Misiköhän sonera on Lahdesta lopettanut liikkeensä?
Onkohan täällä ketään valtuutettua jonka puoleen voi ongelmatilanteessa kääntyä'
Kaikkea ei pysty eikä osata netissä hoiteleen, varsinkaan jos ei tämä pelaa?
Sonera Kauppa
3
157
Vastaukset
Moikka makejj!
Karismassa on Sonera Kauppa toiminnassa (2. kerros, suunnilleen keskellä kauppakeskusta). Minkälaista ongelmaa siellä suunnalla pukkaa? Josko voisin ohjata oikeaan paikkaan olemaan yhteydessä taikka jopa ihan tässä auttamaan sinua.
Selene@SoneraPartio- makejj
Naapuri auttoi tällä kertaa. Minä kun en jaksa kävellä minnekään karismaa asti niin lienee parasta etsiä jokin kauppa lähempää ja sanoa hyvästiit soneralle!
makejj kirjoitti:
Naapuri auttoi tällä kertaa. Minä kun en jaksa kävellä minnekään karismaa asti niin lienee parasta etsiä jokin kauppa lähempää ja sanoa hyvästiit soneralle!
Huomenta!
Kävin viikonloppuna haastattelemassa Karisman Sonera Kauppaa ohimennessäni. Mariankadun Sonera Kauppa suljettiin taloyhtiön rempan vuoksi, remppa on kuulemma laaja ja pitkäkestoinen. mm asuinhuoneistoja tulee katutason yläpuolelle. Karisman Sonera Kauppa aikoo muuttaa takaisin Mariankadulle rempan valmistuttua. Tähän tosiaan saattaa mennä aikaa.
Selene@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954