Saalistus

P.P.N.

HUOM. Ei kannata lukea, jos pahoitat mielesi raiskausnovelleista. Tarina on alusta loppuun mielikuvitusta, en tee tai halua tehdä tämmöistä oikeasti.
---
Nainen kävelee pahaa aavistamatta jalkakäytävää pitkin suoraan kohti väijytystä. Näen hänet jo kaukaa ja valmistaudun kaatoon. Paikka ja aika on huolella valittu, tällä syrjäisellä pikku tienpätkällä ei tähän aikaan ole enää muita kulkijoita. Haluan käsitellä saaliini kaikessa rauhassa.

Nainen melkein saavuttaa väijytyskohdan, mutta pysähtyy sitten juuri ennen valitsemaani paikkaa. Pää kääntyilee hetken edestakaisin ja hän katselee hieman huolestuneen näköisenä ympäröivää pimeyttä. Hengähdinkö sittenkin liian äänekkäästi, kahahtiko puskikko oudosti vai mikä herätti naisen vuosituhantiset vaistot unestaan? Mahdotonta sanoa enää. Olen täysin liikkumatta ja hengitän niin hiljaa kuin pystyn.

Vihdoin hän jatkaa matkaa. Vielä katse yrittää tavoittaa jotain poikkeavuutta ympäristössä. Jotain, jonka hän on hetki sitten aistinut mutta jota ei nyt kykene näkemään eikä kuulemaan.

Kun hän on aivan kätköpaikkani kohdalla, on väijymisen aika ohitse ja alkaa nopea, raju hyökkäys. 188 senttiä ja 86 kiloa miehistä voimaa, lihasta ja päättäväisyyttä syöksyy muutamalla askeleella esiin pusikon kätköistä ja törmää naiseen pakottavalla voimalla. Varoittavasta vaistosta huolimatta hän ei ehdi mitenkään reagoida tai vastustella, pakoyrityksestä puhumattakaan. Yhdessä hetkessä hän kävelee jalkakäytävällä, seuraavassa hetkessä makaa maassa huomattavasti itseään isompi ja vahvempi mies päällään.

Kun naisen mieli pääsee tilanteen tasalle ja hän ymmärtää tilanteen, olen jo vetämässä hänen housujaan pois jaloista. Pelonsekainen kiljahdus pääsee naisen suusta ja hän yrittää huitoa minua käsillään. Heikko ja epätoivoinen yritys vailla onnistumisen mahdollisuuksia. Naisen housut lentävät jo pusikkoon ja alan kiskoa vuorostaan hänen alushousujaan pois. Nyt hän kirkaisee paniikissa, yrittää kynsiä ja potkia minua kuin satimeen jäänyt eläin. Ja yhtä tuloksettomasti. Minulla seisoo täysin kovana.

Nainen on kokonaan ilman housuja ja alapää paljaana kun tartun häntä molemmista nilkoista ja levitän hänen jalkansa auki. Maassa selällään makaava nainen voi vain tuntea miten hänen jalkansa levitetään väkisin, ja sitten isokokoinen uros on kokonaan hänen reisiensä välissä. Hänen yrityksensä ristiä jalkansa on hyödytön, reidet osuvat voimattomasti minun kylkiäni vasten. Maahan makaamaan painettuna ja jalat auki levitettyinä nainen on täysin avuton ja kykenemätön vastustelemaan. Kimeät kirkaisutkin ovat loppuneet ja hänen suustaan kuuluu enää heikkoa uikutusta.

Alan työntää pystyssä sojottavaa kaluani naisen sisään. Se tunkeutuu väkisin syvälle naisen jalkojen väliin koko pituudeltaan, ja ottaa hänet kunnolla jo ensimmäisellä työnnöllä. Alan liikuttaa lantiotani edestakaisin, paksu kaluni liikkuu naisen sisällä täyttäen hänen pillunsa kokonaan. Hän tuntee haluamattaan miehisen elimen jokaisen liikahduksen ja työnnön, tuntee sen miten häntä raiskataan. Naista pannaan lupaa kysymättä ja säälimättä. Kyyneleet valuvat naisen silmistä ja kulkevat pitkin hänen poskiaan, meikki sotkeentuu ja kurkusta nousee tuskaisia inahduksia. Yritykset pyristellä vastaan ovat hyödyttömiä, hän on tiukasti ansassa. Raiskaaminen jatkuu ja jatkuu, kalun kovuus on hänessä syvällä ja ottaa hänet yhä uudelleen. Jokaista väkisin sisään uppoavaa työntöä seuraavaa uusi nyyhkäisy ja uudet kyyneleet.

Lopulta olen raiskannut naisen perinpohjaisesti ja purkaudun hänen sisäänsä. Viimeinen nöyryytys ja häpäisy saa naisen lopullisesti alistetuksi. Kun nousen hänen päältään, nainen vääntäytyy sikiöasentoon ja hädin tuskin uskaltaa vilkaista minua kyynelten tuhrimilla silmillään. Ei minkäänlaista uhmaa tai pakoyritystä, vain pelkoa ja täydellinen alistuminen. Onko olemassa mitään kauniimpaa kuin juuri raiskattu nainen.

2

4939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaliina jatkuu

      ... kahahdus takaani saa minut hätkähtämään.
      Olin juuri napittanut housuni ylös ja kaluni jäi väliin sen takia - aih! Katseeni kääntyi taakse - enkä voinut uskoa näkemääni. Neljä raavasta naista seisoi takanani uhmakkaassa asennossa. Näky oli vaikuttava - amatsonimaiset hahmot alkoivat lähestyä minua. Silmät - valkuaiset punertavina - kiiluivat yön hämärässä.
      " Mirkku on meidän yhteisön sihteeri", sanoi yksi sähähtäen " mitä olet tehnyt hänelle?"

      Vilkaisin ympärilleni, huomatakseni, että kaksi heistä oli siirtymässä sivuilleni. Yritin ottaa uhmakkaan ilmeen, mutta jostain syystä rintaani kouraisi. Irvistin ja sanoin uhmakkaasti,"Nautin hänen suloistaan "
      Tunsin samassa molemmissa käsivarsissani puristavat otteet - kynnet painuivat hauiksiini ja ranteisiini, otteet olivat lujat. Sivuille tulleet hahmot pitivät minua kiinni. Yritin ottaa askeleen taakse, mutta minut nyhtäistiin eteen takaisin. Edessä olevat amatsonimaiset kasvot lähestyivät omiani - terävät hampaat välähtivät irvistävästä naamasta tummassa yössä. " IME MUNAASI" kajahti komento vasten kasvojani.
      " ... e-en ... eihän se yllä ... " änkytin vastausta. " S**TANAN RRUNKKU!" kajahti korvaani. Hätkähdin jo ja yritin riuhtoa, mutta amatsonit sivulla pitivät minua pihdeissään - kuin rukkasta.

      Tunsin samalla rusahduksen nokkavarressani - pääni heilahti taakse. Sitten tukastani repaistiin pääni takaisin eteen. Yritin pyristellä selvittääkseni ajatuksiani. Samalla pääni heilahti sivulle - poskinahkani likistyi hampaitani vasten ja veri roiskahti suupielestäni. Pääni nyhtäistiin takaisin ja samalla tunsin, kun etuhampaani kiinnitykset antoivat periksi, taittuen ikenissä taaksepäin - veri purskahti nieluuni. Yritin yskiä ja röhistä. Iho tukkani alla repeytyi luusta, kun luja ote piti hiuksistani kiinni. Silmissäni välähti ja tunsin, kuin rystynen painui silmäkulmaani.
      Aivoilleni alkoi tulla signaaleja kivusta. Haukoin henkeä, veristä sylkeä valui suustani ja nenästäni. Toinen silmä alkoi muurautua estäen näkemääni. Pääni retkotti alaspäin. Erotin omat vetelät harallaan olevat jalkaparini, roikkuessani käsivarsistani.

      Havaitsin kengänkärjen lähestyvän jalkoväliäni. Samassa vihlova kipu paiskaitui aivoihini. Naamani – mitä siitä oli jäljellä – vääristyi tuskanhuutoon, mutta kurkustani ei kuulunut mitään. Veri ja sylki pulppusi suupielistä. Roikuin vetelänä edelleen. Tajuntani alkoi hämärtyä – tuskansignaalit tukkivat aivoni, pitäen minut valveilla. Voimani vähenivät. Kuulin jotain keskustelua ympärilläni.

      Havahduin, kun housuni kiskaistiin alas. Yritin katsoa toisella silmällä, kun käsiparit pyörivät elimeni ympärillä. Yksi käsi puristi kulllini tyvestä tiukasti, samalla kun toinen käsi otti kiinni terskan päästä singuttaen kullliani pitkäksi. Päässäni vihloi. Samassa huomasin, miten kiiltävä mattoveitsen terä välkehti yön pimeydessä kulllini vieressä. Terä oli ohut ja suora. Hitaasti se lähestyi kulllini tyveä pysähtyen ihan tyveä puristavan käden viereen – koskettaen kulllini pintaa.
      Yritin haukoa happea, nieluni korisi – en saanut sanaa suustani.

      Terskasta pitävä käsi venytti kullliani edelleen samalla, kun mattoveitsen terä alkoi hitaasti tehdä leikkaavaa liikettä. Iho alkoi haljeta ja terä leikkaavalla liikkellä painui syvemmälle elimeeni leikaten lihasta ja katkoen suonia samalla. Verta alkoi tirskumaan tyvestä puristavan käden kohdalta ja kulllini irtosi kokonaan minusta. Mattoveitsi tipahti maahan.

      Yritin huutaa, mutta en saanut ääntä kuulumaan. Pääni kiskaistiin ylös ja näin verisen kulllini roikottavan käden naamani edessä. Tunsin sydämmeni jyskytykset pääkopassani ja vihlovat kivunsignaalit alapäästäni. Amatsonimainen käsi tarttui minua leuastani ja puristi suuni auki. Hampaitani irtosi samalla. Kullliani työnnettiin avattuun suuhuni ja tunsin sen kielen päällä jatkuen kurkkuuni. Tunsin terskan pään nielussani.
      ”IME!” kajahti korvissani, ennenkin aloin vajota tajunnan pimeyteen … jostain kuului vielä pillien ääntä ...

    • Pikkunainen

      Kiihottavaa oli kieltämättä, mutta toivottavasti yksikään oikea raiskaaja ei ole provosoitunut tekstisi ensimmäisestä osiosta. Toinen osa oli todella yllättävä ja hienosti keksitty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe