Miten nuo trainerit saa toimimaan pitääkö
olla modattu kone että ne toimii
TRAINERIT
16
148
Vastaukset
- häkätty kone
Ei edes riitä asema modattu. Pitää olla JTAG tai RGH konsoli.
- hoiwoo
Mikä ois hyvä modauspalvelu sitten joka tekis halvalla modauksen
- häksätty kone
Huuto.net ja hakuun "Xbox RGH".
- howoo
Boksi lähti modaukseen mikä ois hyvä hyvä GTA V traineri
joka ois helpo asentaa- Rgh rules
Xpgamesaves.com. Sieltä katselemaan. Löytyy monenlaista. Itse oon ihan laittanut trainerin tikulle. Käynnistänyt trainerin ja sitten vaan peli pyörimään. Pitää vaan sammuttaa konsoli kun vaihtaa peliä.
- hoiwoo
Mulla on toi Freestyle Dash toimiiko ne trainerit suoraan muistikulta
- Rgh rules
Yleensä kyllä. Mulla on toiminu kaikki. Voisihan niille toki tehdä kansion kiintolevyllekkin. Itse tykkään että on helpompi aina ladata uusimmat trainerit suoraan tikulle koneella ja sitte vaan tuikata boxiin kiinni. Trainereitä käyttäessä kannattaa ottaa huomioon pelin päivitykset. Jos trainer on vaikka pelin X title update 1:lle tehty, ei se välttämättä toimi jos päivität peliin TU2:n. Suurimman osan päivityksistä saa ladattua freestyle dashin kautta jos on nettiyhteys. Jotkut lisäpaketit vaatii myös TU:n toimiakseen.
- hoiwoo
http://www.youtube.com/watch?v=vzMbVH-PcYE
tätä oon yrittäny mutta kun painaa black start nappia ei tule se valikko - hoiwoo
mistä sais tuon kuvakaappauksen pois silloin varmaan toimisi toi traineri
- Rgh rules
Sen saa asetuksista pois. Pitiköhän siihen olla se dashlauch ja sen käynnistämällä sai muutettua asetuksia... Löytyy kansioista jos on asennettu. Dashlauch kansiosta default.xex niin pitäis aueta. Voin muistaa väärinkin. Youtubesta löytyy varmaan haulla "rgh dashlaunch setup" jotain vinkkiä.
- hoiwoo
tuon yhden trainerin sain toimimaan siinä piti painaa
ylös black nappia- Rgh rules
Saitko kuvankappausta pois?
- icoder123
Tai sitten voisit käyttää mun ohjelmaa "Grand Theft RTE V", paitsi että se on TU0.
Se on helposti sanottuna paljon parempi kuin mikään nykyinen "traineri", mutta sä tarviit RPC.xex sekä xbdm.xex jotta se voi yhdistää xboxiin sekä aktivoida itse modit.
Päivitin jo uusimpaan title updateen sen, mutta sitä versiota en tule julkasemaan.
Linkki TU0 versioon: http://www.xpgamesaves.com/topic/83239-releasex36017-grand-theft-rte-v-017/
Voit myös katsoa youtube videoita minun ohjelmasta hakuun joko "Coder123" tai sitten "Grand Theft RTE V"
Onnea. - hoiwoo
enpä oo saanu sitä kuvakaappausta pois päältä
voiko tuon title updaten asentaa muistikun kautta- icoder123
toki. sun pitää kyl laittaa se title updaten tiedosto
Content/00000000000000/titleid/000B0000/tänne
Kuvankaappauksen nappulat voit ottaa pois käytöstä FSD asetuksista.
- hoiwoo
sain tuolta plugin asetuksista tuon kuvakaappauksen pois nyt toimii
tuo traineri
onko tohon gta v peliin sellaista god mode traineria jos räjähtää auto niin ei
kuole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957