Ammattilaiseksi

ässäpari

Ajattelin alkaa ammattilaiseksi.
Miten se tapahtuu?

12

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u k k o

      Osta korttipakka.

    • kyminpokeri

      [email protected]



      Kymin Pokeri ja Korttipelit ry




      Kymin Pokeri ja Korttipeli seura järjestää pokeri-ja sököiltoja jäsenilleen kerhohuoneella. Myös turnauksia pidetään, johon voivat osallistua peleistä kiinnostuneet yli 18 vuotiaat henkilöt. Pelit ja turnaukset pelataan chipeillä. Myös muita taitoa vaativia korttipelejä pelataan. Kerhohuoneella tulee myös biljardipöytä. .

      Jos haluat lisätietoa tai olet innokas pelimies niin ota yhteyttä s-postilla


      T: Kymin Pokeri ja Korttipelit

    • Periaatteessa ammattilaiseksi ryhtyminen tarkoittaa sitä, että pelaat voitollista pokeria tarpeeksi paljon. Täytyy muistaa, että sinun tulisi voittaa "urasi" aikana aika paljon ylimääräistä, että saisit eläkepäivillekin jotain rahaa säästöön jäämään. Lisäksi alkukassasi täytyy olla kunnossa, sillä vaikka pelaisitkin voittavaa pokeria, silti täytyy varautua alamäkiin. Jotta voittaisit tarpeeksi, täytyy myös pelitason ja panosten olla kohdallaan. Jos pelaat mikropöytiä, ammattilaisuuden voi melkein unohtaa.

      Itsekin olen pyöritellyt ajatusta ammattilaiseksi ryhtymisestä, enkä välttämättä lähtisi uravalintana pokeri - ammattilaiseksi, vaikka saisinkin alkupääoman pelaamiselle kuntoon. On hyvä pitää mielessä, että ainoastaan häviävän pieni osa pelaajista on lopulta voitollisia, ja pelaaminen vaatii hyvää fyysistä kuntoa, kestävyyttä, pitkä - jänteisyyttä ja kykyä käsitellä psykologisesti tappion hetkiäkin.

      Pokeri - ammattilaisuutta laajempi käsite, pelisijoittaja, on paljon mielekkäämpi ratkaisu, tosin itsekin nyhjään alkutaipaleella sen suhteen, etttä saisin kassan kuntoon. Odotan ensimmäistä isoa voittoani vielä.

      • I LAAAAAAAAAUUUGH

        Ei pokeriammattilaiseksi urpot ryhdytä. Itteä naurattaa suunnattomasti monet suomalaisetkin, jotka tituuleeraa itteään pokeriammattilaisiks. Pokerissa voittaminen ei ole perunankuorimista haastavampaa puuhaa. Sitten kun alkaa olla WSOP-, WPT-, EPT-, WCOOP-voittoja tarpeeks hyllyllä tai seitennumeroiset profitit tilillä niin voi harkita itsensä kutsumista pokeriammattilaiseks. Muuten pokeriammatilaisen määrittää muut ihmiset, jos niin haluavat.

        Miettikää nyt jos joku Veikkausliigaa pelaava jannu sanoin itteään futisammattilaiseks. Kyllä minun mielestä pokeriammattilainen on semmonen, että ihan sama ketä laitetaan vastaan niin ollaan vähintään breakevenissä näiden hemmojen kanssa.

        Ehkä vielä kauheampaa kuin ammattilaiseksi kutsuminen on amatööriksi sanominen. Jostain luin justiin, että WSOP Main Eventin HUpin toinen pelaaja oli pokeriamatööri........siis perhana...kaveri just varmistanu vähintään 5 000 000$....siitä vaan ettimään, moniko pelaaja on 5 milliä pokerista pystyssä.


      • I LAAAAAAAAAUUUGH kirjoitti:

        Ei pokeriammattilaiseksi urpot ryhdytä. Itteä naurattaa suunnattomasti monet suomalaisetkin, jotka tituuleeraa itteään pokeriammattilaisiks. Pokerissa voittaminen ei ole perunankuorimista haastavampaa puuhaa. Sitten kun alkaa olla WSOP-, WPT-, EPT-, WCOOP-voittoja tarpeeks hyllyllä tai seitennumeroiset profitit tilillä niin voi harkita itsensä kutsumista pokeriammattilaiseks. Muuten pokeriammatilaisen määrittää muut ihmiset, jos niin haluavat.

        Miettikää nyt jos joku Veikkausliigaa pelaava jannu sanoin itteään futisammattilaiseks. Kyllä minun mielestä pokeriammattilainen on semmonen, että ihan sama ketä laitetaan vastaan niin ollaan vähintään breakevenissä näiden hemmojen kanssa.

        Ehkä vielä kauheampaa kuin ammattilaiseksi kutsuminen on amatööriksi sanominen. Jostain luin justiin, että WSOP Main Eventin HUpin toinen pelaaja oli pokeriamatööri........siis perhana...kaveri just varmistanu vähintään 5 000 000$....siitä vaan ettimään, moniko pelaaja on 5 milliä pokerista pystyssä.

        Jos pelaa pokeria ammatikseen, on pokeriammattilainen. Tietysti voittoa pitää verojen jälkeen syntyä vähintään sellaiset 5 000 e/kk, että tuo kannattaisi. Muuten on huono ammattilainen.

        Sillä nyt ole loppujen lopuksi mitään väliä tittelin kannalta, miten hyvä on pelaamaan.


      • olet ärsyttävä
        The_Rat kirjoitti:

        Jos pelaa pokeria ammatikseen, on pokeriammattilainen. Tietysti voittoa pitää verojen jälkeen syntyä vähintään sellaiset 5 000 e/kk, että tuo kannattaisi. Muuten on huono ammattilainen.

        Sillä nyt ole loppujen lopuksi mitään väliä tittelin kannalta, miten hyvä on pelaamaan.

        Voisit sinäkin välillä pitää näsäviisaan ja kaikkitietävän lättysi kiinni.


      • olet ärsyttävä kirjoitti:

        Voisit sinäkin välillä pitää näsäviisaan ja kaikkitietävän lättysi kiinni.

        Kiitos ajatuksia herättävästä kommentistasi. Lupaan pohtia esiintuomiasi seikkoja ennen kuin kirjoitan seuraavan viestini tälle palstalle. Ties vaikka onnistuisin kirjoittamaan älykkäämmän ja sivistävämmän sisältöistä tekstiä jatkossa.

        Olen ikuisesti kiitollinen tästä tiedonjyvästä, jonka näit hyväksi kanssani jakaa. Kiitos vielä kerran.


      • sdffsdsdf
        The_Rat kirjoitti:

        Kiitos ajatuksia herättävästä kommentistasi. Lupaan pohtia esiintuomiasi seikkoja ennen kuin kirjoitan seuraavan viestini tälle palstalle. Ties vaikka onnistuisin kirjoittamaan älykkäämmän ja sivistävämmän sisältöistä tekstiä jatkossa.

        Olen ikuisesti kiitollinen tästä tiedonjyvästä, jonka näit hyväksi kanssani jakaa. Kiitos vielä kerran.

        Noin mulkulla ja itsekeskeisellä tyypillä ei voi olla ystäviä.


    • ässäpari

      Mää ajattelin, että kun voitan noin euron tai pari tunnissa mikropöydissä, niin voisin pelata sellaiset 16 tuntia päivässä ja olisin sitten semmoinen pokeriammattilainen. Eihän siinä tosin rikastu, mutta päivät kuluu mukavasti ja saa parikymppiä ekstraa joka päivä. Jos nostaisi vähän tasoa, niin voisi voittaa jopa neljä- viisikymppiä joka päivä, ja kun ei pidä lepopäiviä, niin siinähän voittaisi viikossa jo pari-kolmesataa, joten kyllä kai semmoinen pokeriässä jo ammattilaisesta käy?

      Luin jostakin, että pokeriammattilaisen keskituntiansio on noin kuusi dollaria tunnilta.

      • live pokeri

        jätä nettipokeri heti alkuunsa ja rupeet pelaa liveä niin voit saavuttaaakin sen ammattilaisuuden.


      • ässäpari
        live pokeri kirjoitti:

        jätä nettipokeri heti alkuunsa ja rupeet pelaa liveä niin voit saavuttaaakin sen ammattilaisuuden.

        mikä peli se live on??? live or die juttu????


      • käännös
        ässäpari kirjoitti:

        mikä peli se live on??? live or die juttu????

        live = playing poker and die without trousers


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe