Varatun naisen ihme käytös?

sinkku(m)

Siitä on vuosi kun tein aloitteen naiselle, vastauksena tuli että on varattu. Omasta mielestäni päästiin "sopimukseen", eli kaikki jäi hyvin. Selvensin vielä etten enään ihastumiesmielellä lähesty tätä naista ja tästä olen pitänyt kiinni.

Kaikki oli vielä hyvin kuukausi takaperin, hymyiltiin ja moikattiin. Sitten tuli bileet ja tämä nainen oli miesystävänsä kanssa mukana, näin ensi kertaa että nainen on todellakin varattu ja olen itse eri tyylinen mieskin kuin hänen miehensä. Hänen miehenstä muistuttaa tatuoitua punkkari/hevaria ja jos musiikista puhutaan näkisin itseni enneminkin sinne perinteisen pop/rock tyyliseksi hepuksi.

Toki kun itse olen sinkkumies, niin on ollut aavistus vieläkin tunteita tätä naista kohtaan, jotenkin teki kipeetä nähdä nainen sen miehensä kanssa ja yritin aina olla eri porukoissa ja paikassa, toki aika huppelissakin olin. Kaverin mukaan olin silti hipeellä päällä, etten ollut yhtään alakuloinen tai pahalla päällä, huh, onneksi :)

Mutta vaikka näistä bileistä on jo aikaa kulunut yli kuukausi, tämä nainen on ollut tosi välttelevä minua kohtaan (töissä), ei juuri vastaile maileihini, asiat hoitelee työkaverini kautta jne. Tänään hän sitten käveli vastaan ja olin täysin ilmaa, hymystä ei nyt tietoakaan ja kun hän käveli vastaan, hän käänsi katseensa pois minusta vasemmalle alaviistoon. Huh, no tulipahan selviksi sitten, eipähän tarvi moikata jatkossakaan.

On se ihme, pari vuotta tunnettu ja moikkailtu kohdatessa ja nyt tuommoinen käytöksen muutos? Nyt olisi kyllä hienoa jos olisi sama taito kuin Mel Gibsonilla leffassa "Mitä nainen haluaa?", olisi nii-in mielenkiintoista tietää tämän naisen ajatukset?

Mitä sitten tein väärin siellä bileissä? Olinko liian kännissä, olisiko pitänyt keskustella? En siihen pystynyt, varsinkaan kun hän oli miehensä kanssa siellä bileissä. Sitä paitsi olen sinkkumies ja en ole kenellekkään tilivelvollinen, vain itselleni, se on sinkun oikeus.

No ainakin jos tällä radalla jatketaan niin jospa tämä ihastuksen tunne viimein laimenisi pois. Unohtamiselle pahinta on ollut juuri ne katsekontaktit ja hymyt kohdatessa.

36

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjeita osa yksi

      Ekaksi sinun on myönnettävä itsellesi että olet edelleen ihastunut naiseen. Toisekseen on myönnettävä että hän on suhteessa ja ei ole todennäköisesti kiinnostunut sinusta. Kolmanneksi että johtuen ekasta asiasta kiinnität huomiota tähän naiseen liikaa josta pääsemme kohtaan kaksi miksi sinun ei pitäisi.

      Kun olet nuo asiat selvittänyt itsellesi niin voit palata aiheeseen.

      Jos olit muuten niin kännissä niin millaista käytöksesi siellä lopulta oli? Tuijotitko naista jne.? Ehkä hän kokee myös käytöksesi työpaikalla hieman "yli-innokkaaksi"?

      Nainen tuskin haluaa sinusta yhtään mitään. Joku työkaveri eli sinä pyysit häntä ulos. Siinäpä se. Moni muukin on voinut muuten pyytää häntä ulos. Häntä ei kiinnosta. Hän on suhteessa.

      Ihan sinun omalta kannaltasi niin kannattaisi päästää irti. Kyllä se ajan kanssa helpottaa varsinkin kuvittelisi että kun näit hänet tuon miehen kanssa niin olisi pitänyt kolahtaa sen verran kovaa jo että tajuat ne realiteetit.
      Suosittelen sinulle että pysyttelet suurimmaksi osaksi tuosta naisesta erossa, mutta suhtaudut häneen kuten kehen tahansa muuhun työkaveriin.

      On kokemusta asiasta.

      • ap.

        Omasta mielestäni ollaan pysytty tosi hyvin erossa kun ollaan eri osastolla. En todellakaan ole ollut mitenkään yli-innokas hänen suhteen, ollaan oltu vain "moikkaus" tasolla ja työasiat toki hoidettu kun niitä on sattunut tulemaan, ei mitään muuta säätöä sen aloitteeni jälkeen.

        Mitä bileistä on kuvia, olen kaikissa kuvissa jätkien seurassa, omien työkavereideni seurassa joita tapaan päivittäin. En tosiaan ole kännissä mulkoillut tai ahistellut tätä naista ja muutoinkin oli hyvät fiilikset bileistä, pois luettuna tuo nainen ja sen miesystävä, juuri siksi välttein niitä jotta hyvä fiilis säilyisi ja ei kääntyisi v-tutukseksi se tunne siellä.

        Yritin kyllä tänään asiallisesti moikata tätä naista, mutta minkäs teet kun kävelee ohi ja katselee muualle. Mutta todella toivon että tällä tiellä pysyykin nyt, koska niitä katseita ja hymyjä on tullut pitkin vuotta. Piru vie kyllä minä flirtin tunnistan jo tässä iässä, en ole mikään nuori kossi enää (30 ).

        Minä tunnen että kun hän jättäisi minut rauhaan, eikä flirttailisi koska se ei tule ikinä mihinkään johtamaan tällä saralla.


      • Ohjeita osa yksi
        ap. kirjoitti:

        Omasta mielestäni ollaan pysytty tosi hyvin erossa kun ollaan eri osastolla. En todellakaan ole ollut mitenkään yli-innokas hänen suhteen, ollaan oltu vain "moikkaus" tasolla ja työasiat toki hoidettu kun niitä on sattunut tulemaan, ei mitään muuta säätöä sen aloitteeni jälkeen.

        Mitä bileistä on kuvia, olen kaikissa kuvissa jätkien seurassa, omien työkavereideni seurassa joita tapaan päivittäin. En tosiaan ole kännissä mulkoillut tai ahistellut tätä naista ja muutoinkin oli hyvät fiilikset bileistä, pois luettuna tuo nainen ja sen miesystävä, juuri siksi välttein niitä jotta hyvä fiilis säilyisi ja ei kääntyisi v-tutukseksi se tunne siellä.

        Yritin kyllä tänään asiallisesti moikata tätä naista, mutta minkäs teet kun kävelee ohi ja katselee muualle. Mutta todella toivon että tällä tiellä pysyykin nyt, koska niitä katseita ja hymyjä on tullut pitkin vuotta. Piru vie kyllä minä flirtin tunnistan jo tässä iässä, en ole mikään nuori kossi enää (30 ).

        Minä tunnen että kun hän jättäisi minut rauhaan, eikä flirttailisi koska se ei tule ikinä mihinkään johtamaan tällä saralla.

        Syy miksi kerroin asian noin jyrkästi on se että tajuat ettei sitä naista kannata miettiä.
        Itselläkin oli samankaltainen tilanne päällä ja voisi olla vieläkin jos olisin tuohon naiseen ihastunut.

        Jos alkaa kiinnittämään huomiota liikaa johonkin yhteen ihmiseen ja tämän käytökseen varsinkin jos kyseessä on nainen josta itse on kiinnostunut ja nainen on vaikkapa suhteessa niin hulluksi siinä hommassa tulee.

        Tuskin kukaan ulkopuolinenkaan osaa kertoa mitä lyhyellä aikavälillä esimerkiksi sinun tai minun tapauksissa noilla naisilla päässä liikkuu koska he voivat olla varattuja, mutta sitten taas saattavat suhtautua todella flirttailevasti mieheen.

        Särjet vain oman pääsi ja mahdollisesti sydämesi tuolla tavoin.
        Itselläkin sekoisi ajatukset eräästä naisesta työpaikalla koska vaikka hän jollakin tavalla vältteli niin sitten taas hän oli se joka iloisesti moikkaili jne. senkin jälkeen kun olin häntä ulos pyytänyt.

        Käytöksesi on varmaan ollut asiallista häntä kohtaan. Naisista ei oikeasti voi tietää että mitä he ajattelevat ja voi olla että nämä naiset ovat sitä tyyppiä että pikkainen "sivuille vilkuilu" piristää päivää.

        Suosittelen että opettelet ihan itsesi kannalta välinpitämättömyyttä ja et hukkaa mahdollisuuksia muihin naisiin. Osa naisista valitettavasti vaikka et esimerkiksi tuosta naisesta tahtoisi ajatella ovat pikkaisen huikentelevaisia tai sitten tahtovat leikkiä kissaa ja hiirtä tietäen että se lopulta on vain pelailua lankakerällä ilman oikeaa lopputulosta.

        Tuossa tapauksessa tiesin jo alussa että tuo nainen tietäisi ongelmia ja hänen flirttinsä on juuri sitä keimailua jne. Vaikka siellä olisi jotain kiinnostustakin taustalla niin mihin se lopulta voi johtaa jos nainen ei tee sitä oikeaa aloitetta puoleesi? Ei mihinkään. Hän on se varattu ja sinä teit jo aloitteen.

        Kiinnitä huomiota muualle ja anna olla, pelastat itsesi sillä ettet jää kiemurtelemaan tuon naisen koukkuun.


      • ap.
        Ohjeita osa yksi kirjoitti:

        Syy miksi kerroin asian noin jyrkästi on se että tajuat ettei sitä naista kannata miettiä.
        Itselläkin oli samankaltainen tilanne päällä ja voisi olla vieläkin jos olisin tuohon naiseen ihastunut.

        Jos alkaa kiinnittämään huomiota liikaa johonkin yhteen ihmiseen ja tämän käytökseen varsinkin jos kyseessä on nainen josta itse on kiinnostunut ja nainen on vaikkapa suhteessa niin hulluksi siinä hommassa tulee.

        Tuskin kukaan ulkopuolinenkaan osaa kertoa mitä lyhyellä aikavälillä esimerkiksi sinun tai minun tapauksissa noilla naisilla päässä liikkuu koska he voivat olla varattuja, mutta sitten taas saattavat suhtautua todella flirttailevasti mieheen.

        Särjet vain oman pääsi ja mahdollisesti sydämesi tuolla tavoin.
        Itselläkin sekoisi ajatukset eräästä naisesta työpaikalla koska vaikka hän jollakin tavalla vältteli niin sitten taas hän oli se joka iloisesti moikkaili jne. senkin jälkeen kun olin häntä ulos pyytänyt.

        Käytöksesi on varmaan ollut asiallista häntä kohtaan. Naisista ei oikeasti voi tietää että mitä he ajattelevat ja voi olla että nämä naiset ovat sitä tyyppiä että pikkainen "sivuille vilkuilu" piristää päivää.

        Suosittelen että opettelet ihan itsesi kannalta välinpitämättömyyttä ja et hukkaa mahdollisuuksia muihin naisiin. Osa naisista valitettavasti vaikka et esimerkiksi tuosta naisesta tahtoisi ajatella ovat pikkaisen huikentelevaisia tai sitten tahtovat leikkiä kissaa ja hiirtä tietäen että se lopulta on vain pelailua lankakerällä ilman oikeaa lopputulosta.

        Tuossa tapauksessa tiesin jo alussa että tuo nainen tietäisi ongelmia ja hänen flirttinsä on juuri sitä keimailua jne. Vaikka siellä olisi jotain kiinnostustakin taustalla niin mihin se lopulta voi johtaa jos nainen ei tee sitä oikeaa aloitetta puoleesi? Ei mihinkään. Hän on se varattu ja sinä teit jo aloitteen.

        Kiinnitä huomiota muualle ja anna olla, pelastat itsesi sillä ettet jää kiemurtelemaan tuon naisen koukkuun.

        Kiitos vinkistä. Ehkäpä tästä hetkestä olisi hyvä hetki aloittaa se lopullinen irtiotto tuosta naisesta. Tuo on totta että se on varattu ja olen sen faktan toki alitajunnassa aina tiennytkin, mutta tuon naisen aurinkoinen hymy ja pitkät katsekontaktit vie vain mennessään jos erehtyy sen katseeseen vastaamaan. Jatkossa on vain oltava niin viilee ettei edes katso naista päinkään?

        Olen kumminkin kiltti luonteeltani ja yritän aina säilyttää hyvät suhteet kanssaihmisiin, eli sanon huomenet aamuisin ja moikkailen yleensäkkin kun eka kerran päivässä kohdataan, oli kuka tahansa sitten kyseessä. Siksi tuo tämän päiväinen kohtaaminen tuntuikin niin oudolta kun moikkasin ja mitään reaktiota ei tule takaisin, mietin väkisinkin että mitä pahaa olen nyt tehnyt?


    • 12cal

      Olen nainen. Et tehnyt mitään väärin. Mimmi on joko weirdo tai prinsessa. Weirdoa ei tarvitse avata, jos prinsessa -on leijunut varattuna siitä tietoisuudesta että olet ollut ihastunut ja onkin nyt romahtanut tavallisten kuolevaisten joukkoon kun käyttäydyit normaalisti etkä suonut erityishuomiota. Rinsessaa kiukuttaa ja kiukuttelee siitä sinulle. Tietenkin (ironiaa).
      You're doing good dude, carry on.

      • ap.

        Voihan se olla noinkin, no prinsessahan se on ainakin, varmasti miehet on sen edessä polvillaan.

        Itse olen ajatellut että näihin päiviin asti se on voinut ainakin minulle pitää yllä jonkinlaista "sinkkunaisen illuusiota" esillä, eli jotenkin se on käyttäytynyt minulle kuin ihastunut sinkkunainen? Nyt kumminkin kun näin hänen miehensä, tuo ei enään onnistu ja eihän kunnon varattu nainen voi flirttailla toisille miehille.

        Tämä on imenyt myös energiaa minulta tutustua oikeisiin sinkkunaisiin, kun tuntuu että nurkan takana odottaa oikee unelma, sydän hakkaa ja läpättää.

        Itse asiassa vielä elokuun lopussa kun oli hyvät kelit ja minulla oli nettideitin kautta sovittuna treffit työpäivän jälkeen. Kun oli aikaa vielä deitille, menin torikahvioon istumaan ja kahville. Luin kännykästä uutisia ja join samalla kahvia. Tämä nainen käveli kauempana ja jotenkin sivusilmään huomasen hänet, ihan kuin tämä nainen olisi häkeltynyt, poukkoili edestakaisin. Sitten kun kohdistin katseeni niin tähän naiseen, siellä se oli ja hän hymyili, vilkuttaen samalla minulle. Toki itsekkin nostin käteni että moi moi.

        Sitten kun vertaa eiliseen, igoonarisi minut täysin ja veti kohdatessa katseensa pois minusta, on aika iso kontrasti tuohon torin kohtaamiseen :) hehe! Että ei takuulla ole vain minun mielikuvitusta tämän naisen toiminta, jokin siellä hiertää sen mielen takana.

        Mutta tosiaan nyt on lähdettävä taas sinne töihin ja toivottavasti tämä juttu alkaa selviämään ja pääsisi ohi tästä, suuntaamaan energiani taas oikeisti vapaisiin sinkkunaisiin :)


    • *********

      hhhmmmm,,,jospa sillä on tunteita sua kohtaan....ja välttelee sinua sen takia.

      tai sitten ei välitä susta yhtään....

      keskustellen selviäis.... tai sitten vaan kylmästi unohdat ja keskityt muihin naisiin.

      et ole tehnyt mitään väärin kuitenkaan...ainakaan kertomasi mukaan..

      • ap.

        Unohdusvaihe laitettu päälle, ei meinaa vain vaihde pysyä millään päällä. Noo.. pidättelemällä väkisin se vaihde pysyy kyllä päällä :)

        Olihan se nainen taas käytävällä kun kuulin sen puhetta, mutta olin hissukseen omassa työhuoneessani. On kyllä niin hirveen kiree tunne kohdata tuo nainen, ihan pakokauhulta jo vaikuttaa se mahdollinen kohtaaminen, moikatakko vai kasonko muualle, aaargh? No onneksi tämän päivän selvisin ilman kohtaamista. Kaitpa se ajan kanssa helpottaa?


      • ****************
        ap. kirjoitti:

        Unohdusvaihe laitettu päälle, ei meinaa vain vaihde pysyä millään päällä. Noo.. pidättelemällä väkisin se vaihde pysyy kyllä päällä :)

        Olihan se nainen taas käytävällä kun kuulin sen puhetta, mutta olin hissukseen omassa työhuoneessani. On kyllä niin hirveen kiree tunne kohdata tuo nainen, ihan pakokauhulta jo vaikuttaa se mahdollinen kohtaaminen, moikatakko vai kasonko muualle, aaargh? No onneksi tämän päivän selvisin ilman kohtaamista. Kaitpa se ajan kanssa helpottaa?

        sen katsot vain häntä päin ja moikkaat:)


    • Mitä tehdä!!! Argh

      Miten saan tehtyä selväksi kun mun avomiehen kaveri on rakastunut muuhun ja stalkkaa minua kellon ympäri? Se haluaa että erottaisi mieheni kanssa ja saisi minut, minua ei sellainen hoibitti kiinnosta ja en ole koskaan kiinnostunut, rakastan niin paljon omaa murua että menen sen kanssa naimisiin ja teen lapsia, mutta tuolla hobitilla on pakkomielle minusta ja pettää sen omaa muija muiden kanssa kun ei saa minua, annoin pakit sille ja sen ego meni, mutta se kuuntelee kuinka rakastelemme oman mieheni kanssa ja mun puheita, en ikinä voisi seurustella niin sairaan ihmisen kanssa, hän ei ole ulkonäöllisesti minun makua ollenkaan eikä hopparit eikä lökäpöksyt vetoa muuhun yhtään, rokkarit on aina mun sydämessä:)

    • Mitätehdä!!!!

      Ja sillä pojalla on ongelma kun hän ei muuten saa erotettua minun ihanasta komeasta miehestäni, niin hän on keksiny hauskan blogi kirjoituksen mis hän taitaa kertoa omista suhteistaan ja seksijutuista yhdellä sivustolla ja nyt kirjoittaa jokapäivä, hänel taitaa tulla paniikki että voin saada vaikka vauvoja mieheni kanssa kohta ja sitoo,en hobitillebmenetetty tapaus:D luultavasti hänen kihlattu mäkättää hänelle joka päivä ja en ihmettele, hyi kuka tuollaisen ruman hobitin kans olisi, yök pettää minkä kerkeää !!

    • Khihhhhiiii

      Taitaa sil hobitilla mennä hermot kun ei saa teille riitaa:D sen hobitin arki on tylsää siksi se haluaa myös viihdykettä:D tyhmä se on :D sevhaluaa että kaikki riitelee hihhihhiii kun sillä menee huonosti itsellään:D

      • mikä tarve haukkua?

        no, ei sullakaan kovin hyvin vissiin mene, kun tuommoisia kirjoitat.


    • Khihhiiiii

      Jk sulla viiraa päässä! Ite salakuuntelet muiden puheluita ja levität asioita! Se on rikollista! Toivottavasti tajuat lopettaa ennenkin käy huonosti että poliisi kutsuu sut kuulusteluun! Ite petät ja nait mikä liikkuu, mene sinne hoitoon!

    • ??????????

      Sano sitten oletko ihastunut muuhun vai mikä sul on?

      • ap.

        Olen varmaan ahistuksen ihastunut, tunne josta yritän päästä eroon. Kävin eilen työkaverin kanssa bilettämässä ja työkaveri tiesi kertoa tästä naisesta että sen nykyinen mies on myös ollut töissä joskus samassa työpaikassa, eli naisen nykyinen mies on ns. työpaikkaihastus myös. Harmi vain, tulin liian myöhään kuvioihin :(


    • kkkkko

      Oletko tyyppi, joka on tehnyt nyt ainakin kolme erilaista keskustelua tästä samasta naisesta? Kyllä muakin ahdistaisi.

      Miksi sua kiinnostaa, mitä nainen miettii? Ei selkeästi ole susta kiinnostunut ja välttelee sua koska huomaa sun kiinnostuksen/ahdistaa että olet lähestynyt häntä.

      Tuollainen välttely on typerää, mutta anna vain olla, ei häntä kiinnosta etkä sä tarvitse hänen seuraansa.

      • Naisen mielipide

        Luulen että nainen on nimenomaan ihastunut sinuun ja on jotenkin häpeissään kun näit hänet hänen miehensä seurassa bileissä. Nyt tilanne ei ole lauennut koska välttelette toisianne. Moikatkaa, jutelkaa. Tee sinä aloite, kyllä se siitä sitten suttaantuu. :)


      • ap.
        Naisen mielipide kirjoitti:

        Luulen että nainen on nimenomaan ihastunut sinuun ja on jotenkin häpeissään kun näit hänet hänen miehensä seurassa bileissä. Nyt tilanne ei ole lauennut koska välttelette toisianne. Moikatkaa, jutelkaa. Tee sinä aloite, kyllä se siitä sitten suttaantuu. :)

        No se keljuttaa ettei nainen koskaan selvästi ilmaissut omista tunteistaan suuntaan taikka toiseen, vaan asia jäi ilmaan roikkumaan? Olen yrittänyt unohtaa naista jo vuoden päivät. Joskus on hyviä hetkiä että asia tasaantuu, sitten taas joku katsekontakti ja hymy saa tunteet nousemaan, silloin se on menoa taas. Nyt on taas välttelyvaihe päällä ja näitä on ollut kyllä aiemminkin. Jos tuntisin ettei nainen ole tippaakaan minusta kiinnostunut, hänet olisi helppo unohtaa, mutta kun asia ei ole näin vaan aistin että tuntemus on molemmin puolinen.

        Nyt tosin ensi kertaa tuntuu että nainen on aidosti välttelevät, ei moikkaa, eikä katso. Ehkäpä tällä kertaa pystyn unohtamaan tämän naisen. Helppoa se ei tunnu olevan, eilen tirskahti itkukin silmään.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        No se keljuttaa ettei nainen koskaan selvästi ilmaissut omista tunteistaan suuntaan taikka toiseen, vaan asia jäi ilmaan roikkumaan? Olen yrittänyt unohtaa naista jo vuoden päivät. Joskus on hyviä hetkiä että asia tasaantuu, sitten taas joku katsekontakti ja hymy saa tunteet nousemaan, silloin se on menoa taas. Nyt on taas välttelyvaihe päällä ja näitä on ollut kyllä aiemminkin. Jos tuntisin ettei nainen ole tippaakaan minusta kiinnostunut, hänet olisi helppo unohtaa, mutta kun asia ei ole näin vaan aistin että tuntemus on molemmin puolinen.

        Nyt tosin ensi kertaa tuntuu että nainen on aidosti välttelevät, ei moikkaa, eikä katso. Ehkäpä tällä kertaa pystyn unohtamaan tämän naisen. Helppoa se ei tunnu olevan, eilen tirskahti itkukin silmään.

        Oli se vaikee päivä taas töissä. Ihan kuin omena kurkussa ei saa henkeä ja raskas hengitys muutenkin. Kaiken maailman ajatukset pyöri mielessä, että nainen on varmaan kohta raskaana sille apinalle, että teki mieli käydä yrjöllä wc:ssä koko ajatuksestakin, huh huoh! Voi luoja kun tästä tunteesta selviäsi jo pois. Kävin 12 kilsan lenkin juoksemassa töiden jälkeen ja auttoipas tähän olotilaan vähäsen, lenkin loppupuolella huomasin jo ajattelevani muitakin asioita kuin tätä naista, suosittelen :)

        Pysyttelin suurimman osan päivää työhuoneessani etten vain törmäisisi tähän naiseen. Silti huomasin peilin kautta että nainen katsoi minua taas, välttelisi nyt ihan täysillä, minua ei tarvi katsella ollenkaan!

        En ole koskaan käyttänyt huumetta, mutta onkohan se tämmöistä, kuin olisi hirveät vieroitusoireet? Eli jos nainen hymyilisi ja katsoisi silmiini, saisin kuin joku narkkari helpotuksen taas tähän olotilaan?


      • 13+20
        Naisen mielipide kirjoitti:

        Luulen että nainen on nimenomaan ihastunut sinuun ja on jotenkin häpeissään kun näit hänet hänen miehensä seurassa bileissä. Nyt tilanne ei ole lauennut koska välttelette toisianne. Moikatkaa, jutelkaa. Tee sinä aloite, kyllä se siitä sitten suttaantuu. :)

        Huono neuvo... Kaunis nainen on tottunut miesten ihailuun, mutta jatkuvasta vahtimisesta nyt ahdistuu kuka tahansa. Vaikka aloittaja tarkkailisi naista kuinka hienovaraisesti tahansa, niin kyllä NAINEN sen huomaa/tuntee.

        Itse suosittelisin työpaikan vaihtoa.


    • ap.

      Pitäisköhän alkaa pitämään päiväkirjaa? Tämän päiväinen meni jo sen verran oudon pitkälle tältä naiselta etten tiedä oliko se työpaikkakiusausta vai mitä hittoa se oli? Olisi laittanut vaikka sähköpostilla sen työasiansa jos ei asiallisesti voi sitä esittää, pikku juttu työnä tehdä viiden minuutin homma.

      Sen myönnän kyllä että ihastuin palavasti tähän naiseen ja on ollut vaikea unohtaa. Silti en varattua naista iske, en lähesty, eikä minun tarvi olla edes kaverikaan. Työkaveri voin olla sen verran että työhommat tulee tehtyä, en enempää! Itse oikeasti kunnioitan näitä asioita. Nainen olisi saanut minut sinkkuna tuosta vaan, mutta se ei lienee ollut tarkoituskaan?

      Kaverilleni kirjoitin tästä naisesta aiemmin syksyllä ja se sanoi että kuulostaa siltä että nainenhan vain tekee sulle kiusaa ja nyt alan uskoa minäkin tämän päivän jälkeen, on ollut sen verran p*skat fiilikset! Oli varmasti nautinto nolata minut, että maaliin osui ja upposi, ole hyvä!

      Näyttää ottavan naisen luonnon päälle kun en huomio sitä enään, varmasti tottunut pyörittelemään miehiä sormiensa ympäri koska on niin kaunis nainen.

    • järkevyys kunniaan

      Kaverithan tietää aina kaiken ja elää sun elämääsi. Pidä pintasi ja elä kuuliaisesti ja järkevästi. Muista valkata kumppani joka miellyttää muitakin. helppo elämä. Ou, yeah

    • 13+20

      Yritätkö todella ymmärtää naisia? Ei kannata, mission impossible, et tule koskaan siinä onnistumaan.

      Itse välttelen miestä ja käyttäydyn etäisesti, jos huomaan miehen ihastuneen minuun ja itse en ole kiinnostunut. Ehkä nainen haluaa nyt osaamallaan tavallaan osoittaa, että haluaa pitää välimatkaa. Teistä ei ole kavereiksi, koska sinulla on noin vahvat tunteet.

      • Ohjeita osa yksi

        "Yritätkö todella ymmärtää naisia? Ei kannata, mission impossible, et tule koskaan siinä onnistumaan. "

        Olet nainen itse ja sanot noin?
        Myönnät siis että käytöksesi on toisinaan järjetöntä jota toisen ihmisen on mahdoton ymmärtää? Vai miesten ainoastaan.

        Muuten olen samoilla linjoilla ja ap:lle suosittelen että pyrkii unohtamaan tuon naisen.

        Sitä minä tahtoisin kuitenkin tietää on se että mistä nainen päättelee että mies on heihin ihastunut tai kiinnostunut?

        Nimittäin itse olen miehenä sellainen joka jatkuvasti hymyilee naisille jne. ja varmaan kiinnittää ylipäätään ihmisiin huomiota "normaalia" enemmän.
        Onko osa naisista herkempiä näkemään näitä "ihastusmörköjä"?

        Mietin vain että olisin ehkä pyytänyt erästä naista kaveriksi facebookissa jne. tutustunut ihan tuttavana, mutta kun tuli jo kyseltyä hänen kiinnostusta taannoin (hän on kaiketi suhteessa) niin hänen käytöksensä on tuon jälkeen muuttunut.
        Hän on ystävällinen kohdatessamme eikä vaikuta vaivaantuneelta, mutta hän välttelee minua (ettei joudu kohtaamaan minua) ja tuo välttely on saanut jo suorastaan koomisia piirteitä.

        En usko että kiinnitän häneen erityisesti huomiota ja toisinaan jopa voisi sanoa että päinvastoin. Nyt sitten on alkanut tuntua että välillämme on jännite hänen käytöksestään johtuen ja olen nykyään varuillani hänen läsnäollessaan.


      • ap.
        Ohjeita osa yksi kirjoitti:

        "Yritätkö todella ymmärtää naisia? Ei kannata, mission impossible, et tule koskaan siinä onnistumaan. "

        Olet nainen itse ja sanot noin?
        Myönnät siis että käytöksesi on toisinaan järjetöntä jota toisen ihmisen on mahdoton ymmärtää? Vai miesten ainoastaan.

        Muuten olen samoilla linjoilla ja ap:lle suosittelen että pyrkii unohtamaan tuon naisen.

        Sitä minä tahtoisin kuitenkin tietää on se että mistä nainen päättelee että mies on heihin ihastunut tai kiinnostunut?

        Nimittäin itse olen miehenä sellainen joka jatkuvasti hymyilee naisille jne. ja varmaan kiinnittää ylipäätään ihmisiin huomiota "normaalia" enemmän.
        Onko osa naisista herkempiä näkemään näitä "ihastusmörköjä"?

        Mietin vain että olisin ehkä pyytänyt erästä naista kaveriksi facebookissa jne. tutustunut ihan tuttavana, mutta kun tuli jo kyseltyä hänen kiinnostusta taannoin (hän on kaiketi suhteessa) niin hänen käytöksensä on tuon jälkeen muuttunut.
        Hän on ystävällinen kohdatessamme eikä vaikuta vaivaantuneelta, mutta hän välttelee minua (ettei joudu kohtaamaan minua) ja tuo välttely on saanut jo suorastaan koomisia piirteitä.

        En usko että kiinnitän häneen erityisesti huomiota ja toisinaan jopa voisi sanoa että päinvastoin. Nyt sitten on alkanut tuntua että välillämme on jännite hänen käytöksestään johtuen ja olen nykyään varuillani hänen läsnäollessaan.

        Nyt olo on helpottunut, huh huh! Ihan kuin joku lukko avautui tämän päivän aikana, mieleen alkaa tulla jo muitakin ajatuksia kuten päivän politiikat sun muut jutut :) Voi että kun tämä olisi nyt lopullista tämän naisen suhteen!!!! Yiihaa!


    • sisus vs.ulkokuori

      heissan kaikille ja erityisesti ap:lle. Minä olen nainen, ihan ok näköinen ja varattu (hui).En kuitenkaan koskaan siis never haluaisi seurustella miehen kanssa, joka arvostaisi vain ulkonäköäni. Kyllä ne on muut jutut, jotka merkkaa. Pitkät katseet, jutut ja tunne että on samalla aaltopituudella, elämän arvot... Kyllähän suosio on varmasti kivaa, mutta ei, ei

    • joijijijljkl

      Kun luin viestisi niin ensimmäinen ajatus oli, että nainen käyttäytyy noin koska on huomannut vaikket olisikaan tarkotuksellisesti osoittanutkaan enää kiinnostusta mutta ilmeesi ja käytöksesi on voinut sinun tiedostamattasikin puhua toista kieltä.

      Se on todennäköisesti aika ahdistavaa tuon naisen kannalta. Vielä kun lisää sen, että hän on saanut treffipyynnölläsi varmistuksen siitä että ei kuvittele sinun kiinnostustasi. Itselläkin on ollut näitä tapauksia, joista on tullut vibat että saattaa olla kiinnostunut ja käyttäydyn juurikin tuolla tavalla, riippuen tietty millainen suhde aiemmin ollut kyseiseen tyyppiin.

      Ehkä hän halusi vielä kirsikaksi kakun päälle tuoda miehensä tarkotuksella näytille, viestittäen myös sinulle että hän on tyytyväinen nykyisensä kanssa ja että sinun on parempi unohtaa hänet. Usko pois, kiinnostuksesta tuo käytös ei kieli ainakaan sitten yhtään.

      • Ohjeita osa yksi

        Olen samaa mieltä ja mielestäni se että toisen kiinnostusta kysyy ja toinen paljastuu varatuksi pitäisi olla piste asioille.

        Erilaisia hymyilyjä ja vilkuiluja voi loputtomasti tulkita. Esimerkiksi nainenhan voi pitää miehestä noin muuten sekä saada ehkä vähän virikettä päivään huomiosta, mutta ei todellakaan ole sen enempää kiinnostunut.

        Voi olla ahdistavaa olla tuollaisen ihailun kohteena.


      • ap.
        Ohjeita osa yksi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ja mielestäni se että toisen kiinnostusta kysyy ja toinen paljastuu varatuksi pitäisi olla piste asioille.

        Erilaisia hymyilyjä ja vilkuiluja voi loputtomasti tulkita. Esimerkiksi nainenhan voi pitää miehestä noin muuten sekä saada ehkä vähän virikettä päivään huomiosta, mutta ei todellakaan ole sen enempää kiinnostunut.

        Voi olla ahdistavaa olla tuollaisen ihailun kohteena.

        Pohdinta täällä vain jatkuu. No itse olen tästä pääsemässä jo ohitse, kommentoin vielä tähän jotain. Palaan asiaan jos eteen tulee uusi ihastus tai tämän keskustelun nainen oikeasti tunnustaa tunteensa minulle, oli ne sitten negitiivisia tai positiivisia, ihan mitä vain muuta kuin tyhjää.

        Kun pari edellistä kommentoijaa tässä kommentoi. Luulisi että nainen on helpottunut kun en ole häneen mitään kontaktia (eleitä) tehnyt pitkään aikaan. Bileissä en häntä mitenkään ahistellut ja olin omissa porukoissa, luulisi olevan tyytyväinen, mutta hänen käytös muuttui positiivisesta -> negatiiviseksi?

        Varmasti ahistunut nainen myös vilkutti ja hymyili minulle kaupungilla. Viimeksi moikattu ja hymyilty 4.9, luulisi olevan tyytyväinen näin pitkän ajan etäisyyteen, eikä yrittäisi väkisten ottaa kontaktia minuun ja nolaamalla sitten minut muutenkin.


    • sisus vs.ulkokuori

      Ehkä tuo nainen kaipaa "hienovaraisesti" huomiotasi ja haluaa vahvistusta niihin. Saattaa itsekin pelätä tunteitaan. Huoh.

    • 18+5

      Ehkä nainen vaistosi, että otat asiat vähän turhan vakavasti ja pyörität mielessäsi pikkujuttuja? Mielestäni tämä vaivaa suomalaisia miehiä noin yleisemminkin.

      • hanki hoitoa

        Joo, tosiaan, "vaivaa"

        koska suomalaisilla miehillä on tunteet joita he kokevat ja ymmrrän että suomalaiselle naisella on ajatus että mies ei saa miettiä asioita noin vain nainen saa.

        ulkkarit tietysti tunteilevat ulospäin leperrellen naiselle joka on naisten mieöestä oikea tapa.

        eli miehet, älkää tunteilko, puhukaa paskaa ja pankaa.

        silloin teirä ei "vaivaa" mikään.


    • tulinen sydän

      Hupaisinta näissä monissa palstan aloituksissa ja kirjoituksissa on tunne suuresta rakkaudesta ja heti perään toteamus; "täytyy vaan unohtaa ja löytää uusi ihastus". Mahtaapi olla suurista tunteista kysymys... Mikä kiire teillä on?

      • Ohjeita osa yksi

        Kiire?

        Oletko mies vai nainen?

        Jos olet nainen...sinulla on varaa odotella tilaisuuksia ja lähestyviä miehiä.
        Jos taas olet mies...sinun täytyy olla aktiivinen ja et voi vain odotella että "jotain tapahtuu".


    • tulinen sydän

      ei sukupuolella oo tässä väliä. RAKKAUS on eri juttu. Ei sillon odotella muita lähestyviä miehiä tai naisia. Asiat ei etene aina hurjaa vauhtia. Oothan sie varmaan ollu rakastunu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe