Leikitäänkö

Vaikuttaja*

On olemassa yhdeksän erilaista enneagrammin tyyppiä.

Testaa millainen olet.


1. Uudistaja
2. Auttaja
3. Suorittaja
4. Individualisti
5. Tarkkailija
6. Kyseenalaistaja
7. Optimisti
8. Vaikuttaja
9. Rauhanrakentaja


http://www.eeva.fi/enneagrammi

80

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elleriinasti

      Ja tilaa samalla lehti ?

    • Pirre*

      Ysin sain, mutten tilannu lehteä :)

    • syksyn värit

      Kakkonen tuli ja kyllä määritelmät sopivat minuun melko hyvin.

    • Kasi tuli. En tilannut Eevaa, naistenlehdet eivät innosta, vaikka nainen olenkin.

    • 1 tuli, lehtä en tilaa. Ei kiinnosta naistenlehdet, Viva tuli jonkin aikaa mutta lopetin senkin. Turhan kallis kerran kuussa ilmestyvä. Muuten kyllä lehtien parhaimmistoa.

    • RosaLiiin

      Seiska tuli testissä,
      ideoija,seikkailija ja optimisti.

      Hyväksytään tulos ja koska en tilannut lehteä,
      seikkailut jatkuvat siis ilman Eeva lehteä.

      • RosaLiiin

        Korppis kyseli, että vastaako testin tulos.
        Nopeasti tein sen ja aika hyvin vastaa,

        ideoija, no jaa, suunnittelu on hauskaa,
        optimistinen elämänasenne on vielä hauskempaa.

        Mutta seikkailija,se vähän mietityttää,
        tukevasti on jalat maassa ja juuret äitimaan mullissa ja perinteissä,
        mutta ehkä se on sitten sitä puolivallattomuutta ja uteliasta elämäniloa, jota suon itselleni näissä elämän olosuhteissa, aikas iloiset ja värikkäät kortit olen käteeni saanut, suruista ja murheista huolimatta.


    • En leikkinyt, koska tiedän olevani ykkönen.
      Pelkkä ajatuskin lehden tilaamisesta sai minut voimaan pahoin, kuten nämä aloitus-mainoksetkin.
      Ymmärrän kyllä hyvin että muuallakin ymmärretään naisen heik...ei kun herkimmät puolet.
      H.

      • Punainenko ykkönen?


      • piikkiö kirjoitti:

        Punainenko ykkönen?

        K/K:n Sanomat, Turku

        "Suurin osa Tanskan puolueista kannattaa hasiksen laillistamiskokeilua pääkaupungissa Kööpenhaminassa. Tanskan hallitus on torjunut esityksen tykkänään."

        Jotain viisasta noissa Länsi-Suomalaisissa on.
        Tarkoitan siis että kannatan Hashiksen laillistamista, kielestä riippumatta.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        K/K:n Sanomat, Turku

        "Suurin osa Tanskan puolueista kannattaa hasiksen laillistamiskokeilua pääkaupungissa Kööpenhaminassa. Tanskan hallitus on torjunut esityksen tykkänään."

        Jotain viisasta noissa Länsi-Suomalaisissa on.
        Tarkoitan siis että kannatan Hashiksen laillistamista, kielestä riippumatta.

        H.

        En hyväksy ,en kannata pelkästään pössyttely tarkotukseen , mutta kaikenlainen kivunlievitys käyttö saa varauksettoman kannatuksen.


      • piikkiö kirjoitti:

        En hyväksy ,en kannata pelkästään pössyttely tarkotukseen , mutta kaikenlainen kivunlievitys käyttö saa varauksettoman kannatuksen.

        "piikkiö"

        En minä halua alkaa Hashista polttamaan, enää.
        Lasken vain sen varaan että voisin lähteä taas kiertämään kapakoita.
        Jos niissä Hashis saa palaa, niin miksei sit kankun-takanen, lännen-miehen satulan alta.
        Ei siis neiti Marple vaan Marl vähän sinne päin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "piikkiö"

        En minä halua alkaa Hashista polttamaan, enää.
        Lasken vain sen varaan että voisin lähteä taas kiertämään kapakoita.
        Jos niissä Hashis saa palaa, niin miksei sit kankun-takanen, lännen-miehen satulan alta.
        Ei siis neiti Marple vaan Marl vähän sinne päin.

        H.

        Kivun..k...siinä pitää olla väli-viiva.
        H.


      • vääriä oppeja
        hunksz kirjoitti:

        Kivun..k...siinä pitää olla väli-viiva.
        H.

        Sanassa kivunlievitys ei ole väliviivaa.


      • vääriä oppeja kirjoitti:

        Sanassa kivunlievitys ei ole väliviivaa.

        "vääriä oppeja"

        Kyllä meillä K/K:n kanssa aina on.
        Meillä on mukava kieli-vamma.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "vääriä oppeja"

        Kyllä meillä K/K:n kanssa aina on.
        Meillä on mukava kieli-vamma.

        H.

        Kyllä kai se niin taitaa käytännössä olla hunkzsi, että olet vääräoppinen moni-vammainen.


      • niin sitä erehtyy

        Ai, minä olisin kuvitellut hunkszin olevan tuo individualisti


      • mikä lie
        niin sitä erehtyy kirjoitti:

        Ai, minä olisin kuvitellut hunkszin olevan tuo individualisti

        Eihän hän edes tehnyt testiä, päätti mikä on :D


      • niin sitä erehtyy kirjoitti:

        Ai, minä olisin kuvitellut hunkszin olevan tuo individualisti

        Narsistia ei tainnut listassa olla....


      • vastalauseita odotel
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Narsistia ei tainnut listassa olla....

        Minusta hunksutin ei ole narsisti ainakaan kirjoituksistaan päätellen, vaan rehellinen mies.


      • Ilman vastalausetta
        vastalauseita odotel kirjoitti:

        Minusta hunksutin ei ole narsisti ainakaan kirjoituksistaan päätellen, vaan rehellinen mies.

        Niin... Sinusta.

        Mitä se kertoo sinusta?


    • Huomenta kaikille ; )

      Ei tarkoitukseni ollut, että tilaisimme lehteä vaan tekisimme tuon testin taka-ajatuksenani oli että huomaisimme kuinka montaa sorttia meitä kirjoittajia täällä palstallaon ja oppisimme sen jälkeen kehittämään yhteistyötämme kirjoittajina.


      Pirre 9. Rauhanrakentaja, muita tukeva, mukautuja ja hyvä ryhmätyössä. Näin olen ymmärtänyt kirjoitetun tekstin perusteella.

      Syksyn värit .2 . Auttaja, lämmin auttaja aistiiherkästi toisten tarpeet.


      Bertta 8 kuten allekirjoittanutkin. Vaikuttaja, itsevarma johtaja, joka pyrkii poikeudenmukaisuuteen. Olen viimeaikoina kallistunut samanlaiseen mielikuvaan Bertasta.

      Jytymamma 1. . Pitänee hyvin paikkansa. Tunnollisuus esim. musaketjunvetäjänä vaatii tunnollisuutta ja pikkutarkkuutta.

      Rosaliin 7. Optimisti, energinen nautiskelija, etsii vaihtoehtoja. No, en osaa kommentoida, mutta mitä mieltä olet itse?

      Hunkzsi 1. Tunnollinen perfektionisti, haluaa kehittää itseään. Näin asian näen minäkin.

      Jatkakaa leikkiä, minä jatkan illemmalla entisöinti työt odottavat ; )

      • "valko-poski"

        Kunhan ette enää poikimaan ala kuitenkaan Pertan kanssa.

        H.


      • "valko-poski"

        Kunhan ette enää poikimaan ala kuitenkaan Pertan kanssa.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "valko-poski"

        Kunhan ette enää poikimaan ala kuitenkaan Pertan kanssa.

        H.

        Kun olen viime aikoina keskustellut Bertan kanssa olen huomannut samoja piirteitä omaavani. Mökkihöperöjä, yksinpärjääviä.


      • hunksz kirjoitti:

        "valko-poski"

        Kunhan ette enää poikimaan ala kuitenkaan Pertan kanssa.

        H.

        Mietin profiilin poistoa ja poistumista palstalta. Eihän minun ole pakko tulla tänne hunkzin räävittäväksi. Saisi tahtonsa läpi kun poistuisin.
        Täällä on kuitenkin todella mukavia kirjoittajia siksi on sääli lähteä.
        Minusta on mukava lukea tunnistettavien viestejä, siksi kirjoitan itsekin nikillä.
        Minulla on normaalisti huumorintajua, nilkkimäisten tyyppien kanssa en ole koskaan tullut toimeen.


      • Korppis*
        pertta-j kirjoitti:

        Mietin profiilin poistoa ja poistumista palstalta. Eihän minun ole pakko tulla tänne hunkzin räävittäväksi. Saisi tahtonsa läpi kun poistuisin.
        Täällä on kuitenkin todella mukavia kirjoittajia siksi on sääli lähteä.
        Minusta on mukava lukea tunnistettavien viestejä, siksi kirjoitan itsekin nikillä.
        Minulla on normaalisti huumorintajua, nilkkimäisten tyyppien kanssa en ole koskaan tullut toimeen.

        Paskaako tuosta yhdestä Hunksista.

        Aloitin tämän ketjun Vaikuttaja* nimimerkillä. Tulen tekemään jatkossakin aloituksia eri nimimerkillä, mutta tulen mukaan ketjuun jossain vaiheessa omallani nimimerkilläni.

        Kokeiltuani jo aikaisemmin eri nikkiä huomasin saavani keskustella asiasta asiallisesti.

        Korpikirjailija ja Korppiksen pidän niin kauna kuin henki pihisee ; )


      • ¤&¤
        Korppis* kirjoitti:

        Paskaako tuosta yhdestä Hunksista.

        Aloitin tämän ketjun Vaikuttaja* nimimerkillä. Tulen tekemään jatkossakin aloituksia eri nimimerkillä, mutta tulen mukaan ketjuun jossain vaiheessa omallani nimimerkilläni.

        Kokeiltuani jo aikaisemmin eri nikkiä huomasin saavani keskustella asiasta asiallisesti.

        Korpikirjailija ja Korppiksen pidän niin kauna kuin henki pihisee ; )

        Teet viisaasti kun et aloita tunnistettavasti. En ihmettele vaikka moni kirjoittaa joka kerta eri nikillä.


      • pertta-j kirjoitti:

        Mietin profiilin poistoa ja poistumista palstalta. Eihän minun ole pakko tulla tänne hunkzin räävittäväksi. Saisi tahtonsa läpi kun poistuisin.
        Täällä on kuitenkin todella mukavia kirjoittajia siksi on sääli lähteä.
        Minusta on mukava lukea tunnistettavien viestejä, siksi kirjoitan itsekin nikillä.
        Minulla on normaalisti huumorintajua, nilkkimäisten tyyppien kanssa en ole koskaan tullut toimeen.

        "pertta-j"

        Voi teitä lutusia naisia.

        "johtaja, joka pyrkii poikeudenmukaisuuteen"

        Tuohon kirjoitus-virheeseen mimä viittasin, se huvitti minua.
        Missään nimessä en loukannut.
        En minä loukkaa ketään.
        Satunnaisesti kommenteille kiukkuilen vain.

        H.


      • 20+2

        Miksi teit aloituksen pusikosta? Emännöt kun visailujuontaja, itsehän kehoitit muutama päivä sitten keskustelijoita välttämään aloitusten tekoa, eikö muisti pelaa?
        Sillälailla sanoi Tarvajärvikin.


    • Nojoo, ykkönen tuli. Vähän ihmettelen itse(kin) mutta vastaukset kysymyksiin oli kyllä niin selkeitä että tuskin uusinta muuttaisi mitään. Olisin kuvitellut että nelonen tai vitonen olisivat minun heiniäni ;-)

      • hunksz

        "saimaantaka"

        Minun kanssani on hyvä olla.
        Ainakin oppii valikoimaan itselleen oikeat vastaukset.
        Omiinkin aprikointeihinsa.
        H.


      • Kysymyksissä ei todellakaan voinut laittaa vääriä vastauksia jos tuntee yhtään itseään. Olin ajatellut olevani kolmosen ja nelosen välimaastossa liihottava vaikuttaja.


    • Kahdeksikko tuli, jossa lisämainintana haastaja,pomo. :/

      • No, ilimankos samassa venneessä tuo haastaka nyt on jo selvääkin selvempi juttu ; )

        Minulla on vihkonen jossa on noita määrittelyjä. Testin jälkeen mullekin tuli kuvaruutuun tuo pomo ja jotain muita roispeita.


    • Tuo nyt olisi pitänyt tietää ilman testiä.
      Eli kakkonen, kannustaja, auttaja, huoltaja.

      Taidankin tästä lähteä vähän auttamaan, kun sille tuntuu olevan tarvetta.

      • Mä kun oon 8 niin yhres ollaan täys kymppi.


      • Ancelilla oikea diagnoosi ; )


      • piikkiö kirjoitti:

        Mä kun oon 8 niin yhres ollaan täys kymppi.

        Pomo mikä pomo, oikeudenmukaisuutta hamuava pomo.


      • korppis kirjoitti:

        Ancelilla oikea diagnoosi ; )

        Ei optimistikaan olisi ihan pieleen mennyt.


    • Hei kun keikuskelen

      Leikitään vaan.

      Olen Ykkönen. Laadunparantaja, heevetti onneksi ei tullut Ladunparantajaa, sillä vihaan hiihtämistä.

      Perfektionistinen oon. Se ei ole mukavaa ei. Kauhia vaiva.

      Elikkä Uudistaja oon, mut Rauhanrakentaja olis ollut kiva olla.

      • Jänskä en ajatellut, että olisit perfektionisti vaan pikemminkin 7. Optimisti, energisena nautiskelijana.


      • korppis kirjoitti:

        Jänskä en ajatellut, että olisit perfektionisti vaan pikemminkin 7. Optimisti, energisena nautiskelijana.

        Pakko myöntää, että löydän itsestäni perfektionistisiä piirteitä.
        Ei ne kivoja ole, mutta näillä on mentävä...


      • Hei kun keikuskelen
        korppis kirjoitti:

        Jänskä en ajatellut, että olisit perfektionisti vaan pikemminkin 7. Optimisti, energisena nautiskelijana.

        "korppis"
        Kyllä minäkin vähän aateskelin, että josko testi ilmoittaisi minun olevan optimisti.
        Toisaaltaan, koska tiedän olevani perfektionisti, niin olkoot sitten niin.
        Optimistinen perfektionisti, se kuulostaa aika hyvältä ja jos lisäisin tohon vielä Luovan Individualistin hyvine piirteineen ( dramaattinen, syvällinen, intensiivinen muun muassa ja unohtamatta aitoutta ja vahvaa luonnetta) sekä huonoine piirteineen (oikutteleva, ylitunteellinen ja loukkaantuva), niin siinä aika sopiva paketti, johon voisin yhtyä. Joo, kenties pikkusen vaikea luonne. :)


    • Ykkönen tuli ja perfektionisti tai jotakin sellaista. Miten niin olen, enkä.... t.l.

      • Oletko tunnollinen itsesi kehittäjä?


      • t.l.
        korppis kirjoitti:

        Oletko tunnollinen itsesi kehittäjä?

        Kyllähän sitä lähes aina tekee asiat parhaalla tavalla ja uudet asiat kiinnostaa. Sitä ei anna periksi, kun jotakin aloittaa vaikkapa uuden oppimista. Mutta kyllä minä vielä joskus toteutan erään asian.......


      • t.l. kirjoitti:

        Kyllähän sitä lähes aina tekee asiat parhaalla tavalla ja uudet asiat kiinnostaa. Sitä ei anna periksi, kun jotakin aloittaa vaikkapa uuden oppimista. Mutta kyllä minä vielä joskus toteutan erään asian.......

        Yli seitsämän vuotta sitten kun tapasin mieheni en ollut käyttänyt englanninkieltä kovinkaan aktiivisti, tökköenglanti kiusasi minua kun keskustelimme joten päätin, että puhun enkkua kun matkustamme keväällä Hollantiin. Kävin pari enlanninkielen kertauskurssia kansalisopistossa. Ja siitä se lähti, periksi en minäkään hevin anna.


    • mimmimummi*

      Minäkin testasin... tuli ysi..no rauhanrakentajana kyllä olen ollutkin usein elämäni aikana....mutta leikkiähän tämäkin vain on... Ehkä olisin toivonut tuota ...individualistia..

      • Testissä pyydettiin olemaan rehellinen ei sellainen kun haluasimme olla.

        Kyllä noissa testeissä vinha perä löytyy. Nyt kun luen sellaisten vastauksia, jotka ovat kauan kirjoitelleet ja joita jotenkin tunnen niin analyysi osuu nappiin.


      • mimmimummi*
        korppis kirjoitti:

        Testissä pyydettiin olemaan rehellinen ei sellainen kun haluasimme olla.

        Kyllä noissa testeissä vinha perä löytyy. Nyt kun luen sellaisten vastauksia, jotka ovat kauan kirjoitelleet ja joita jotenkin tunnen niin analyysi osuu nappiin.

        Niinpä...juuri se että vastaa rehellisesti.. silloin se testi näyttäytyy niinkuin on tarkoitus...eikä itselle mieluisaksi.


    • Väittää tuo testi ykköseksi, olen kuitenkin enemmän individualisti...

      • Oletko varma vai haluaisitko vain olla induvidualisti?


      • korppis kirjoitti:

        Oletko varma vai haluaisitko vain olla induvidualisti?

        Olen varma, minua on pidetty oman tien kulkijana ihan pikkukakarasta lähtien enkä ole koskaan kiinnostunut samoista asioista kuin ns enemmistö.

        Nuo testit ovat enemmän tai vähemmän joutavia ja heijastelevat vain laatijansa ennakkoluuloja noita tyyppejä kohtaan. Todennäköisesti tämän testin laatijakin on pitänyt ns individualistia täysin epäsosiaalisena tyyppinä ja kerännyt sille sen verran haukkuja ettei ihan helposti kohdalle tule.


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Olen varma, minua on pidetty oman tien kulkijana ihan pikkukakarasta lähtien enkä ole koskaan kiinnostunut samoista asioista kuin ns enemmistö.

        Nuo testit ovat enemmän tai vähemmän joutavia ja heijastelevat vain laatijansa ennakkoluuloja noita tyyppejä kohtaan. Todennäköisesti tämän testin laatijakin on pitänyt ns individualistia täysin epäsosiaalisena tyyppinä ja kerännyt sille sen verran haukkuja ettei ihan helposti kohdalle tule.

        Verkon testeissä on tuloksena vain yksi enneagrammityyppi. Tosiasiassa meillä on useampia eri käyttäytymismalleja jopa kahden tai kolmen tyypin yhdistelmiä.
        Pikatestit antavat vain suuntaa.


    • kawe

      Rauhanrakentaja - 9
      Ehkä - vastasin hyvin nopeasti ettei ehdi liikaa sorvata --------

      • Mitä sitä selvää asiaa ruveta liikaa miettimään tulee vain virheanalyyseja ; )
        Usein sponttaanisesti tehdyt valinnat ovat niitä oikeita.


    • reppuriika

      Minulle tuli 2. siis auttaja. Pidän kyllä itseäni vaikuttajanakin.

      • Korppis*

        Kuten tuossa ylenpänä kirjoitin testitulos on yksipuolinen. Emme omaa vain yhtä ennagrammityypiä vaan useampaa kahta tai kolmea.

        Minä voin tunnistaa itsessäni useimpia tyyppejä. Esim. Suorittajaa samoin Tarkkailijaa.


    • Pika-Nelli

      Miten mielissäni, miten mielissäni, olen:

      Varmistelija, Kyseenalaistaja, Luottohenkilö. Kertoi testi. Typerä, itsessään.

      • Olet siis 6. Kyseenalaistaja...vastuuntuntoinen kyselijä olet lojaali itseäsi ja muita kohtaan.


      • pika-nelli
        korppis kirjoitti:

        Olet siis 6. Kyseenalaistaja...vastuuntuntoinen kyselijä olet lojaali itseäsi ja muita kohtaan.

        Juupeli, se olen.
        Puren purkkaa, mutten niele. Kuin piispa Eero Huovinen vasta telkkarissa kertoi oppilaitaan valaisseen. :))
        Pure, älä niele sillään.


    • lapin muija

      Yllätys 7 mulle. elin että joku auttaja tietysti mie ois, mutta ei.Olen sitten tää, ja sillä sippuri. Aurinko paistaa ,siis ulos ottamaan viimeiset d-vitamiinit talteen.

    • Kerrankin jossain ykkönen.

    • Huomenta taas kaikille. Hiukan sumua, mutta aurinkoa odotettavissa. Lepotuoli projekti edistyy ja tänään pääsen loppusuoralle jos löydän kirpparilta yhden tuolin jousen.

      No, mutta kirpparista sen verran, että liityin erääseen netin kirpputoriryhmään, siellä pitää näköjään olla kukkona tunkiolla koko ajan kommentoimassa omaa myyntituotetta, että pysyy näkösellä. Ei taida olla mun juttuni. En löytänyt tänään enää ilmoistustani.

      Onko kukaan kokeillut huuto.net tai onko Suomi24 myydään/ostetaan palstaa?

      Mutta kuitenkin uusi päivä ja uudet kujeet.

      • Huuto.net on ihan hyvä foorumi, toimiikin sujuvasti, ei takkuile. Keräilen esim. tietyn alueen vanhoja postikortteja ja sieltä aika ajoin jotain kivaa löytyy.

        Myyntipuolikin toimii käsittääkseni hyvin, siskolla on kokemuksia, jopa erittäin hyviä. Tuotteiden esittelyyn kannattaa satsata aikaa ja ajatusta.

        Meneeköhän mainoksen puolelle: Tori.fi -palvelusta olen löytänyt esim. vuokralaiset...


      • kakkosta pukkasi

        korppis

        Ihana tapa jatkaa omaa aloitustaan, kun muuttaa aihetta testeistä kirppiksiin, mutta se siitä.

        Tuohon testiin palatakseni, niin minullekin tuli kakkonen, mutta jos joku läheisistä vastaisi kysymyksiin, niin tiedä häntä, mitä olisi tullut?

        Olinhan minäkin auttavainen lauantain, kun olin lapsenvahtina, että vanhemmat pääsivät sienimetsään, mutta sunnuntaina täytyikin lapset jo lahjoa, että auttoivat minua, kun täytyi 8 ämpärillistä suppiksia perata, sillä vanhemmat olivat nostamassa perunansa.

        Aika hyvä työttömälle olisi ollut päivän saalis, sillä 30,-€ oli ämpärillinen suppiksia paikallisessa ravintolassa, jonka he maksoivat.


      • kakkosta pukkasi kirjoitti:

        korppis

        Ihana tapa jatkaa omaa aloitustaan, kun muuttaa aihetta testeistä kirppiksiin, mutta se siitä.

        Tuohon testiin palatakseni, niin minullekin tuli kakkonen, mutta jos joku läheisistä vastaisi kysymyksiin, niin tiedä häntä, mitä olisi tullut?

        Olinhan minäkin auttavainen lauantain, kun olin lapsenvahtina, että vanhemmat pääsivät sienimetsään, mutta sunnuntaina täytyikin lapset jo lahjoa, että auttoivat minua, kun täytyi 8 ämpärillistä suppiksia perata, sillä vanhemmat olivat nostamassa perunansa.

        Aika hyvä työttömälle olisi ollut päivän saalis, sillä 30,-€ oli ämpärillinen suppiksia paikallisessa ravintolassa, jonka he maksoivat.

        Kun keskusten juttu saa rönsyillä. Jos on kysymys jostain oikeasta ja vakavasta asia-aiheesta, en tykkää, että siellä aletaan puhumaan puuta heinää.

        En muuten ole ikinä onnistunut löytämään korvasieniä enkä keltavahveroita, jotka molemmat ovat hyviä herkkuja. Jos löytäisin en möisi vaan söisin itse.

        Tänään oli tosi kaunis päivä. Entisöinti töitteni ohella nostimme veneen talviteloille kuopuksen kanssa. Kuopus puhdisti katot ja räystäskourut lehdistä. Katolle en enää tohdi nousta.

        Tiistai ja kimppasauna, mikä sen mukavampaa työntäyteisen päivän lopuksi.


      • saimaantaka kirjoitti:

        Huuto.net on ihan hyvä foorumi, toimiikin sujuvasti, ei takkuile. Keräilen esim. tietyn alueen vanhoja postikortteja ja sieltä aika ajoin jotain kivaa löytyy.

        Myyntipuolikin toimii käsittääkseni hyvin, siskolla on kokemuksia, jopa erittäin hyviä. Tuotteiden esittelyyn kannattaa satsata aikaa ja ajatusta.

        Meneeköhän mainoksen puolelle: Tori.fi -palvelusta olen löytänyt esim. vuokralaiset...

        Kiitos neuvoista. Poistin sen myynti-ilmoituksen. Pitää kokeilla muita teitä. Minulla on vanhaa Arabiaa kaapeissa, en tarvitse niitä vaan ne ovat vain tilan täyttönä.


      • Syöty
        korppis kirjoitti:

        Kun keskusten juttu saa rönsyillä. Jos on kysymys jostain oikeasta ja vakavasta asia-aiheesta, en tykkää, että siellä aletaan puhumaan puuta heinää.

        En muuten ole ikinä onnistunut löytämään korvasieniä enkä keltavahveroita, jotka molemmat ovat hyviä herkkuja. Jos löytäisin en möisi vaan söisin itse.

        Tänään oli tosi kaunis päivä. Entisöinti töitteni ohella nostimme veneen talviteloille kuopuksen kanssa. Kuopus puhdisti katot ja räystäskourut lehdistä. Katolle en enää tohdi nousta.

        Tiistai ja kimppasauna, mikä sen mukavampaa työntäyteisen päivän lopuksi.

        Korvasieniä pukkaa tulemaan loppukeväällä ja taas keltavahveroja ei löydy edes lokakuussa, ehkä riippuu paikkakunnasta, onko etelä- vai keski-, vai pohjoisSuomessa?


    • tiinaex...

      kakkonen tuli kannustaja auttaja huoltaja tiedän sen ilman testejäkin en tilannu lehteä mutta sen verran kiinnosti moinen testi kun sitä oikeen täällä mainostettiin että piti mennä tekemään.

    • joopajoo jase siitä*

      Tämän testin tuloksena sinun enneagrammityyppisi on 6

      Kutonen on Varmistelija, Kyseenalaistaja, Luottohenkilö

      • Tarkoittanet sinun ei siis minun, vai?


      • joopajoo jase siitä*
        korppis kirjoitti:

        Tarkoittanet sinun ei siis minun, vai?

        Juuuuuuu....

        Minun ikioma. ;-)


    • staka*

      Onkohan testi eri päivinä erilainen? Vai minä? Nimittäin tein testin uudelleen, luulen että ajattelin vähän pidempään ja myös esimerkkien valossa niinkuin ohjeissa neuvottiin. Nojoo, tulikin 6: Kutonen on Varmistelija, Kyseenalaistaja, Luottohenkilö

      Näköjään en sitten tosiaan ole nelonen enkä vitonenkaan, vaikka niin kuvittelin.
      Saattaa tuo kuutonen olla lähellä oikeaa, mene tiedä. Enkä enää kolmatta kertaa testiä tee ;-D)))

      • Varmistelija kai koska teit testin uudelleen.


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Varmistelija kai koska teit testin uudelleen.

        Minä kanssa tein testin uudelleen. 6 tuli mullekkin. Mielestäni oli erilaiset kysymykset...


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Varmistelija kai koska teit testin uudelleen.

        Olet tietysti oikeassa. Ilmeisesti olen loppujen lopuksi sekoitus molempia, siis ykköstä ja kutosta, ja vielä jotain muutakin ;-D)))


    • arvuuttele

      Tämän testin tuloksena sinun enneagrammityyppisi on 8

      Kasi on Vaikuttaja, Haastaja, Pomo

    • Kasi on Vaikuttaja, Haastaja, Pomo


      Tein uudestaan koska olette saaneet erilaisia tuloksia minulle kuitenkin tuli sama tulos eli no.8.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe