sataa maahan lumivalkoiseen.
Mitä hittoa???
Tottakai se maanpinta on lumivalkoinen, kun siihen kerran niitä lumihiutaleita satelee!
Jotakin järkeä pitäisi näihin laulujen sanoihin saada.
Heh!Myrskyn jälkeen on poutasää...
Mä joka päivä töitä teen:
Kyllähän tähän puuttuisi jo itse ammattiliitto.
Eikä kukaan ole niin hullu, että painaisi hommia ilman vapaapäiviä.
Totuus löytyy tuolta ulkoa...
Saunan takaa.
Lumihiutaleita hiljalleen...
19
73
Vastaukset
Kaikenlaista inspiraatiota minä aikaan saankin.
Mutta onhan se hyvä että voin täyttää aina tyhjyyden.
H.- kolin kolin
Etkö sinä onneton enää muuta keksi?
Ainoa tyhjyyden paikka sijaitsee päässäsi!
Kuikkaemo uittaa jo poikasiaan.........
Ei muutes uita, ennenkun juhannuksen jälkeen. Ja lehdokki kukkii kans vasta sillon.
Tai sit Anttila on myöhässä keväthuumauksineen.Pilkkaa mitä pilkkaat mut metsään on tullut jo syys,lohruton yönhämäryys.
- lunttari
" käkönen kukkuu, sulhonsa suloutta ylistää."
Akkakäki ei kuku. Olen mä nähnyt pienen nokikolarin kiipeevän ylöspäin,mä tierän et maantie on kova kävellä,uskon et sare voi vierä hämähäkin, olen nähnyt punapaulaisen neidon tanssaavan,punaset saappaat jalassa.
Laulut on pelkkää totta.- hellepelle
minttupuu kirjoitti:
Mut mä epäilen, että moottoritie ei nyt oo kovin kuuma.....
Mut joskus on voinut olla.
- välikätinen
Purukumilla me paikkasimme sen. Usko en, että pitää.
Ja, kerran vielä, missä sijaitsee ihmisen pikkujalka, ja mistä se pilkahtaa.- hiiriä ja ihmisiä
Siinä pikkujalan pilkahtamisessa onkin kysymys hiirestä eikä ihmisestä.
Toisaalta miettimään laittaa tämä lasten laulu, hiiristä sekin; "...korkista pallit hienoimmat mallit, viiksiniekat, häntäniekat mullin mallin mellastaa..."
- nastamuumio
'Laulan, tanssin, missä ja milloinka vain'. Kyllä minulle tulisi lanssi, jos minä niin tekisin.
- Ja piste.
Hyvä aloitus,mutta miksi et linkittänyt toivemusiikkia.
- kuu-luu
Miksi sitä olisi pitänyt linkittää? Mitä se tähän kuuluu?
- Kosioreissu
Saku Sammakko kosi jo matkallaan, ahaa ahaa ahaa.
Sataa, sataa ropisee pilipilipom...
- ½½½½½½
Vesisade hiukseni kastoi....
- ent. herjoittelija
Lapsuksia sattuu, kuten tämä:
"Hellyyttä, rakkauden puutetta mikään ei voi korvata."
Häh, eikö ne puutteet voi korvata juuri hellyydellä ja rakkaudella.- avaa sydämesi mulle
Mites puuttuvalla puutten korvaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104