestä, olisinpa voinut silloin vaikka räpsäyttää...

        Näissä poistoissa taitaa olla kyse
        halveksunnasta asikkaitaan kohtaan,
        Sama kun kivijalkakauppias kauppias vähät välittäisi asiakkaistaan ja heidän iloistaan ja suruistaan vaikka nämä kuitenkin tuovat rahat taloon.
        Näköalatonta pilkun viilausta, jota on joskus vaikeaa ymmärtää kun kyse on 60 porukasta, ei se kait mikään keskenkasvuinen poikanen ole viilaajakaan vaikka joskus siltä tuntuu.


      • ihmetteleväinen
        RosaLiiin kirjoitti:

        Harmi, että leikitään ketju puhallettiin...
        Kerrankin täällä oli jotain kivaa ja kevyttä.
        Mainos siinä jutussa oli niin vähäistä verrattuna tämän sivun mainoksiin, joita en koskaan räpsyttele, en edes näe niitä vaikka kuinka hyppivät silmille.

        Olisi sivusto tehnyt viisaasti kun ketjun kylkeen olisi hommannut mainoksen ko lehdestä, olisinpa voinut silloin vaikka räpsäyttää...

        Näissä poistoissa taitaa olla kyse
        halveksunnasta asikkaitaan kohtaan,
        Sama kun kivijalkakauppias kauppias vähät välittäisi asiakkaistaan ja heidän iloistaan ja suruistaan vaikka nämä kuitenkin tuovat rahat taloon.
        Näköalatonta pilkun viilausta, jota on joskus vaikeaa ymmärtää kun kyse on 60 porukasta, ei se kait mikään keskenkasvuinen poikanen ole viilaajakaan vaikka joskus siltä tuntuu.

        Näyttää vahvasti siltä, että joka ketju jossa paljon on keskustelijoita poistetaan nopeasti. Oli aihe mikä tahansa.
        MUSIIKKI näkyy olevan myös kiellettyjen joukossa.
        Ei edes keskustelua musiikista hyväksytä.
        Aivan outoa touhua moinen. Luulisi nyt keskustelu palstalla saada keskustella ihan mistä tahansa. Mutta ei...


      • silmät näkevät
        RosaLiiin kirjoitti:

        Harmi, että leikitään ketju puhallettiin...
        Kerrankin täällä oli jotain kivaa ja kevyttä.
        Mainos siinä jutussa oli niin vähäistä verrattuna tämän sivun mainoksiin, joita en koskaan räpsyttele, en edes näe niitä vaikka kuinka hyppivät silmille.

        Olisi sivusto tehnyt viisaasti kun ketjun kylkeen olisi hommannut mainoksen ko lehdestä, olisinpa voinut silloin vaikka räpsäyttää...

        Näissä poistoissa taitaa olla kyse
        halveksunnasta asikkaitaan kohtaan,
        Sama kun kivijalkakauppias kauppias vähät välittäisi asiakkaistaan ja heidän iloistaan ja suruistaan vaikka nämä kuitenkin tuovat rahat taloon.
        Näköalatonta pilkun viilausta, jota on joskus vaikeaa ymmärtää kun kyse on 60 porukasta, ei se kait mikään keskenkasvuinen poikanen ole viilaajakaan vaikka joskus siltä tuntuu.

        Eihän se mihinkään ole kadonnut.


      • ihmetteleväinen
        silmät näkevät kirjoitti:

        Eihän se mihinkään ole kadonnut.

        Ei näy, ei näy...


      • kattokaa tarkemmin

    • k/k

      Heti tuli yks mieleen,ennen puhutut ja kirjoitetut.

      • Pirre*

        :))


    • normaali elämä

      Kyllä kaikki kiellettyjä. En viitsi moista enää tällä iällä lukea täällä. Lehdissä on jo liikaa.

      • kainar

        älä tilaa osta lehtiä, varsinkaan korvensanomia


    • kokkelis4

      eturauhasen liikakasvu ja suonikohjut, niistä on jo mainos!

    • tsemppistä*

      Korppis on taitava aloitusten ja jutustelujen tekijä ja saa kansan liikkeelle.Sehän kai liekin tarkoitus että keskustelua syntyy.

      Täällä ovat monet katkeria elämälleen ja myöskin kateus ja ilkeys saa vallan kuten live elämässäkin.Voi miksi tulemme sellaisiksi,monen pitäisi katsoa peiliin!

      En lukenut ketjua koska käyn harvoin palstoilla,mutta hänen ketjut luen aina ja naisella on sana paikallaan.Oikea touhutiina mökkeineen ja rikastuttava elämä muutenkin.
      Ottakaa lukijat oppia,elämässä pitää olla sisältöä,ompahan vanhana sitten mitä muistella,jos ehtii.

      • hi hihi hiiiiii

        hyvin sä naamioidut....


      • Hei kun keikuskelen
        hi hihi hiiiiii kirjoitti:

        hyvin sä naamioidut....

        Anteeksi jos tässä tryykään kommentoimaan, mutta sormeni nyt tahtovat pikkusen heilua.

        Tuo "tsemppistä"- nimimerkki kirjoitti ihan hyvin.
        Korppis on myös minun mielestä taitava aloitusten tekijä.
        Huolimatta, että hyvin monet tälläävät hänelle miinuksia, niin ei voi olla huomaamatta, että hänen aloituksiin porukka vastaa innokkaasti ja ketjut kiirivät sukkelaan pitkäksi pötköksi. Jos hän olisi huono Aloitusten tekijä ja myös huono kommentoimaan hänelle tulleisiin vastauksiin, niin ainakin minun ajatukseni mukaan hänen aloitukset pitäisi tyssähtää lyhyiksi lättänöiksi.

        Touhutäti Korppis on, en voisi muuta viserrellä. Joskus ihan tulee itselle huono omatunto, kun jotkut ne jaksaa touhuta vaikka mitä ja kun muiden energisiä touhailuja lukee, niin ne ikäänkuin latistuttaa omat touhut.

        Tähän lopuksi vielä, että tsemppiä vaan korppikselle. Jatka samaa rataa. Hyvä olet kirjoittamaan.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Anteeksi jos tässä tryykään kommentoimaan, mutta sormeni nyt tahtovat pikkusen heilua.

        Tuo "tsemppistä"- nimimerkki kirjoitti ihan hyvin.
        Korppis on myös minun mielestä taitava aloitusten tekijä.
        Huolimatta, että hyvin monet tälläävät hänelle miinuksia, niin ei voi olla huomaamatta, että hänen aloituksiin porukka vastaa innokkaasti ja ketjut kiirivät sukkelaan pitkäksi pötköksi. Jos hän olisi huono Aloitusten tekijä ja myös huono kommentoimaan hänelle tulleisiin vastauksiin, niin ainakin minun ajatukseni mukaan hänen aloitukset pitäisi tyssähtää lyhyiksi lättänöiksi.

        Touhutäti Korppis on, en voisi muuta viserrellä. Joskus ihan tulee itselle huono omatunto, kun jotkut ne jaksaa touhuta vaikka mitä ja kun muiden energisiä touhailuja lukee, niin ne ikäänkuin latistuttaa omat touhut.

        Tähän lopuksi vielä, että tsemppiä vaan korppikselle. Jatka samaa rataa. Hyvä olet kirjoittamaan.

        Ihana keikuttaja ja tsemppistä* Oli kiva lukea positiivista palutetta sitä ei hevin irtoa. Kiitos Teille ja muillekin kivoille kommentoijille.

        Lähden nyt mökille jatkamaan lepotuoliprojektia hyvillä mielin. Poikkean matkalla verhoomossa ja kirpparilla. Illalla taas lisää.

        Suukkosia ; )


      • "tsemppistä*"

        Minäkin pidän korppista taitavana.
        Hän osaa rakentaa aloituksensa juuri niille, joiden tietää ärsyyntyvän hänestä helpoimmin.
        Ja niin ketju alkaa kasvamaan.
        Pieni siiven-hipaisu siellä sun täällä, puhaltaa saunan liekkeihin.
        Ja sen jälkeen riittääkin vain mainitsemansa nimimerkkien vaihtelu.
        Jotain tuosta tekniikasta tuntuu kuitenkin puuttuvan.
        Joskus tuntuu että hän itse ja aitous.
        Aivon kuori-kerros on liian sokeri-kuorrutteista, pullamaista mössöä :)

        Nimim: Kana-Haukka

        H.


    • En usko että avaukseen kerätyt aiheet kiellettyjä ovat, niistä käyty keskustelu vain muodostuu tavallisesti niin huonoksi etten ainakaan mie välitä niitä ketjuja juurikaan katsoa.

      Tykkään ketjuista joilla on selkeä teema ja joissa pysytään asiassa eivätkä narsistit tule tuputtamaan niihin itseään.

      Kaikki minäminäminäketjut voisi puolestani poistaa vaikka saman tien.

      • hiukan outoa

        Täällä on persoona/nia jotka kääntävät jokaisen aloituksen itseensä ja siitä aiheesta sitten keskutellaan pitkään ja hartaasti.


    • synnynnynnynnyy

      Täällähän poistuu ja uudelleen syntyy, ketju, jos toinenkin.

      • <az<z

        Ylläpito poistaa, luotsi palauttaa....


      • tuulee......
        <az<z kirjoitti:

        Ylläpito poistaa, luotsi palauttaa....

        Niinpä näkyy tekevän. Aika typerää touhua.


    • tiinaex...

      kaikesta huolimatta tai siitäkin huolimatta että tämä ketju on aikaisempien toistoa nää on aina niin kiinnostavia ja keskustelua herättäviä kuka poistaa mitä poistaa miks poistaa muutama pieni nälväisy välissä ja ei muuta kun taas poistuu ja palautuu tää on aihe josta jaksetaan keskustella viikko toisensa jälkeen jos ketjut joissa jutellaan aiheesta josta on jo joskus juteltu olis poistojen syy niin tää ketju olis jo poistunu.

    • mimmimummi*

      Kielletyt aineet ...tulikivenkatkuinen muste....laulun aiheet...tunnepurkaukset..
      luin nimittäin ensin ...että aineet..

    • +++

      Tapa miten puhutaan lienee määräävämpi kuin aihe mistä puhutaan.

      • Asiaa ja tiplomatiaa

        Osuit naulan kantaan!


    • miksi näin

      Kiellettyä on joiltakin nimimerkeiltä kysely, myös asialliset kysymykset poistetaan.

    • Pirre*

      Aika tympeitä on juuri nämä aloitukset, eli aloitukset aloituksista, ja toiseksi poistoista, kolmanneksi kukakukin on arvaus karvaus..leikit :( ...mie en jaksa innostua en.

      • .....

        Ihan kuin aiheet olisi loppu kaikilta. Tosi ikävystyttävää ja turhaa jankata aina samasta asiasta, joka vain pahentaa palstaviihtyvyyttä, jos sitä yleensä onkaan.
        Tai samaahan minäkin nyt teen.


    • muttamutta

      kiellettyjä aiheita on henkilökohtaiset tuntee, ihmissuhteet, aviioliiton ulkopuoliset suhteet, varallisuus, koulutus

      • bessie*

        Muistaakseni myös politiikka.


    • Jotain uutta aihetta pitäis keksiä, monia kiinnostavaa. Nyt ei jaksa, Ideaparkki reissu väsytti. Huomenna, ehkä joku keksii hyvän aloituksen. Toivossa eletään..

    • Essolaisten jutut ovat kiellettyjä

      Meidän hövelien essolaisten kaikki hyväntahtoiset jutut ovat ehdottomasti kiellettyjä tällä palstalla ja ne sensuroidaan aina alta aikayksikön. Tänäänkin illansuussa laitoin seuraavan avauksen, mutta nopeasti sekin poistettiin palstalta, jotta hyväntahtoisuus ei mitenkään tarttuisi yhteenkään aktiivikirjoittajaan.

      *********

      Seksi-Sulo matkusti Lontooseen

      Seksi-Sulo on monesti Essolla mainostanut, että Englannissa osataan vanhenevia miehiä hoitaa kokonaisvaltaisesti, jolloin elämisen laatu säilyy hyvänä vielä huru-ukkonakin. Sulon kertoman mukaan Englannissa on jo nyt käytössä miehille tarkoitettuja hyviä sähköisiä hoitolaitteita tiettyjen ongelmien poistoon.

      Sulo lähtikin muutama pävä sitten Lontooseen tutustumaan tilanteeseen, mutta yhtään viestiä emme ole häneltä vielä saaneet. Ilmeisesti hän keskittyy niin intensiivisesti sähköisiin nuorennuslaitteisiin, ettei ehdi edes tekstiviestiä meille essolaisille lähettää.

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288607235099.html

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11771793


      Otinpa vielä sheriffiä varten talteen avaukseni linkinkin, jos joihinkin jälkiselvittelyihin päädytään asiattoman poiston vuoksi.

      • mukamuka

        Mikä on esso?


      • +++ +++ +++

        Mitäs sitä tunkee jokspaikkaan itseään.


      • - - - -
        +++ +++ +++ kirjoitti:

        Mitäs sitä tunkee jokspaikkaan itseään.

        Tuo sanoma kyllä varmaan tarkoitti tuota iltalehden liitettä.


    • Tarina parin viikon takaa

      Suunnilleen pari viikkoa sitten laitoin vastaavaan ketjun kirjoituksen, mutta ketju poistettiin pian kommenttini jälkeen. Koska mikään asia palstalla ei ole parantunut, vaan poistattajien mielivalta edelleen jatkuu, niin laitan nyt uusintana tähänkin ketjuun aiheeseen liittyvän kirjoitukseni "Luotsi on ylläpidon apupoika".


      Luotsi on ylläpidon apupoika

      Olen lueskellut tätä ketjua ja olen suuresti ihmetellyt sitä, että niin harva todella ymmärtää luotsin tehtävän oikealla tavalla. Luotsinhan pitää olla palstalla tavallaan ylläpidon apupoika, joka vahtii palstaansa ylläpidon ohjauksessa ja valvonnassa. Ylläpidolla ja luosilla pitää ehdottomasti olla täsmälleen sama arvosteluasteikko, jonka mukaan he kirjoituksia joko poistavat tai säilyttävät.

      En vieläkään ymmärrä, että luotsi ei ole tietoinen siitä, kuka on vaatinut kirjoituksia poistoon, ja mikä on ollut poiston syy. Mielestäni nämä tiedot pitää laittaa palstalle näkyviin, jotta järjestys saataisiin aikaan, ja kaikki halukkat pääsisivät kirjoittamaan vapaasti. Nythän tilanne on aivan hullu, koska röyhkein puskajussi saa määrätä tahdin.

      Olen monesti aiemminkin kertonut, että kirjoittelen myös eri portaalissa olevalla harrastuspalstalla, ja siellä on jämäkät sheriffit. Jos keskustelu ryöpsähtää joskus (alkoholia nautittu viikonloppuisin) liian reippaaksi, niin sheriffit heti huomauttavat asiasta, ja ellei huomautus tepsi, niin tulee helposti parin viikon kirjoituskielto. Tämä takaa sen, että palstalla ei ilkeillä toisille.

      Jos sheriffi siellä poistaa jonkun kirjoituksen, niin hän laittaa palstalle näkyviin poiston syyn. Samaten palstalla on kaikkien nähtävän lista niistä kirjoittajista, jotka ovat huonon käyttäytymisen vuoksi jäähyllä. Eikö tälle palstalle voisi ottaa samanlaista käytäntöä?

      • nppn

        Miten voit samaistaa palstamme luotsin, leffalippuja saavan, jonkun muun portaalin sheriffiin?

        Vaatimasi valaistukset koskevat minun mielestäni ylläpitoa, ja toisaalta, on turha pyytää isännän mielipidettä tanssittaviin tansseihin.
        Itse koen tämän hetken huviksi, johon on turha kovin kiintyä tai kiinnittyä.

        Sinun poistettavuutesi uskon kuuluvan kummallisuuteen, jonka perusta ei ainakaan minulle avaudu. Sinua joku/jotkut kadehtii.
        Kateus vie kalatkin vedestä, saati kirjoitukset palstalta.


      • nppn kirjoitti:

        Miten voit samaistaa palstamme luotsin, leffalippuja saavan, jonkun muun portaalin sheriffiin?

        Vaatimasi valaistukset koskevat minun mielestäni ylläpitoa, ja toisaalta, on turha pyytää isännän mielipidettä tanssittaviin tansseihin.
        Itse koen tämän hetken huviksi, johon on turha kovin kiintyä tai kiinnittyä.

        Sinun poistettavuutesi uskon kuuluvan kummallisuuteen, jonka perusta ei ainakaan minulle avaudu. Sinua joku/jotkut kadehtii.
        Kateus vie kalatkin vedestä, saati kirjoitukset palstalta.

        Ei kannata kadehtia

        "nppn 8.10.2013 23:49"

        Ei kyhdenkään palstan vakiokirjoittajan kannata minua kadehtia, sillä olen vain tavallinen hyväntahtoinen maalaismies, joka ajelee Essolle 22 vuotta vanhalla Tojotalla. Kateuteen ei oikein löydy järkeviä perusteluja.

        Höveli ja oikeamielinen elämänasenteeni saataisi tietysti olla seikka, joka herättää ilkeämielisissä kirjoittajissa kateutta, mutta asia on helposti korjattavissa. Voivathan nämä ilkeilijät itsekin muuttua hyväntahtoisiksi (on vain halusta kiinni), ja silloinhan heillä ei ole enää mitään syytä kadehtia minun hyväntahtoisuuttani.


    • hys hys

      Tässä ketjussa onkin ollut isosti kiellettyjä aiheita. Niin paljon poistettu.

    • Ei jaksa -13

      Tänään on se päivä jolloin lopetan. Lopullisesti, täällä.

      • 1324

        Ai, eikö tämä olekaan vanhojen mummojen hommaa?


      • saa nähdä miten nyt

        Ei jaksa-13

        Vaikea uskoa, kun olet jo niin monta kertaa ilmoittanut lähteväsi ja aina palannut takaisin.


      • Maitokahvin väriset
        saa nähdä miten nyt kirjoitti:

        Ei jaksa-13

        Vaikea uskoa, kun olet jo niin monta kertaa ilmoittanut lähteväsi ja aina palannut takaisin.

        Tulin takaisin. Reilun tunnin pysyin poissa. Kävin kaupassa, ostamassa maitokahvia.


      • saa nähdä miten nyt
        Maitokahvin väriset kirjoitti:

        Tulin takaisin. Reilun tunnin pysyin poissa. Kävin kaupassa, ostamassa maitokahvia.

        Tervetuloa takaisin, jatketaan kuin et olisi poissa ollutkaan.


    • Viranomaisrikollisuudesta kirjoittaminen nyt ainakin on kiellettyä. Eilen illalla panin palstalle muutaman julkisuudessa olleen tositapahtuman viime vuosilta ja nyt sitä ei ole missään. Olen myös aikanaan pannut tietokoneeni suosikkeihin useita viranomaisrikollisuudesta kertovia linkkejä sillä mielin, että luen kun ehdin. Ne on kaikki nyt poistettu tai korvattu yhdentekevällä mössöllä.
      Onkin täysin varmaa, että Suomen viranomaiset noudattavat täysin entisen Neuvostoliiton käytäntöjä ja miksipä eivät noudattaisi, samasta lähteestähän niitä naruja vedellään. NWO tai oikeammin ZWO on todellisuutta Suomessa. Aivan niin kuin Jyrki Katainen vajaa vuosi sitten itse todisti.

      Muutamia nimiä niille, jotka ovat jo unohtaneet tapahtumat:
      - Tapaus Teemu Vehkala, linkki http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=140 Toimi vielä äsken. Poliisi ei tutki rikosilmoitusta asiasta.
      - Pieksämäen kaupunginlääkäri Kauppisen tapaus; legionellaepidemia
      - Saloran veronkiertotapauksen vuotajan tapaus
      - Seppo Lehdon tapaus vaikka typeriä oli monet tekonsakin
      - Vesa-Ilkka Laurion blogi http://vilaurio.blogspot.fi/
      - http://anttalainen.com/suomeksi/viranomaisrikollisuus/index.html
      - http://tinypic.com/view.php?pic=2q39p8p&s=5
      - http://anttalainen.com/vaarallisetlinkit/index.html
      - http://sixmillionmyth.blogspot.fi/p/six-million-myth.html
      - ja paljon muutakin on. Poistettuna.

      Minulla on oikein kirjallisena allekirjoituksella varustettuna Oulun poliisilaitoksen kirje, missä Poliisi vakuuttaa, etteivät he saa mitään sanktioita "pienistä virkavelvollisuuden laiminlyönneistä". Tämä rikosilmoitukseni koski noin 120 000 euron arvoista omaisuuteni luvatonta, jatkuvaa käyttöä. Toisaalta Oulun Poliiseilla oli aikaa noin vuosi sitten jahdata Oulun kauppatorilla harmittomasti tepastelevaa kukkoa ainakin kahtena päivänä (dokumentti on tallessa). Ruokia ihmisten käsistä varastelevia satoja lokkeja sen sijaan ei häiritty mitenkään. Tämäkin kuvaa loistavasti Suomen rikollisen eliitin suhtautumista maassamme rehottavaan rikollisuuteen.

      Saapa nähdä miten kauan tämä saa olla palstalla.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe