Myöhäisherännäisenä että teknillistieteellisen koulutuksen lisäksi olisi mukava omata parempi taloustieteellinen tietopohja. Tästähän se ajatus sitten lähti ja ryhdyin vakavasti pohtimaan ensi kevään haussa Aallon kauppikseen pyrkimistä. Onko täällä "kohtalotovereita"?
10 vuoden takaisella YO-paperillani näyttäisi tulkintani mukaan irtoavan ihan mukavasti lähtöpisteitä. Oletettavasti fysiikan ja kemian reaalit luetaan kategoriaan "Muu koe, pitkä oppimäärä", kun olen suorittanut kaikki lukion pakolliset ja syventävät kurssit. Vai onko lukiossa nykyään erikseen joku pitkä oppimäärä noista?
Tavoitteenani on lueskella suhteellisen verkkaiseen tahtiin (kandiksi ~viidessä vuodessa töistä ja omasta jaksamisesta riippuen) töiden ohessa pääosin substanssikursseihin keskittyen. Lähinnä kiinnostaa taloustiede ja business technology, joihin ei näy viime vuosina olleen juurikaan tunkua kiintiömäärään verrattuna. Ilmeisesti pääainevalinnassa ei pitäisi siis ilmetä ongelmia jos en ensimmäisenä vuotena lue kuin ~30-40op?
Onko kursseilla yleensä läsnäolopakkoa vai voiko ne tehdä ns. kirjatenttinä? Kielikursseilla nyt tietenkin on, mutta entäs muuten?
DI tutkinnon jälkeen kauppatieteitä opiskelemaan
KohtaValmisDI
0
270
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831