Olen hankkimassa 720 litran akvaariota (pituus 200cm, leveys ja korkeus 60cm molemmat). Olen ajatellut, että sinne tulisi isot parvet keltabarbeja mustatetroja. Mitkä kalat sopisivat näiden kalojen joukkoon? Entä sopivatko keltabarbit ja mustatetrat samaan akvaarioon?
Pidän kovasti helmirihmakaloista ja avainkirjoahvenista, mutta ne eivät taida sopia keltabarbien ja mustatetrojen joukkoon, koska helmirihmakalojen rihmoja ja eviä saatetaan nyppiä ja avainkirjoahvenet ovat ehkä liian rauhallisia ja ujoja vilkkaiden keltabarbien joukkoon. Siksi olen ajatellut, että akvaarioon tulisi muita kohtalaisen vilkkaita ja vähän isompia kaloja. Miten olisi parvi leväbarbeja? Pohjalle voisi tulla muutama partamonni ja/tai muita plecoja. Entä mitä muita kaloja voisin ottaa? Kuinka monta yksilöä ottaisin kutakin kalalajia?
Isoon akvaarioon kavereita keltabarbeille ja mustatetroille?
Akvaariohenkilö
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017373
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?774859- 794779
- 1324198
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522609
- 402521
- 462166
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211800