Ollaan lähdössä ens kesänä tähän hotelliin, las piramides rakennusten kolmioon. Onko kellään hotellista kokemuksia?
sunwing alcudia beach
1
2445
Vastaukset
- Diskometeli
Minulla on kokemusta kesäkuulta 2013. Siistit huoneet, ruoka (päärakennuksen ravintolassa) ihan hyvää. Hotellin asukkaat pääasiassa ruotsalaisia ja tanskalaisia lapsiperheitä (nimenomaan pieniä lapsia). Hotellin uima-altaat olivat lähinnä pikkulapsia varten, onneksi merivesi oli tarpeeksi lämmintä joten sinne pääsivät aikuisetkin uimaan.
Hyviä puolia hotellissa oli myös paluumatkan lähtöselvitys, joka tehtiin jo hotellissa.
Meidän matkamme ehdottomasti HUONOIN puoli - joka pilasikin koko matkan - oli se, että huoneistomme rakennuksessa 6 oli vain n. 250 metriä Mallorcan huippusuositusta diskosta, joka oli auki kesäkaudella puolesta yöstä kuuteen asti aamulla. Rakennusten välillä oli vain tyhjä tontti. Meteli oli öisin aivan mieletön, vaikka pidimme parvekkeen oven ja ikkunat kiinni, koska diskossa pidettiin ovia terasseille auki.
Yrittäkää, jos vain mahdollista, saada huone las Piramidesin rakennuksista 1-3, jotka ovat kauempana Diana- ja D'arta -kaduista eli lähempänä Sunwingin päärakennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894