Etsin sperman luovuttajaa!

onnellinen-

Hei!
Olen Satakunnassa, ravintola-alalta pian valmistuva nainen. Olen päättänyt hankkia lapsen jo nyt nuorena, sillä se ollut minulle aina tärkeä asia.
Etsinkin 100% varmuudella sukupuolitauditonta ja perustervettä ((ei perinnöllisiä sairauksia) kaikista KIRJALLISET todistukset!)

En vaadi, enkä velvoita spermanluovuttajaa ottamaan yhteyttä mahdolliseen tulevaan lapseen. Se oli oikeastaan melko mieluista, sillä en koe sitä itse tarpeelliseksi.

"Muumimukimenetelmä" oli minulle mieluisin.

Otatko yhteyttä s-postitse: [email protected]

8

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja äkkiä

      Mene hoitoon.

    • hgksyksgj

      Lapsi ei ole "se" vaan "hän". Siis ei mikään leikkiväline sinulle täyttämään haaveitasi, eikä varsinkaan vihasi kohde kun ei hän niitä haaveita onnistukaan täyttämään. Lapsen kuuluu syntyä perheeseen jossa vanhemmat rakastaa toisiaan, eikä sinun yksinäisyyttäsi täyttämään. (Tämä loppuosa varattu kirosanoille jotka kirosanafiltteri kuitenkin poistaisi)

    • Jo isojen äiti

      Miksi kaikki vastaukset joita olet jo saant ovat noin negatiivisia??? En ymmärrä! Jos aloittaja on tosissaan, en voi kuin olla täysin samaa mieltä - minä haluaisin juuri samaa!!! Olisi rakkautta ja turvaa ja hyvä kasvuympäristö tarjota lapselle... mutta ei miestä joka unelmassani auttaisi... Siispä tahtoisin tehdä unelmastani totta aivan itse!

      • höh en ymmärrä

        En minäkään ymmärrä noita mene hoitoon -huuteluja tai sitä että aloittaja luulisi lapsen olevan jokin lelu.

        Itse löysin juuri tämän sivun kautta vuosia sitten sopivan yksityisen luovuttajan (joka oli luovuttanut sitä ennen myös klinikalle eli oli tutkittu ja testattu kyllä hyvin), ja hän on tänä päivänäkin mukana lasten elämässä viikoittain. Ei mitään valittamista :)

        Kyllä näinkin voi onnistua jopa paremmin kuin etukäteen uskoisi. Itse uskoin olevani totaaliyksinhuoltaja, mutta lastenhoitoapua on löytynyt ihan tarpeeksi ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat elämässä mukana.


      • Sairaita olette
        höh en ymmärrä kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä noita mene hoitoon -huuteluja tai sitä että aloittaja luulisi lapsen olevan jokin lelu.

        Itse löysin juuri tämän sivun kautta vuosia sitten sopivan yksityisen luovuttajan (joka oli luovuttanut sitä ennen myös klinikalle eli oli tutkittu ja testattu kyllä hyvin), ja hän on tänä päivänäkin mukana lasten elämässä viikoittain. Ei mitään valittamista :)

        Kyllä näinkin voi onnistua jopa paremmin kuin etukäteen uskoisi. Itse uskoin olevani totaaliyksinhuoltaja, mutta lastenhoitoapua on löytynyt ihan tarpeeksi ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat elämässä mukana.

        Kyllähän lapsi on monelle lelu tai jopa vaate.


      • mene hoitoon
        Sairaita olette kirjoitti:

        Kyllähän lapsi on monelle lelu tai jopa vaate.

        Jos lapset ovat sulle leluja tai vaatteita, niin sehän on sitten oma ongelmasi, jota kannattaisi pohtia. Ajatteletko yleensäkin toisista ihmisistä noin esineellistävästi? Kumppani on olemassa vain tyydyttääkseen tarpeitasi, samoin äitisi, jos sulla on lapsia niin he ovat vain leluja tai somisteita?

        Kannattaa sitten varautua siihen, ettet ole varmaankaan kovin suosittu ihminen vaikka osa tuttavista saattaakin sinua mielistellä.


      • Sairaita olette
        mene hoitoon kirjoitti:

        Jos lapset ovat sulle leluja tai vaatteita, niin sehän on sitten oma ongelmasi, jota kannattaisi pohtia. Ajatteletko yleensäkin toisista ihmisistä noin esineellistävästi? Kumppani on olemassa vain tyydyttääkseen tarpeitasi, samoin äitisi, jos sulla on lapsia niin he ovat vain leluja tai somisteita?

        Kannattaa sitten varautua siihen, ettet ole varmaankaan kovin suosittu ihminen vaikka osa tuttavista saattaakin sinua mielistellä.

        Puhuikin ihmisten ajatusmaailmasta yleisesti, en todellakaan itsestäni.


    • haluanvauvan87

      Mistähän tännekki luovuttajan löytäis? Itellä samat olosuhteet kuin alottajalla, ei miestä, enkä haluakaan. Mutta lapsen tekeminen ei yksin onnistu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe