auttakaa:((( oon hiljanen

hiljanen apuaah..

Oon ny seiskaluokal ja oon ollu ain aika hiljanen johtuu duurimmaks osaks siitä et mul on s ja r vika.Mut myös osaks siit et jos sut tunnetaa hiljasen ni ethän sä yhtäkkii voi vaa alkaa puhuu...No kyl mä kutosel puhuin ihan normaalisti mun 2 (ainoolle)kaverille eikä ne mun puhevioist välittäny.No nyt mä menin seiskalle ja mun luokalle tuli toinen niist tytöist (leikitää et sen nimi on vaik liisa)jotka oli mun kavereit.Sain meidän uudelt luokalt yhen uuden kaverin,joka on kyl mun mielest vähä outo...Mua ei kai tunneta (siis tunnettu) hiljasena ennen tätä päivää...Ku meil oli tänää liikas lenkkeilyy ni me aiottii lenkkeillä liisan kaa kahestaa.No mut sit 2 meiän uutta luokkalaist tyttöö tuli juttelee liisan kaa.(En oikee ollu ikin puhunu niitte kaa enkä ees tuntenu niit.)No sit liisa jutteli niille ja ne jutteli takas.Ei ne kai mulle puhunu, joten olin hiljaa ja luulin et ne koht lähtee jatkaa matkaa kahestaa.No ei ne sit jatkanukkaa......en uskaltanu alottaa puhumist koska en ees tuntenu niit kunnol ja se toinen oli tosi suosittu ...Eihän ne ees puhunu mulle...Kaikki muut oli niin puheliait...No ku oli kulunu jo aik kauan ni en mä enää kehannu alottaa puhumist..No sit kävi niin et en puhunu mitää koko tunnin lenkin aikana...Se suosittu tyttö kerto kaikkii salaisuuksii vaik mä olin siin sen vieres..Tuntuu et se kertoo kaikille et olin iha sika hiljane..tuskin saan enää ikin uusii kavereita:((((Mul on nykyää huono itsetunto tunnen itteni rymaks ja kamalaks mua hävettää puhuu ku mul on puhevika .En oo seiskaluokal puhunu kenellekkää mun kurkkuärräl paitsi ehkä tosi harvoin liisalle..esim. Tunnil en ikin viittaa jos vastaukses on r ja jos esim ruotsin tunnil mun pitää pakosti sanoo joku vastaus mis on är ni leikin etten tiiä...auttakaa mua oikeesti en haluu olla hiljanen..HALUUN EDES YHDEN HYVÄN YSTÄVÄN!!!

1

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivoimuutenlukee

      kappalejako

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe