Hei.
Tarvitsen tiettyä syytä varten kävijälaskurin sivuilleni, mutta en halua sen näkyvän. En tarvitse mitään muuta kuin lukeman kuinka monta kertaa sivuilla on käyty, vaikka olisi samasta osoitteesta.
Löysin tällaisen ohjeen täältä kuinka piilottaa laskuri
Tämä toimiikin hyvin, nyt vaan tollo tiedusteleekin, kuinka saan itse katsottua kävijämäärän kun en näe koko laskuria :D
Kiitos mahdollisista vastauksista!
Kävijälaskurista
4
132
Vastaukset
Nuo laskurit jotka on laitettu sivuun ovat aivan yksi tyhjän kanssa. Surkeita ei sovi mihinkään käyttöön.
Aika usein kun ne laskevat joka ikisen sivun avauksen samaltakin koneelta.
Yleensä palveluntarjoaja tarjoaa kyllä nuo liikennöinnin seurantaan olevat jutut ihan ilman mitään asenteluja. Jos on Cpanel käytössä on kyllä statistiicatkin.- kysymys6
mutta minä tarvitsen tätä juuri seurantaa varten, että kuinka monta kertaa sivulla käydään. Vaikkakin samasta osoitteesta.
Laskuri voi siis olla mikä vain, tarvitsen vain tuohon koodiin tiedon, millä sitten itse näen laskurin :) - Yumyum
Google analytics on vastaus. 90-luku meni jo.
- Nipsu0001
Etusivun php tiedostoon:
Tee txt tiedosto missä on vain luku 0.
sitten, miten näet itse sen, niin esim. tee tiedosto laskuri.php ja kooda tämä:
Ja laskuri.php on sitten sivu missä näet laskurin. Kiitos moi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438