Osaisikohan joku auttaa? Itselläni on ongelma GTA V:n kanssa, ja googlaamalla löysin muutamia joilla on sama ongelma, joskin heillä vika on esiintynyt PS3:sessa, ja itselläni on XBOX. Ratkaisua olen vailla.
Eli asensin pelin alustetulle 16gb tikulle ja kaikki meni mutkattomasti, kunnes yritin avata peliä, niin se jäi jumiin siihen "Display Calibration" -ruutuun. Ohjain ei siis vastaa ollenkaan mihinkään muuhun kuin siihen vihreänä vilkkuvaan keskinappiin. Vika tuskin on ohjaimessa koska se toimii täydellisesti kaikkialla muualla paitsi juuri tuossa Display Calibration-ruudussa. Se ei anna minun kuitata ruutua yhtään millään näppäimellä, että pääsisin eteenpäin. Myös niillä PS3-käyttäjillä oli sama vika, että ohjain ei siinä kohtaa reagoi, vaikka muuten toimi.
Olen uudelleenasentanut 3 kertaa, ja joka kerta koitin eri tavalla; ensimmäisellä latasin pelin sekä asennuksen tarjoaman pelipäivityksen tikulle, toisella kerralla pelin tikulle ja päivityksen kiintolevylle, ja viimeisellä kerralla pelkästään pelin tikulle eikä päivitystä ollenkaan.
Tietysti poistin jokaisen asennuksen välissä kaiken pelidatan ja boottasin konsolin. Varmuuden vuoksi vaihdoin patteritkin ohjaimeen, vaikka tiesin ettei vika siinä ole. Ohjain on muuten ihan virallinen ohjain.
Eli, mitä ehdotatte miten saisin ratkaistua? Onko kellään muulla ollut samaa vikaa?
GTA V: avausongelma
rousa1
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39716499- 2646331
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113758- 1982821
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142412- 1412298
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226