Mistä vesi lähtöisin?

Kirkas & raikas

Siis kaarinalaisten juomavesi, onko samaa mitä turkulaiset juovat? Pitäisi olla, eikö? Miksi sitten Kähärissä vesi maistuu savelle ja kuralle, mutta täällä oikein raikkaalle?

9

2575

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkimies Kaarina

Kaarinan vesi tulee suoraan Virtaan kankaan pohjavesikaivosta ja Turun veteen sekoitetaan Aurajoen savea sian paskalla kyllästettynä, Halisissa ennen Turkulaisille toimittamista.
      Tekopohjavettä juodaan molemmat kiitos Turkulaisten, sitä ennen joimme aitoa pohjavettä.

• Heti toimiin

Miksi emme enää joisi, nyt vaan aloite oman vesilaitoksen peustamiseksi! Pääsisi Virttaan, Liedon, Auran ja Tarvasjoen coctailista.

• Kirkas ja...

Oma vesilaitos? Jos nyt laittaisi ensin tuon kaupungin psykiatrisen poliklinikan resurssit ajantasalle. Katsottais sitte sitä juomavettä ja sitäpaitsi, ei se täällä Kaarinssa minun mielestäni pahalta maistu, Turussa vaan.

• Paremmin menee

Kyllä hyvin toimeen tulevalla kunnalla pitää olla oma vesilaitos, eihän Kaarinassa ole tilanne lainkaan niin huono kuin Turussa. Rahaa riittää kyllä.

• Putkimies Kaarina

Meillä on Kaarinassa oma vesilaitos, joka tuottaa tekopohjavettä Virttaan kankaalta ja tulouttaa voittoa Kaarinan kassaan.
        Kaarinan valtuusto ei ole suostunut Turun kanssa omaan vesihuoltoyhtiöön, jonka voitot menisivät Turun kassaan.
        Kaarinalaiset eivät näin joudu makselemaan Turun heikkokuntoisia ja vuotavia vesijohtoja.
        Vesilaitos siis on jopa voitollista toimintaa, jolla sitä psykiatrista osastoa voidaan rahoittaa, aavistuksen lainvastaisesti.

• jopas
        Putkimies Kaarina kirjoitti:

Meillä on Kaarinassa oma vesilaitos, joka tuottaa tekopohjavettä Virttaan kankaalta ja tulouttaa voittoa Kaarinan kassaan.
        Kaarinan valtuusto ei ole suostunut Turun kanssa omaan vesihuoltoyhtiöön, jonka voitot menisivät Turun kassaan.
        Kaarinalaiset eivät näin joudu makselemaan Turun heikkokuntoisia ja vuotavia vesijohtoja.
        Vesilaitos siis on jopa voitollista toimintaa, jolla sitä psykiatrista osastoa voidaan rahoittaa, aavistuksen lainvastaisesti.

Ni sittenhän on hyvä homma, se oma laitos.

• yökyynikko

Vitun pellet, pysykää ajan tasalla. Turkuun tuli ennen vesi Aurajoesta ja Kaarinaan Virttaankankaalta. Turku teki paskan uudistuksen johon Kaarina vedettii puoliväkisin mukaan, eli vesi on Kokemäenjoen elohopealla kyllästetystä vedestä tehtyä tekopohjavettä. Veden laatu on niin paska että litraan vettä laitetaan 5 kiloa klooria.

• Evilin Kaarina

Kaarinan vesi on lähdevettä sen vuoksi siellä ihmiset ovat Suomen viisaimpia HÄHÄHÄHÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

• Akhhglgljg

tämä kaarinan vesi maistuu ihan kloorilta. itse en uskalla juoda - vaan ostan kaupasta aina lähdevettä. kroppa ihan vastustaa hananveden juomista vaikka olen koittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      25
      1121
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      54
      1108
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      515
      844
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      834
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      745
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      669
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      626
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      624
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      182
      619
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      40
      597
    Aihe