Hei.
Tarvitsen tiettyä syytä varten kävijälaskurin sivuilleni, mutta en halua sen näkyvän. En tarvitse mitään muuta kuin lukeman kuinka monta kertaa sivuilla on käyty, vaikka olisi samasta osoitteesta.
Löysin tällaisen ohjeen täältä kuinka piilottaa laskuri
Tämä toimiikin hyvin, nyt vaan tollo tiedusteleekin, kuinka saan itse katsottua kävijämäärän kun en näe koko laskuria :D
Kiitos mahdollisista vastauksista!
Kävijälaskurista
4
99
Vastaukset
Nuo laskurit jotka on laitettu sivuun ovat aivan yksi tyhjän kanssa. Surkeita ei sovi mihinkään käyttöön.
Aika usein kun ne laskevat joka ikisen sivun avauksen samaltakin koneelta.
Yleensä palveluntarjoaja tarjoaa kyllä nuo liikennöinnin seurantaan olevat jutut ihan ilman mitään asenteluja. Jos on Cpanel käytössä on kyllä statistiicatkin.- kysymys6
mutta minä tarvitsen tätä juuri seurantaa varten, että kuinka monta kertaa sivulla käydään. Vaikkakin samasta osoitteesta.
Laskuri voi siis olla mikä vain, tarvitsen vain tuohon koodiin tiedon, millä sitten itse näen laskurin :) - Yumyum
Google analytics on vastaus. 90-luku meni jo.
- Nipsu0001
Etusivun php tiedostoon:
Tee txt tiedosto missä on vain luku 0.
sitten, miten näet itse sen, niin esim. tee tiedosto laskuri.php ja kooda tämä:
Ja laskuri.php on sitten sivu missä näet laskurin. Kiitos moi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607474- 1304218
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313575- 212918
- 272513
- 232462
- 252060
- 472050
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732032- 321968