Kyseessä Aprilia SX 50 Supermoto 2010 Piaggion koneella. Meinasin säätää öljynsaantia tuorevoitelupumpusta pienemmälle, koska se saa öljyä liikaa. Siellä pumpussa on liuska, jossa kaasuvaijeri on kiinni. Siinä liuskassa on on viiva, jonka pitäisi olla kohdikkain toisen viivan kanssa, jolloin öljynsaanti on kohdillaan. Kuitenkin, vaikka säätäisin öljynsaannin niin pienelle kuin sen saa (pumppuun menevästä kaasuvaijerissa olevasta mutterista), viivat eivät kuitenkaan ole kohdikkain, vaan vieläkin saa liikaa öljyä.
Seosbensaa en ala käyttämään
Tuorevoitelu ongelma
5
2624
Vastaukset
- mr.papi
No sitten ajelet liian rikkaalla seoksella... Eihän se sen kummempaa ole. Ja tuorevoitelu on muutenkin yksi maailman huonoimmista keksinnöistä.
- apikan2tt
"No sitten ajelet liian rikkaallabseoksella" joo en minäkään ihan muuten vaan tänne kirjottele. Putken päästä suorastaan valuu sitä öljyä, koska seos on liian rikkaalla, niin "eihän se sen kummempaa ole"
- mr.papi
apikan2tt kirjoitti:
"No sitten ajelet liian rikkaallabseoksella" joo en minäkään ihan muuten vaan tänne kirjottele. Putken päästä suorastaan valuu sitä öljyä, koska seos on liian rikkaalla, niin "eihän se sen kummempaa ole"
No puheistasi päätellen sinun putki on tukossa ja sen takia tiputtaa öljyä. Voihan se tuorevoitelujärjestelmäkin olla rikki, mutta siihen nyt ei luonnollisestikkaan auta muu kuin korjata se. Mutta itse suosittelisin kyllä seosbensoilla ajelua...
- tuorevoitelu vittuun
mr.papi kirjoitti:
No puheistasi päätellen sinun putki on tukossa ja sen takia tiputtaa öljyä. Voihan se tuorevoitelujärjestelmäkin olla rikki, mutta siihen nyt ei luonnollisestikkaan auta muu kuin korjata se. Mutta itse suosittelisin kyllä seosbensoilla ajelua...
Tuorevoitelu on täysin perseestä se pitäs kieltää joka ikises maassa mieti ny jos se meneeki yhtäkkii tukkoo ja sit kone leipoo ni sul tulee paskat housuu ku maksaa paljo korjaa se ei se oo kauhee vaiva alkaa käyttää seosbensaa idiootti
- Näinjuuri
Tuorevoitelu se vasta hyvä keksintö onkin. Se sitten on eri asia, jos osta 500€ luukkuja, joissa se on täysin paskana. Kyllä se toimii ja auttaa, kunhan siitä pitää huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718