Minecraft- serverille ylläpitoa!!!

mrmoi

Emeraldcraft on minecraft- serveri, jolla on tarvetta apuvoimille. Sevreri on aloitettu jo vähän aikaa sitten, mutta se ei oikein lähtenyt käyntiin.
Eli täällä voit hakea ylläpitoon.
Paikkoja ovat seuraavat:
Rakentaja: 5 paikkaa
Valvoja: 10 paikkaa
Moderaattori: 7 paikkaa

Vastaa hakemuksessasi ainakin näihin:
Kauanko sinulla on aikaa viikossa pelata serveriä? tunteina
Kauanko olet pelannut?
Ikäsi:
Minecraft nimesi:
Miksi näistä viroista haluat?

48

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrmoi

      elikkä ip olisi vielä: 66.71.247.234:25596

      • AnkkaPVP123

        voin pelata noin 20h viikossa ja olen 15v ja haluasin moderaattorin


    • paavo098

      Moi!!.

      Voin pelata viikossa ainakin noi 10h. Olen pelannut mineä jo noin 2-3 vuotta. Olen 12 vuotias, mutta osaan kyllä tehdä jo asioita. Minulle kelpaa oikeastaan mikä tahansa mitä tarvitte eniten? Minecraft nimi on paavo098.

    • mrmoi1
      • paavo098

        Voinko tulla serverille tnä illal tai huomen kun en voin nut pelata:)


    • Ruuti

      Joo, vois tulla kattoo tota servuu ja jos viel tarvittee ylläpitoon porukkaaa ni oon pelannu mc ehkä 2v :D ikää 13 ja oon tyttö xdd Pelaajanimenä toimii Ruuti :) oisin just ettimässä servuja ja kiinnostas auttaa :) !

    • MrPelaajaZ

      Kaikki suomalaiseen Parhaaseen PvP serveriin
      - Kit PvP
      - halvat rankit
      - ei gm pvp
      - insta soup
      - Map Size 10.000x10.000
      Terveisin Serverin Co-Owner.
      www.youtube.com/MrPelaajaaZ

    • 1337

      Moro.

      Pystyn pelata viikossa 10h tai enemmän (vaihtelee vähän).
      Olen pelannut minecraftiä 2-3vuotta.
      Olen 15v.
      Minecraft nimeni on jahu69.
      Moderaattorin paikasta olisin kiinnostunut.

    • 1337

      Moro.

      Pystyn pelata viikossa 10h tai enemmän (vaihtelee vähän).
      Olen pelannut minecraftiä 2-3vuotta.
      Olen 15v.
      Minecraft nimeni on jahu69.
      Moderaattorin paikasta olisin kiinnostunut.

    • 1337

      Moro.

      Pystyn pelata minecraftia viikossa noin 50h (tohon mun edelliseen postaukseen tuli pieni virhe)
      Olen pelannut minecraftiä 2-3vuotta.
      Olen 15v.
      Minecraft nimeni on jahu69.
      Moderaattorin paikasta olisin kiinnostunut.

      • hessupopo

        Kuka voi pelata viikossa 50 tuntia? Haista paska!!!!


    • Niin että

      minä vain kysyisin että olisiko enää yhtään rakentajan paikkaa vapaana?

    • fuju

      olisiko rakentajan paikkoja vapaana? olen kokenut serverin rakentaja monesta serveristä.

      • paumart

        Terve hakisin moderaattoriksi Emeraldcraftissa.
        Kun kesällä ei ole mitään tekemistä.
        Viikossa ehkä noin 7-30... :D
        Olen 11 vuotias poika helsingistä.
        Minecraft pelinimenä on : paumart
        Olen pelannut 2013 alusta lähtien, Tykkään auttaa ihmisiä.
        Olisin iloinen jos pääsisin Moderaattoriksi.
        Ikä voi ehkä vaikuttaa mutta kuitenkin yritän.
        Commandi taitoa riittää :) .

        Miksi minut moderaattoriksi:
        Tykkään auttaa paljon ihmisiä.
        Voin auttaa serveriä kehittymään ja pääsenmään eroon
        hackereista.


        -paumart :D


    • Saaru16

      Hei olisin kiinnostunut moderaattorin paikasta

      Pelinimi : Saaru16


      Voin pelata servulla 40 tuntia viikossa

      Osaan / prism, rollback ja invsee komennot sekä tietty tempban,muten ja warn

      Ikä on 14vuotta

    • taikaape

      Mro vaan oon 14v poika. Ja haen ylläpitoon sinun serveriisi! Kerron nyt vähän itsestäni. Olen pelannut minecrafta 5vuotta ja kaikki asiat ovat hyvin kunnossa minecraftissä. Olen tuttu ja turvallinen pelaaja ja olen todella huolellinen. Olen kokenut Moderator,Admin ,head-admin, Builder, Co-owner,operator. Haluan tukea serveriäsi ja olla tukena kaikessa avussa. Olen hyvä PvP:ttäjä. Komennot ovat hyvin hallussa. Komentoja mm PermissionEX, GroupManager, Essentials, Regionit, CoreProtect, HawkEye. Siinä oli jotakin komentoja mutta osaan paljon muitakin! Haluan auttaa sinua ja sinun serveriäsi. Kunnioitan muita pelaajia ja tietenkin vippeja/ylläpitolaisia. Olen aktiivinen pelaaja ja vietän aikaa koneella ja harrastuksien parissa. Kunnioitan owneria ja en koskaan petä. ja haluaisin muutenkin olla serverissäsi ylläpidossa ja auttaa sinua. olet todella hyvä owner! olisi todella mukavaa auttaa sinua taas kun en ole pitkään aikaan päässyt auttamaan! on hyvä että teet servuja jonne saat pelaajia ja hyvää ylläpitoa! olisi todella mukavaa saada paikka servusi ylläpidossa koska olet hyvä owner ja olisin hyvä ylläpitolainen! kiiitos kun luit tämän! siinä joku hakemus nimeni skypessa Aapo Varjola ja minessä taikaape :) ota yhteyttä jos on hyvä!

    • jesse1james

      moi onko viellä paikkoja??

    • Julia1007

      Hei! Onkos vielä builder paikkoja vapaana? :)
      Olen 13 tyttö. Varmaan jo huomasit että haluan builderiksi? :D Olen osaavainen rakentaja olen ollut ylläpidossa monella servulla. Voin pelata, joka päivä viikossa eli jotain 50 tuntia. :D Olen pelannut mineä 5 vuotta. :) Minecraft nimeni on Julia1007. Ja minulla on premium mine!!

    • Daniel22662

      Moi Olen 14v pelaan mineä todella paljon ja osaan coreprotectia permissionsexiä essentialsia Colored Tagsia ja paljon muuta jos vielä tarvitsette ylläpitoa voisin tulla vaikka kokeiluun ja minulla on aiempaa kokemusta ylläpidosta moderator, admin, co-owner.
      minecraft nimeni: Daniel22662
      skype: Danielsaastamoinen1
      ps en omista mikkiä

    • Daniel22662

      Ps voisin tulla vaikka adminiksi tv Daniel22662

    • 0--0

      Onko tää serveri vielä voimassa??

    • Julia1007

      Onkos vielä servu päällä? :D

    • 1234556677

      MOIKKA HALUAISIN EMERALDCRAFTIIN YLLÄPITOON MODERAATORIKSI VOIN PELATA 2 PÄIVÄÄ VIKKOSSA SIIS JOTAIN 2.-3 TUNTIA VIIKOSSA TI PE PÄIVISIN. Olen pelannut minecraftia 2 vuotta ja mun nimi minessä on _Gluber mun Skype on oiva.tilli

    • Julia1007

      Mitenköhän Emeraldcraft on kun ei ole päällä vaiko suljettu? :)

    • Thmyys

      Tää ilmotus on 1,5v vanha, niin päätelkää siitä onko enään paikkoja. Muutenkin serveri ole ollut päällä varmaan vuoteen.

    • ServunOwner

      Joo ei oo enää päällä kattokaa millon tää on lähetetty ja haistakaa paska ihan helvetin surkeita hakemuksii jos haluutte nähä mua nii tulkaa vaikka pantterpvp.net mun nimi on ImboZPvP tai sit framee jonnet nähää

    • xNikkePvP

      Moro. Elikkäs pelaan viikossa 23-24 h. Olen pelannut Mineä 5 vuotta. Olen 12v. Minecraft nimi: Nikke_PVP. Kaikki virat sopivat, mutta haluaisin eniten päästä valvojaksi. Skype nimi: Nikke Aunola.

    • Miotini

      Kauanko sinulla on aikaa viikossa pelata serveriä? tunteina noin 20h

      Kauanko olet pelannut? noin 3v

      Ikäsi: 13 (pian 14)

      Minecraft nimesi: miotini

      Miksi näistä viroista haluat?
      Rakentaja.
      olen tällä hetkellä yhdellä serverillä rakentajana serveri on esiintynyt outokumpu nimellä, mutta se ei menestynyt joten päätimme alkaa rakentaa uutta serveriä joka olisi rp serveri

      • bluedraft

        Moro!
        Itse hain Adminiksi tai moderaattoriksi
        Outokumpuun.
        Jos kehtaisit sanoa että omistaja lukis sen hakemuksen.


    • jokujonne

      Liian paljon kirjoitus virheitä.
      Merkki siitä että olet -12

    • Neymarboy

      Haluaisin valvojaksi tai builderiksi koska tiedän paljon komentoja ja olen hyvä rakentaja T.Neymarboy

    • Aazi_FIN

      moi olen 12 vuotias poika pelaan melkein joka päivä 2-3 tuntia ja olen pelannut minecraftia 5-6 vuotta Minecraft nimi on Aazi_FIN ja haluaisin servulle moderaattori rankin

    • mrmoin

      Serveri on ollut kiinni jo kauan.

    • ismolius

      Oon 13, olis niinku arkisin aikaa pelata n. 16.00 - 21.00. Mutta en välttämättä ole aina koko sitä aikaa. Ja Moderaattoria haluaisin, nimeni on ismolius123 [Kadun nimen valintaa] ja olen pelannut 3-4 vuotta. Niin ja viikonloppusin koko pv. Mutta en tieytysti pelaa koko päivää. ja kyllä, hieman myöhään kirjotan tätä mutta koitetaan kumminki. :)

    • kukkaruukku1234455

      oon 12 joka päivä ehkä 4-6 h haluaisin moderaattoriksi nimi on kukkaruukku oon pelannu ehköä noin 4 vuotta

    • kukkoboy582

      oon 12 pelaan mineä melkeen joka päivä haluiaisin valvojaksi tai modeksi nimi kukkoboy582 :)

    • roiske44

      minä pystyn pelata 5-9 tuntia viikossa. toivoisin pääseväni modeksi . olen 10v pian 11v. nimeni on roiske44. olen pelannut melkein vuoden . tunnen komentoja esim /warn /ban /mute. toivon että hyväksyt :)

      • roiske44

        ja vastaisitko tänne :)


    • MineDogzz

      Hei, mc-nimeni on _MineDog_, osaan käyttää mm. warn, essentials, pr, yms. -plugineita, Voin käyttää aikaa viikossa 15 tuntia, Ikäni olkoon 10v. Haluaisin modeksi. Rakentajakin käy. (Olen 1 serverillä rakentajana) Ja vielä; Olen pelannut minecraftia n. 1 vuoden, mutta osaan kuiteski pelata jo cx -MineDog

    • roiske44

      Rakentaja tai valvoja roiske44
      Hei olen roiske44 pidän minecraftistä ja olen pitkään toivonut pääseväni ylläpitoon no niin sitten asiaan olen pelannut noin vuoden minecraftia olen 10 pian 11vuotta vanha voin pelata päivässä 3-4 tuntia viikossa noin 20 tuntia ja kesälomalla 34-40 tuntia haluaisin tälle serverille ylläpitoon koska serveri tuntuu mukavalta tiedän komentoja kuin /ban /warn /mute ja /unban lähetään sähköpostissa kuvia rakentaja taidoistani kuvina. Vastaathan minulle sähköpostissa toivon että luet tämän kiitos kun kuuntelin :)

    • roiske44

      Myös moderaattori käyn ihan mikä vain ja sähköposti osoitteeni on [email protected]
      Vastaathan pian minulle :D

    • roiske44

      Oikeastaan en voikkaan lähettää

    • roiske44

      [Mode] roiske44

      Hei olen roiske44 ja tämä on viimeisin ja parhain hakemukseni. Hei kaikki tässä on hakemukseni. Olen 10v poika vantaalta ja hakisin nyt moderaattoriksi . Haluaisin tälle palvelimelle moderaattoriksi koska haluan auttaa ja huoltaa kanssasi emeraldcraftia ja auttaa pelaajia. Voin pelata 1-2 tuntia päivässä koska operoiminen toisella palvelimella ja viikossa 3-7 tuntia ja kesälomalla päivässä 3-6 tuntia ja viikossa 6-14 tuntia. En ole varma plugineista ollenkaan mutta varmasti tulevat toimintaan ainakin skypvp:eessä. Komentoja /ban /banip /mute /warn /kick /unban tai /pardon /unbanip tai /pardonip. Haluaisin tänne koska emeraldcraft vaikuttaa mukavalta ja luotettavalta palvelimelta.

      Jos pelaaja valittaa että hänen talo on grieffattu

      Menen paikalle ja teen /prism wand i ja annan grieffaajalle joko varoituksen tai 1week bannin

      Jos pelaaja tulee sanomaan että joku hackkaa

      Kysyn nimen ja teen /vanish tai /follow ja katselen hetken ja jos hän hackkaa annan 3kk tai 5kk bannit

      Saavun 100x100 alueelle joka on lähes kokonaan grieffattu ja grieffaajia on ollut useita ja kuolleitakin on ollut

      Teen /prism wand i ja annan kaikille 7kk bannit ja kutsun kaikki pelaajat koolle ja teen rollbackin ja palautan tavarat ja alueen.

      Pelaaja tulee valittamaan että blockki hänen altaan on kadonnut kun hän oli afk

      Menen ja prismin sen ja jos joku oikeasti sen rikkoi niin saa 3week bannit ja palautan rollbackilla tavqrat takaisib

      Voin pelata parhaiten 3 kello 7 välillä

      Itse hakemus meni aika hyvin vaikka itse sanonkin ja anteeksi että oli vähäv ta
      I aika paljonkin wildyn tapainen.

    • roiske44

      Niin ja olen pelannut vuoden noin

    • roiske44

      Ja motivaationi on että haluan auttaa ja edistää palvelintasi. Bravuurini on auttavuus ja kiltteys.

    • roiske44

      Mutta ymmärrän jos paikkoja ei enää ole.

    • pppåååå

      minecraft on kova peli sillä voi rakentaa windows xpen logon!

    • PandaAnni14

      hei minulla oisi hadolista olla viikossa joka päivä vähintää 3-4h serverillä olen valmis autamaan joka hetki jos siihen tarvitaan apua en ole ehtiny tänne serverille pelamaan kun on ollu myös muita hommia hoidetavana mutta jatkossa pystyn keskitymään serveriin olen 16 vuotias ja asun lahessa ja pali käytäjän nimi on PandaAnni14 ja hakisin joko valvojaksi tai ylläpitoon molemat on tuttuja hommia ja hoidan työn kunnola ja minuun saa yhteyttö discortissa 24h myäs ig diressä saa mkinuun yhteyttä tai sitten säpissä diskord on .crazy_girl #1766 ig _lahti_girl_04_ ja snäp on annipanni111

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe