Kokemuksia Vilma Ingel?

yksi vain

Onko kellään kokemuksia soitosta Vilma Ingel-nimiselle selvänäkijälle/tarot-ennustajalle? Onko miten tarkka, paikkaansapitävä? Itselle kertoi niin mukavia asioita, että harmittaisi, jos menisi pieleen :) Vaikutti kyllä tosi pätevältä.

40

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi utelias

      No, onko asiat toteutuneet?

    • taas näitä..

      kyselee hän vuoden päästä, millä toden näköisyyydellä aloittaja lukee ja vastaa???

      • taisiis

        Noooo, eiköhän täällä pyöri ihmiset toisinaan vuosiakin aika-ajoin? Miten voisikaan antaa palautetta aikaisemmin, sillä yleensä tulkinnat eivät käy seuraavana päivänä tai edes seuraavassa kuussa toteen...


      • Ihmisten huijausta.
        taisiis kirjoitti:

        Noooo, eiköhän täällä pyöri ihmiset toisinaan vuosiakin aika-ajoin? Miten voisikaan antaa palautetta aikaisemmin, sillä yleensä tulkinnat eivät käy seuraavana päivänä tai edes seuraavassa kuussa toteen...

        --sillä yleensä tulkinnat eivät käy seuraavana päivänä tai edes seuraavassa kuussa toteen... --

        Jatketaan hieman, tarkoitat siis suomennettuna että tulkinnat eivät käy toteen milloinkaan.


    • ou nouh

      huono on älä tuhlaa rahojasi rajatiedon näkijöihin

    • urpoja..

      Ei kannata soittaa, ei nähnyt mitään ja törkeä hinta kuten näillä minuuttiennustajilla muutenkin

      • willis kallis

        Aika uusi ennustajana ja kova pyrkimään esille kaikkia mahdollisia kanavia myöden. Aloitteli kai yhdessä suuressa monipalvelujutussa. Ei ainakaan vielä tunnu osuvan. Jos tulee "näkeväksi" tiedämme sen muutamien vuosien päästä. Toistaiseksi liikaa melua. Mistä, sopinee kysyä?


      • mannalan mani

        JOS olet selvänäkijä ja koet ja tunnet vahvasti et tee horoskooppimerkillä mitään. Sorry vaan tartsi.


      • kysyisin, että
        mannalan mani kirjoitti:

        JOS olet selvänäkijä ja koet ja tunnet vahvasti et tee horoskooppimerkillä mitään. Sorry vaan tartsi.

        Vaikuttaako ihmisen horoskooppimerkki todellakin kuinka paljon hänen elämäänsä ja kohtaloonsa?


      • vasa
        kysyisin, että kirjoitti:

        Vaikuttaako ihmisen horoskooppimerkki todellakin kuinka paljon hänen elämäänsä ja kohtaloonsa?

        Astrologit tulkitsevat eri asioille sopivia ja vähemmän sopivia aikoja tarkan syntymäajan ja paikan perusteella. Myös luonteita tutkaillaan samoin. Niihin käytetään perustaksi enemmän kuin pelkkää aurinkohoroskooppimerkkiä. Ennustajat joista osa haluaa itseään kutsuttavan selvänäkijäksi tai meedioksi eivät sitä tietoa tarvitse. Äärimmäisen herkällä intuitiolla tunteva, näkevä ja kokeva ei tee aurinkohoroskooppimerkillä mitään. Ennustajalla on toive asiakkaan rehellisyydestä. Hyvä. Rehellisyyden toivoisi itsestään selväksi ominaisuudeksi myös ennustajalle. Siinä määrin selvyys että ei tarvitsisi erikseen peräänkuuluttaa. Asiakkaat osaavat itsekin lukea eri julkaisuista viikko-,kuukausi-, tai vuosihoroskooppinsa.


      • Anonyymi
        mannalan mani kirjoitti:

        JOS olet selvänäkijä ja koet ja tunnet vahvasti et tee horoskooppimerkillä mitään. Sorry vaan tartsi.

        No luulesn sinun horoskooppisi osuu kaksoseen, joka on kiero kuin korrkiruuvi ja hanakasti olet arvostelemassa muita, mutta vilkaisepa peiliin ajoittain :D)))
        Puolesta vastaan, koska tiedämme kuka harakka siellä onkaan asialla. Kokeile vaikka itse alkaa näkijäksi, saatat jopa yllättyä kuinka vittumaista on puhella tuommoisille ystävällisesti!!!!!!!!!!


    • näkijä xxxx

      Hei Vilma

      Kirjoitit hienosti ja varsinkin näihin testaajiin, sillä nämä todellakin syövät energiaa
      ja olen itse myös henkisesti sellaisen jälkeen aivan poikki.

      Monet asiakkaat eivät ymmärrä sitä, että meille ne asiat tulevat mitä on tarkoitus näyttääkkin.
      Joten esim, Tulevan mahdollisen puolison ikää,asuinpaikkaa, pituutta, painoa, tarkkaa kellonaikaa ja tarkkaa paikkaa missä tapaavat ainakaan minä en pysty antamaan,
      Pystyn kertomaan ainoastaan sen mitä näytetään.
      Kehoitan myös ihmisiä, että elävät ihan normaalisti, sillä on tarkoitus, että meidän elämässä tulee eteen asioita, jos tiettyjä asioita ei tule, niin silloin tulevaisuuskin muuttuu aivan toisenlaiseksi (eli tarkoitan, että jos jäädään sinne 4 seinän sisälle odottamaan). Tästä minulle tulee myös vahva varoitus, josta myös kerron. Varoitus tulee myös eräiden kohdalla jotka sitä kumppania hakee, he kuin lopettavat "elämästä" ja sinne kotiinhan ei kukaan tule hakemaan.

      En kerro tässä nimeäni, sillä en halua mainostaa itseäni. Ne asiakkaat joilla on tarkoitus niin löytävät kyllä kotisivuni.

      Ihanaa kesää Vilma sinulle ja voimia työhösi.

      • Oletko se "ystävä" ?

        Oletko se näkijä joka salaa toisen tietämättä luotailee yöllä ihmistä ja heittää sitten karseita kommentteja toisen mielenterveydestä ja riehuu pitkin nettiä tuon yhden kanssa?

        Jos olet voi kyllä sanoa etten missään ninmessä sinulta tulkintaa ottaisi sen verran karseaa tekstiä tuotat.

        Ja kaikki se ennustelu ja aavistelu siihen yhden jupakointiin liittyen on mennyt tähän asti totaalisesti pieleen.

        Semmoisista ennustelijoista jotka toivoo pahaa muille ihmisille ja puhuu niin ikävästi ihmisistä ei voi liittyä kun alhainen energia.

        Kirjoitustyylisi ja tietyt sanavalinnat ainakin on ihan prikulleen samanlaisia. :-(


      • näkijä xxxx
        Oletko se "ystävä" ? kirjoitti:

        Oletko se näkijä joka salaa toisen tietämättä luotailee yöllä ihmistä ja heittää sitten karseita kommentteja toisen mielenterveydestä ja riehuu pitkin nettiä tuon yhden kanssa?

        Jos olet voi kyllä sanoa etten missään ninmessä sinulta tulkintaa ottaisi sen verran karseaa tekstiä tuotat.

        Ja kaikki se ennustelu ja aavistelu siihen yhden jupakointiin liittyen on mennyt tähän asti totaalisesti pieleen.

        Semmoisista ennustelijoista jotka toivoo pahaa muille ihmisille ja puhuu niin ikävästi ihmisistä ei voi liittyä kun alhainen energia.

        Kirjoitustyylisi ja tietyt sanavalinnat ainakin on ihan prikulleen samanlaisia. :-(

        En ymmärrä mitä nyt mahdat tarkoittaa?

        En myöskään tuota viimisintä virkettäsi.


      • Ed. kirjoittaja
        näkijä xxxx kirjoitti:

        En ymmärrä mitä nyt mahdat tarkoittaa?

        En myöskään tuota viimisintä virkettäsi.

        :-)))

        Taidatpa kuitenkin tietää... ainakin luulisi että se itseään "näkijäksi" kutsuvaa ihmistä joka törkeitä on kirjoitellut ja käynyt jotain outoa 10-0 sotaa yhden kanssa hävettäisi touhunsa.

        Eikö muita näkijöitä yhtään häiritse se että täälläkin muutama itseään näkijäksi ja auttajaksi kutsuva henkilö pilaa kaikkien maineen uhkailemalla ja toivomalla muille pahaa ja manaamalla pahoja asioita muiden päälle?

        Kyllä minua ainakin häiritsisi...


      • juzzi&jallu
        Ed. kirjoittaja kirjoitti:

        :-)))

        Taidatpa kuitenkin tietää... ainakin luulisi että se itseään "näkijäksi" kutsuvaa ihmistä joka törkeitä on kirjoitellut ja käynyt jotain outoa 10-0 sotaa yhden kanssa hävettäisi touhunsa.

        Eikö muita näkijöitä yhtään häiritse se että täälläkin muutama itseään näkijäksi ja auttajaksi kutsuva henkilö pilaa kaikkien maineen uhkailemalla ja toivomalla muille pahaa ja manaamalla pahoja asioita muiden päälle?

        Kyllä minua ainakin häiritsisi...

        mitähän tää tarkoittaa? onko mahtanu tulla väärään ketjuun nää kommentit.
        aika outoa


      • nou nou
        juzzi&jallu kirjoitti:

        mitähän tää tarkoittaa? onko mahtanu tulla väärään ketjuun nää kommentit.
        aika outoa

        ei tipaakaan outoa muutkin täällä tunnistaa tuon yhden ystävän joka kuulemma voitti suomi24,sen vittuilevat akat 10-0 vaan saattaa tulla yllätyksenä kuinkas oikeasti käykään ;-D


      • seiniä päin

        Nina xxxx, sut tunnistaa kyllä aina tuosta 4 seinän sisälle jäämisestä. Eikös näkijän kuuluisi nähdä lopputulema eikä se vaihtoehto joka toteutuu "kunhan et istu liikaa 4 seinän sisällä". Harva elää sellaista elämää ettei liikkuisi missään kodin seinien ulkopuolella. Ja jos jonkun elämä menee niin että jää 4 seinän sisääle kun ei pääse sietä ulos, niin sinun kuuluu sitten kertoa että näin käy eikä vaihtoehtoja oikein näy.


      • si si si
        seiniä päin kirjoitti:

        Nina xxxx, sut tunnistaa kyllä aina tuosta 4 seinän sisälle jäämisestä. Eikös näkijän kuuluisi nähdä lopputulema eikä se vaihtoehto joka toteutuu "kunhan et istu liikaa 4 seinän sisällä". Harva elää sellaista elämää ettei liikkuisi missään kodin seinien ulkopuolella. Ja jos jonkun elämä menee niin että jää 4 seinän sisääle kun ei pääse sietä ulos, niin sinun kuuluu sitten kertoa että näin käy eikä vaihtoehtoja oikein näy.

        mitä si jos onki se, eiks tuos lukee ettei halua mainostaa mut sä si ajattelit sen tehdä? ainaki järkevii se kirjoittaa eikä mitää pahaa


      • hassuja.,.,
        seiniä päin kirjoitti:

        Nina xxxx, sut tunnistaa kyllä aina tuosta 4 seinän sisälle jäämisestä. Eikös näkijän kuuluisi nähdä lopputulema eikä se vaihtoehto joka toteutuu "kunhan et istu liikaa 4 seinän sisällä". Harva elää sellaista elämää ettei liikkuisi missään kodin seinien ulkopuolella. Ja jos jonkun elämä menee niin että jää 4 seinän sisääle kun ei pääse sietä ulos, niin sinun kuuluu sitten kertoa että näin käy eikä vaihtoehtoja oikein näy.

        Tuohan on hyvin järkevää. Harva on 4 seinän sisällä koska kaupassa on pakko käydä, luulen ettei ihan noin tarkoita tuota asiaa. Itse kyllä olen kotihiiri enkä mielellään lähtisi mihinkään muuta kuin kauppaan. Ei jaksa huvittaa yöelämä jossa sen oikean kohtaisi. Sulla seiniä päin on vissiin kokemusta Ninan tulkinnoista? Mullakin on, kertoi miehestä ja vältin kaikki paikat etten törmää tälläiseen, mutta kyllä minulle suhde tuli: naamakirjan kautta.


      • Vilam

        <3 Kiitos paljon, en ole käynyt täällä aikoihin. Ihanaa kevättä sinulle kanssa!!! :D


      • Minnie70

        Moi näkijä xxxx,
        näen selvänäölliset asiat pitkälti samalla tavalla. Sulla on upea asenne työhön :) Olen myös erittäin samaa mieltä siitä, että hyvin monet, yleensä juuri herkät ihmiset jämähtävät "odottamaan" tulevaa jolloin jäävät ns. 4n seinän sisään oli syy mikä tahansa niin tuota tapahtuu. Omakohtainen kokemus 38-40v eristäytymisestä muista, niin ymmärrän toisin kuin nuo ylläolevat jotka todennäköisesti eivät ole vielä eläneet sellaista ajanjaksoa elämässään.. mutta jokainenhan senkin hetken elämässään kokee ennemmin tai myöhemmin vaikka minäkin olen ollut hyvin ulospäin suuntautunut ihminen joka rakastaa olla ihmisten kanssa tarinoimassa mutta asiat voi aina kääntää edukseen kun se on elämänkokemusta mutta se asia on varma, että jokainen nega ajatus tuo negaa joten positiivista ajattelua meille kaikille jotta saadaan tästä maailmasta parempi paikka elää :) Sehän lähtee meistä ihmisistä ja siitä miten ajattelemme!


    • skeptikko

      minulle osasi kuvailla exäni ja kuvaili uuden mies-ystävän joka osui nappiin, niin ulkoisesti kuin ajatuksilta.Suosittelen ja aion itse käyttää Vilman palveluja jatkossakin

    • laura6

      varsinainen näkijä :D rahastusta ei mitään muuta, kyllä tämä rouva puhua osaa, siihen se sitten jääkin.

    • piipaapoopi

      mainostakaa googlella, wilma ja elämätär, niin ne muutkin tekee..

    • omg..??

      Lakkaa jo winni mainostamasta itseäs, niin läpinäkyvää..

    • SagaJuulia

      Hei!

      Ainakin omasta kokemuksestani,hänellä taitaa olla päällimmäisenä rahastus mielessä,eikä kanssaihmisten auttaminen! Ainakin hinnat ovat korkeat,ja luulisi,että jos on oikea näkijä,niin ei tarvitse joka paikassa itseään ja palveluitaan mainostaa.
      Ajattelen asian niin,että heille joille on auttajan lahja annettu,tulee sitä käyttää kanssaihmisten auttamiseen,eikä rahastukseen.Ja mitä "puhtaampi"on auttaja itse,niin sitä puhtaammasta ja luotettavammasta lähteestä tieto annetaan:)
      Minulle on jäänyt hänestä todella ikävä tunne.

    • suosittelen.

      Suosittelen Kallion Ninaa, hän ei ainakaan rahasta (vaikka ottaa maksun kyllä mutta ei liikaa) vaan viestejä on moniakin mitä on kirjoiteltu juuri niin kauan kuin mileeni kysymyksiä tulee, ei pyydä lisäkysymyksistä mitään lisää. Todella pätevä työssään.

    • Talvi 2014

      Soitin tänään ensimmäistä kertaa Vilma Ingel Hän ainakin oli mukava, ja juttua olisi piisannut vaikka kuinka..Puhelin kulut ainakin kasvaa roimasti korkealle.


      Kiva Kokemus..Ja varmasti pätevä...Aika näyttää kuinka asiat menevät, joista juteltiin...

    • mitäihm

      En suosittelisi ikinä enää

    • eiummarra

      Pätevä Vilma on mielestäni ja monet muut hänen kaltaisensa. Hän tekee sitä työkseen siinä missä esim. fysioterapeuttikin. Varmasti läheisilleen katsoo ilmaiseksi, sama kuin lääkäri tuskin ottaa maksua vastaan läheiseltään, jos haluaa jotain kysyä tai ottaa muutamat verenpaineet. :D miksi rimmeliä, lidliä, terveystaloa ja naapurin kuppilaa saa mainostaa? mutta ei sitten hän joka tekee työkseen tätä juttua, ja samalla tämä selvännäkösyys on myös lahja. Jokainen me teemme työn ihan mistä halutaan, perustamme yritykset, teemme mitä haluamme. Taikurikin alkaa työkseen repiä pupuja hatusta. Liimaamme vaikka otsaan mainoksen itsestämme jos siltä tuntuu, kenen persettä se kutittaa ihan really? :D Ja jos on ylpeä siitä mitä tekee ja haluaa kertoa siitä, niin onko siinä jottain väärää? Minkä takia muutenkaan tuntemattomia ihmisiä pitäisi ilmaiseksi auttaa, jos te haluatte tietää, vaivaannutte soittamaan/laittamaan meiliä, olette varmasti tietosia siitä että se maksaa. Mä uskon että se 2-4 sivun tulkinta tietokoneella kirjoitettuna ottaa vähän ranteisiin ja vie aikaa.
      Ärsyttää ihmisten asenne, kaikki mulle heti nyt mutta itse sitten valittaa että vittu on kallista paskaa :D
      kiitos, olen puhunut, jatkakaa

    • Anonyymi

      Pahasti, pahasti häiriintynyt.
      Ei muuta lisättävää…

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe