Trollit ja provoilijat

Hohhoijaa

Täällä Perhe-palstalla tuntuu nyt liikkuvan kovasti näitä, jotka ihan vain huvin vuoksi kirjoittelevat asiattomia, töykeitä, ilkeitä ja typeriä kommentteja vähän joka ketjuun. Mahtaako olla yksi ja sama tyyppi vai onko useampiakin idiootteja liikenteessä...

Ongelma on siinä, että ketjua seuraavat ärsyyntyvät näistä paskanjauhajista, ja menevät mukaan siihen väittelyyn (jossa ei ole päätä eikä häntää eikä päädy mihinkään lopputulokseen). Seurauksena on pitkä ketju täynnä roskaviestejä ja itse ketjun asia hukkuu niiden alle. Ja tämä on tietysti juurikin sitä mitä provoilija toivoikin eli saa haluamansa viestiriidan aikaiseksi!!!
Inhaa erityisesti ketjun aloittajalle joka kaipaa asiallista neuvoa tai vertaistukea.

Ainakin yksi ääliö täällä jatkuvasti huutelee jotain ihme sääntöjä siitä ettei lapsia saa tehä ennen ku on 32 v ja tietyn ajan parisuhdetta takana ja blaa blaa blaa ja aina kyselemäss "miten parisuhde" vaikkei se liittyisi aloittajan viestiin. Lisäksi on näitä jotka vaan tykkää ilkeillä, haukkua ja solvata.

Olivat provoilijat sitten kikattelevia lapsia tai tylsistyneitä keski-ikäisiä niin kyllä täytyy päästään aika latvaroso olla, jos ei parempaa tekemistä elämälleen keksi tai nauttii tuntemattomien ivaamisesta. Ja helppoahan se on nimimerkin takaa huudella... Itseä nämä tyypit lähinnä naurattavat ja säälittävät, mutta onhan se myös ärsyttävää kun koko keskusteluketju menee turhaksi eikä aloittaja saa mitään asiallisisa neuvoja.

Tämän viestin pointti on siis se että PLIIS ÄLKÄÄ HUOMIOIKA NÄITÄ PROVOJA OLLENKAAN!!! Antakaa niiden siellä pauhata yksinään jos se kerran jotain iloa heille tuo... Mukaan meno on juuri sitä mitä trollit hakevat. Luulis että jossain kohtaa kyllästyvät jos yksinkertaisesti ignoorataan ne viestit.

JATKETAAN NIITÄ KESKUSTELUJA EIKÄ VÄLITETÄ VÄLIIN TUNKEVISTA IDIOOTEISTA!

Ja nyt te provoilijat voitte sitten alkaa täyttää tätä ketjua älyä tihkuvilla huomioillanne aivan vapaasti. Antaa palaa :)

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Böne on ihq!! ;)

      Minulla ainakin tulee paha mieli kun minä haluan vauvan, vaikka minulla ei ole poikakaveriakaan ollut vasta kuin 2 kuukautta ja sitten joku kokeneempi neuvoo odottamaan. Lapsenakin sain aina kaikki heti. Vanhempani sanoivat aina "no ota kymppi ja mene pois". Nyt minä sitten olen kaksi viikkoa sitten löytämäni mieheni kanssa alkanut heiluttelemaan peittoa ja haluamme vauvan. Jos suhde ei kestä, niin ainahan voi erota ja penikat voi viedä vaikka mieheni äitille tai lastenkotiin. Muutenkin ajatus olisi hoidattaa lapsi jollakin vanhemmalla ihmisellä, kun itsellä menojalka saattaa vipattaa.

      Siis oikeesti vituttaa kun tullaan neuvomaan. Mitä se jollekkin veronmaksajalle kuuluu nämä avioerot sun muut? Nehän ei veronmaksajan pussista mene mahdolliset esimerkiksi lasten terapiat, kun nehän menee valtion kassasta. Vittttuuuuuu!!

      Ärsyttää kun tullaan neuvomaan. Minä olen aina tottunut elämään riskillä ja fiiliksellä ja ihan miten kaveritkin, niin sitten joku tulee esittämään jotain tilastoja sun muuta ja ohjeistamaan mua, ni en tykkää. Niin ku tämäkin 12/32 tyyppi käskee tehdä lapsia 12 vuoden suhteeseen ja 32 vuotiaana, mutta kun siihen ikään mennessä on jo vanha ja eronnut, niin miten niitä lapsia sitten?

      Ärsyttävää kun en kestä totuutta ja kritiikkiä!

      Näillä kritisoivilla on pakko olla köyhä elämä, ei tähän muuta selitystä saa olla.

      Me Mun miehen Bönen kans yritetään lasta, koska silleen me säästetään rahaa kun ei tarvita ehkäisyä. Jos tulen raskaaksi, me muutetaan yhteen. Bönen sanoi, että se ostaa meille pikavipillä auton ja meistä tulee perhe.

      Ihquuuuuuu...niin ja ne mennään naimusiin;)

      Kritiikki osuu ja sattuu, miks ei voitais vain elää hetkessä?

    • hohhoijaa

      Wiki:

      Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio.

      Myös viestejä, jotka näyttävät kokemattoman tai lapsellisen kirjoittajan postaamilta, on syytä epäillä, sillä tyhmää esittäviä trolleja esiintyy keskustelupalstoilla ja irkissä jatkuvasti. Trollaukseen voi liittyä myös viestien massalähetystä, jolloin trolli lisää foorumeille tahallaan useita samoja puheenvuoroja toisten keskustelijoiden ärsyttämiseksi.

      Trollaava henkilö kuvainnollisesti vetää viehettä saalisparven läpi ja toivoo, että joku tarttuu siihen.
      Sanaa käytetään usein väärin tahattomasti, mutta joskus myös tahallisesti lyömäaseena kanssakirjoittajia vastaan. Pelkkä kritiikki tai eriävä mielipide, radikaalikaan sellainen, ei vielä ole trollausta, ellei tavoitteena ole ärsyttäminen.

      Älä ruoki trollia!

      Netiketti suosittelee olemaan ruokkimatta trollia. Tämä tarkoittaa käytännössä trollin jättämistä omaan arvoonsa ja suhtautumista trollaaviin viesteihin tai viestiketjuihin ikään kuin niitä ei olisi koskaan kirjoitettukaan. Tämä on usein vaikeaa, sillä muutaman ihmisen trollaantuminen saattaa aiheuttaa trollaustarkoituksessa aloitetun keskustelun laajenemisen tai olemassa olevan keskustelun väärille urille ajautumisen.

      • Kehittykää ihmiset

        Ette vain kestä totuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe