VASTAUKSIA NOPEASTI !

I WANT HELP

Elikkä oon nytte bulimiaa sairastanut noin kuukauden verran ja normaali mitoissa ollaan (kai) ? 62/168..... Pelkään lihomista ja olen 14 vuotias onko se vaarallista jos syön vain 50 cal päivässä ja lenkkeillen & harrastan tanssia (joka pv myös 1 h 45 min lihas treeni)... normaalisti syön tällä hetkellä vain 50 cal per pv mutta sitten kun tulee näitä jatkuvia ahmimiskohtauksia yms... Neuvokaas nyt mitä kannattaa tehdä ! Ja onko mahdollista tässä tilassa muka sairastua anoreksiaan ? o:

6

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23323

      Todellakin olet normaalipainoinen! Itsekin haluaisin olla tuon painoinen ja painan sua 5kg enemmän ja silti olen normaali painoinen. Et sinä liho jos syöt normaalisti. Tuo 50kcal on aivan liian vähän! Saat syödä lähemmäs 2000kcal. Kasvat vielä vähän! On mahdollista että sairastut anoreksiaan jos alat laihduttamaa joten lopeta se heti. Olet hyvän painoinen. Kerro äitilles/terkkarille tai muulle ajatuksistas :) Ne auttaa

    • sannihuolissaan

      Moikka. Olen 14 vuotias ja en tiedä sairastanko bulimiaa ?... mulla on ollut laihtumis ongelmia jo jonkin aikaa ... eli olen 168 cm pitkä ja painan 52 kiloa ? Kun tulen koulusta niin haluan tosi palion jtn hyvää ja menen katsomaan että mitä söisin... tulee hirveä himo syödä jtn..noh mä syön keksejä leipää jtn ruokaaa sipsejä
      Mitä ikinä löytyykään... mulle tulee hirveän paha olo ja meinaan oksentaa mutta sitä ei kumminkaan tule ajattelen vain että mitä minä tein oon hirvee läski "nyt vaa'alle" menen katsomaan palio painan ja sitten varmasti lenkille !!... en tiä mitä teen syön vaikka ei ole nälkä ja sydän rupee tykyttään ja hengitys vaikeutuu ja tulen väsyksiin... mitä teen auttakaa ?!?!?

      • gjrsaaaaaa

        Sama ongelma. .. paitsi etten mene lenkille vaan vessaan. Koita hillitä ahmimista ja tee sen sijaan jotain muuta. Elämäsi menee paljon paremmin jos et ahmi


      • huolissaan 1
        gjrsaaaaaa kirjoitti:

        Sama ongelma. .. paitsi etten mene lenkille vaan vessaan. Koita hillitä ahmimista ja tee sen sijaan jotain muuta. Elämäsi menee paljon paremmin jos et ahmi

        Moi. Minulla on ihan sama ongelma ja olen 14 vuotias 168 pitkä ja painoo noin. 53.... kaikki on samaa kuin teillä kahdellla mutta alotin oksentelun eilen söin toskaruokaa ja oksensin ne pois minulla oli sen jälkee ihan hirveän paha olo ... pitäisikö minun puhua jollekkin onko tämä vakavaa ? !


      • kokemustaon
        huolissaan 1 kirjoitti:

        Moi. Minulla on ihan sama ongelma ja olen 14 vuotias 168 pitkä ja painoo noin. 53.... kaikki on samaa kuin teillä kahdellla mutta alotin oksentelun eilen söin toskaruokaa ja oksensin ne pois minulla oli sen jälkee ihan hirveän paha olo ... pitäisikö minun puhua jollekkin onko tämä vakavaa ? !

        On se vakavaa. Bulimia ja syömishäiriöt on aina vakavia asioita! Kaikki te kasvatte vielä, ja ootte lähes 170 senttisiä, joten alle 55 kiloa ei ole normaalipainoa nähnytkään. Koittakaa selvitä, bulimia ei ole naurun asia..


      • öhh
        kokemustaon kirjoitti:

        On se vakavaa. Bulimia ja syömishäiriöt on aina vakavia asioita! Kaikki te kasvatte vielä, ja ootte lähes 170 senttisiä, joten alle 55 kiloa ei ole normaalipainoa nähnytkään. Koittakaa selvitä, bulimia ei ole naurun asia..

        170 senttiselle 55 kiloa on normaalipaino. Itse ton pitusena painoin alle 40kg ja nyt yrittää lihottaa mut 55kiloseks... haistakoot paskat ei tuu onnistuu ees 50 kiloo koska mä en halua. 45-46 on maximi ja silti oon terve siinä painossa niin kuin ennen olin siinä painossa ja treenasin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      169
      29539
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      214
      18983
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      393
      9990
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6425
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4313
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3863
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      56
      2909
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1517
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1299
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      61
      1283
    Aihe