ON OFF-kalat-mies, kokemuksia?

Sekaisin ihan

Miten pitäisi ymmärtää kalat-miestä, joka tuntui seurustelun alkuvaiheessa olevan valmis tuomaan vaikka kuun taivaalta, piti yhteyttä ja oli ennennäkemättömän huolehtiva herrasmies, mutta on sittemmin etääntynyt ja viilentynyt..sitten taas "lämpenee" ja haluaa viettää aikaa yhdessä..sitten taas vetäytyy (suutelua pitemmälle ei sitten ollakaan viiteen kuukauteen päästy paitsi alkuvaiheessa hän oli halukas hyväilemään kehoani). Joskus katsoo niiiin syvälle, varsinkin alussa, mutta nyt "sellaiset" katseet ovat harvassa ja olen huomannut, että pitkiä katseita saavat ihan muut ohikulkevat naiset, mikä hämmentää minua kovasti ja saa tuntemaan itseni epävarmaksi. Satunnainen suutelukin onmuuttunut "pikasuukotteluksi". Olo on kuin heikoilla jäillä. Järki sanoo, että olisi viisainta unohtaa koko tyyppi, mutta hänessä on jotain, josta en niin vain pääsekään irti. Ja kyseessä on kuitenkin jo elämänkokemusta omaava ei mikään nuori mies. Tämmöisiäkö he tosiaan ovat..?

2

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies7

Kuulostaa että kaveri ei ole ihan sinut itsensä kanssa. Hakee jotain mutta ei selvästi ole löytänyt sitä sinusta. Saattaa olla epävakaa persoonallisuushäiriö tai bi-polaarinen. Sinuna jättäisin hänet.

• ap ymmällä

Kiitos vastauksestasi. Olen itsekin miettinyt, että jossain viiraa. On nyt tosin puhuttu asiasta, ja hän on todennut olevansa tunteiden vietävissä..ja ne tunteet vaihtuvat päivittän. Olen tosi pettynyt, koska hän osasi alussa olla niin vakuuttava ja on nyt aivan toisenlainen, jotenkin ihan puistattaa niin totaalinen muutos. Miten ihminen voi olla olevinaan rakastunut ja sitten pyyhkiä kaiken pois? Onko hänessä kaksi puolta, toinen tunteellinen ja toinen tunteeton? Kai hänen kohtalonaan on etsiä koko elämä löytämättä.. Surullisinta kai tässä on, että etsiessään hän särkee vielä monta sydäntä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1218
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      154
      1182
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1095
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      996
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      48
      940
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      828
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      810
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      742
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      731
    Aihe