Onko abiristeily arvoisensa kokemus? Mietityttää että pitäisikö tuonne lähteä, vielä kuulemma mahtuu pari jos haluaa mukaan..
Kannattaako abiristeily?
13
10360
Vastaukset
- no ei
Ei kannata lähteä. Tulet vain kipeäksi ja olet hirvittävän väsynyt seuraavana päivänä. Et edes muista mitään koko risteilystä. V#tuttaa koko risteily.
- en suosittele
Myös Wanhojen Tanssit kannattaa jättää väliin. Seuraavana päivänä on vain jalat kipeänä tanssimisesta ja jos jatkoille menet, niin myös pää ja mahdollisesti persekin.
- Wanha14
en suosittele kirjoitti:
Myös Wanhojen Tanssit kannattaa jättää väliin. Seuraavana päivänä on vain jalat kipeänä tanssimisesta ja jos jatkoille menet, niin myös pää ja mahdollisesti persekin.
Eipäs kun wanhojentansseihin kannattaa ehdottomasti osallistua. Oli aivan upea elämys, eivätkä jalkani kipeytyneet. Jatkoille en mennyt. Paitsi sellaisen joka vihaa tanssimista olisi ihan hyvä jättää tanssit väliin.
Abiristeilylle menemisestä on päätettävä pian kun ensi vuoden risteilyjen myynti käy täysillä. En tiedä menenkö, olen ihan kahden vaiheilla.
- parempi ilman
itse en risteilyllä ollut.
hetken harmitti kun porkka puhui keskenään jälkikäteen tapahtumista
mutta sitä kesti vain sen viikon, sitten alkokin jo kirjotukset jonka aikana ei muuta ehtiny miettiä ja niiden jälkeen ristely oli jo menneen talven lumia
olen tyytyväinen etten menny
en ollu tansseissakaan enkä kadu sitäkään - ramses7
kannattaa ehdottomasti mennä. abivuosi on elämän parasta aikaa, ja abiristeily nollaa kivasti ennen lukurumban alkamista.
- Ei kannata
Itse en abiristeilyllä ollut. Hirveää rahastusta sitä paitsi. Mieluummin menen OIKEIDEN ystävien kanssa reissuun kun katselen meijän koulun puolituttujen lissujen kännista nolopelleilyä.Niin monella ensikosketus alkoholiin tapahtuu abiristeilyllä niin helposti menee touhu vähän yli. Ja jos laivalla alkaa ahdistaa ja vituttaa, niin mitenkään et pääse pois vaan oot loukussa siinä paatissa!
- 12112
Kuulostat ihan kukkahattu tädiltä... vai luulitko todella, että siellä on jotain muuta kuin juomista?
- gyl
juuri näin
myö pidettiin kevereiden kanssa oma juomailta kun muut oli risteilyllä
rahaa kului 20e nenä, joten säästimme huomattavasti rahaa
ja luulempa että oli mukavampaakin
- adasdasdasdas
Itse pidin abiristeilystä... mutta kannattaa mennä vain jos on kavereita mukana, ei siellä yksin jaksa olla.
- abi2013:D
kannattaa mennä abiristeilylle! itse vähän introvertti ja nörtähtävä poika sain siellä ekan kerran ja ollaan seurusteltu siitä asti! siis viime keväänä tuo tapahtui
muijat oli kumman villillä päällä siellä, heti terminaalissa jotkut helvetin känniset muijat alko heittää jotain juttua ja pyysi hyttiin.... o.O En mennyt kun seiso silmät niin pahasti tytöillä. tästä sain kyllä aika homoleiman alkuillaksi ja tanssilattialla tulivat tenttaamaan että joko uskallan tulla, olenko homo häh!?
p.s kannattaa hyödyntää viinihanat! tosin kohtuus kaikessa, hyttikaverini sammui 1h syömisen jälkeen ja heräsi sitten aamulla kauheessa krapulassa- 11+16
Saako sieltä muka helpommin kuin baarista tai muista bileistä? Vittu, olisi pitänyt mennä.
- dsads1
Oman abiristeilyni kohokohta oli se, kun tv:stä tuli polkupyörän historiasta kertova dokkari. Olin varmaan kapteenia ja perämiestäkin selvempi.
Onneksi yliopistossa opin juomaan oikeasti.- :Dd
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829