Löin muutama päivä sitten pääni humalassa asfalttiin, voiko kenties mulla olla aivovamma kun muita oireita ei ole ollut enkä ole käynyt lääkärissä, koska en menettänyt tajuntaa enkä mitään ja muistan tapahtumat jne jne, mutta yksi asia huolettaa kun huomasin seuraavana päivänä että kainalosta on osittain hävinnyt tunto. Päänsärkyä, pahoinvointia eikä muita oireita ole ollut kun tuo. Tuntuu että nyt on jo vähän paremmin tunto palautunut. Mutta voiko minulla olla aivovaurio sitten että siitä johtui? Luulin vaan että kireät hartiat aiheuttaa sen, mutta sitten luin netistä että yksi aivovamman oireista on tuo puutuminen. Kannaisiko lääkärissä käydä tuon takia kun en mielellään menisi kun ei muita oireita oo tullu? Ja voiko tulla lisää oireita vaikka on jo 5 päivää tapahtuneesta? Miten kauan aivotärähdyksen oireet kestävät?
Aivovamma?
dixer
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307