Etsin sperman luovuttajaa!

onnellinen-

Hei!
Olen Satakunnassa, ravintola-alalta pian valmistuva nainen. Olen päättänyt hankkia lapsen jo nyt nuorena, sillä se ollut minulle aina tärkeä asia.
Etsinkin 100% varmuudella sukupuolitauditonta ja perustervettä ((ei perinnöllisiä sairauksia) kaikista KIRJALLISET todistukset!)

En vaadi, enkä velvoita spermanluovuttajaa ottamaan yhteyttä mahdolliseen tulevaan lapseen. Se oli oikeastaan melko mieluista, sillä en koe sitä itse tarpeelliseksi.

"Muumimukimenetelmä" oli minulle mieluisin.

Otatko yhteyttä s-postitse: lapsihaave@gmail.com

8

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja äkkiä

Mene hoitoon.

• hgksyksgj

Lapsi ei ole "se" vaan "hän". Siis ei mikään leikkiväline sinulle täyttämään haaveitasi, eikä varsinkaan vihasi kohde kun ei hän niitä haaveita onnistukaan täyttämään. Lapsen kuuluu syntyä perheeseen jossa vanhemmat rakastaa toisiaan, eikä sinun yksinäisyyttäsi täyttämään. (Tämä loppuosa varattu kirosanoille jotka kirosanafiltteri kuitenkin poistaisi)

• Jo isojen äiti

Miksi kaikki vastaukset joita olet jo saant ovat noin negatiivisia??? En ymmärrä! Jos aloittaja on tosissaan, en voi kuin olla täysin samaa mieltä - minä haluaisin juuri samaa!!! Olisi rakkautta ja turvaa ja hyvä kasvuympäristö tarjota lapselle... mutta ei miestä joka unelmassani auttaisi... Siispä tahtoisin tehdä unelmastani totta aivan itse!

• höh en ymmärrä

En minäkään ymmärrä noita mene hoitoon -huuteluja tai sitä että aloittaja luulisi lapsen olevan jokin lelu.

Itse löysin juuri tämän sivun kautta vuosia sitten sopivan yksityisen luovuttajan (joka oli luovuttanut sitä ennen myös klinikalle eli oli tutkittu ja testattu kyllä hyvin), ja hän on tänä päivänäkin mukana lasten elämässä viikoittain. Ei mitään valittamista :)

Kyllä näinkin voi onnistua jopa paremmin kuin etukäteen uskoisi. Itse uskoin olevani totaaliyksinhuoltaja, mutta lastenhoitoapua on löytynyt ihan tarpeeksi ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat elämässä mukana.

• Sairaita olette
        höh en ymmärrä kirjoitti:

En minäkään ymmärrä noita mene hoitoon -huuteluja tai sitä että aloittaja luulisi lapsen olevan jokin lelu.

Itse löysin juuri tämän sivun kautta vuosia sitten sopivan yksityisen luovuttajan (joka oli luovuttanut sitä ennen myös klinikalle eli oli tutkittu ja testattu kyllä hyvin), ja hän on tänä päivänäkin mukana lasten elämässä viikoittain. Ei mitään valittamista :)

Kyllä näinkin voi onnistua jopa paremmin kuin etukäteen uskoisi. Itse uskoin olevani totaaliyksinhuoltaja, mutta lastenhoitoapua on löytynyt ihan tarpeeksi ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat elämässä mukana.

Kyllähän lapsi on monelle lelu tai jopa vaate.

• mene hoitoon
        Sairaita olette kirjoitti:

Kyllähän lapsi on monelle lelu tai jopa vaate.

Jos lapset ovat sulle leluja tai vaatteita, niin sehän on sitten oma ongelmasi, jota kannattaisi pohtia. Ajatteletko yleensäkin toisista ihmisistä noin esineellistävästi? Kumppani on olemassa vain tyydyttääkseen tarpeitasi, samoin äitisi, jos sulla on lapsia niin he ovat vain leluja tai somisteita?

Kannattaa sitten varautua siihen, ettet ole varmaankaan kovin suosittu ihminen vaikka osa tuttavista saattaakin sinua mielistellä.

• Sairaita olette
        mene hoitoon kirjoitti:

Jos lapset ovat sulle leluja tai vaatteita, niin sehän on sitten oma ongelmasi, jota kannattaisi pohtia. Ajatteletko yleensäkin toisista ihmisistä noin esineellistävästi? Kumppani on olemassa vain tyydyttääkseen tarpeitasi, samoin äitisi, jos sulla on lapsia niin he ovat vain leluja tai somisteita?

Kannattaa sitten varautua siihen, ettet ole varmaankaan kovin suosittu ihminen vaikka osa tuttavista saattaakin sinua mielistellä.

Puhuikin ihmisten ajatusmaailmasta yleisesti, en todellakaan itsestäni.

• haluanvauvan87

Mistähän tännekki luovuttajan löytäis? Itellä samat olosuhteet kuin alottajalla, ei miestä, enkä haluakaan. Mutta lapsen tekeminen ei yksin onnistu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."

Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      4027
    2. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      184
      3604
    3. Martinan vastenmielinen menneisyys

Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2516
    4. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      58
      1681
    5. Miksi Martina puhuu kirjassaan

…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1647
    6. Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi

Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun
      Maailman menoa
      72
      1629
    7. Loiri oli minusta vastenmielinen

Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru
      Maailman menoa
      205
      1029
    8. Parisuhdeodotukset

Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va
      Sinkut
      139
      877
    9. Martina - Taistelija (WSOY) on menestyskirja

Mukavaa luettavaa ja paljon kauniita kuvia Martinasta. Loppukesä menee tämän kirjan parissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      825
    Aihe