Hei tota on isoiso ongelma oon pitämäs halloween pirskeet, mut tekeminen on jäänyt toistaiseksi pään sisään eikä tuu enään mieleen mitään ohjelmaa, pidän kauhuradan muttä mitä siel olis kauhuu tai ällllöö muutaku KEITETTY SPAGHETTI TIPPA ÖLJYÄ JA KÄSI KYLMÄNÄ SINNE (TIETENKIN RADALLA, JA SOKKONA!) SITTE VETTÄ JA VEHNÄ JAUHOO RADALLE, MUT POPPAREIDEN JOUKOON IRTOKARKKI MATOJA NIIN NE POPPARIT NÄYTTÄÄ AIVOILTA (KAUHU MIELESSÄ)AUTTAKAA tarviin sikan apuu ohjelmassa! Sitten kerrotaan kauhutarinoita mutta eihän vieraat 3tuntii jaksa olla tekemättä mitään meillä on pimeää koko kämpässä melkein me asutaan 4huonett ja keittiö eli ei kovin isossa kämpässä, 3makuuhuonetta olkkari keittiö kylppäri wc parveke ja komero, ja tällein sitte on luvassa kynttiläsäikytys! Eka kerta kun testaan
Erc;)
1
180
Vastaukset
- Joku tällänen vaa
No murhaaja leikkii vois varmaan olla. Se siis menee sillee et on piirtäjä joka piirtää yhden selkään ristin joka tarkottaa et se on murhaaja ja yhen selkään P:n joka on sit poliisi. Poliisi menee jonnekki muualle niin ettei se nää kuka on murhaaja. Murhaaja menee pimeää huoneesee piiloo ja sit ku se on valmis muut tulee sinne ja on vaa kävelee ja vaik hiukan juttelee tm. sit se murhaaja tulee sielt piilost ja koskee vuorotellen kaikkii paitsi yhtä olalle ja kun niit kosketaa olalle ne kuolee ja kaatuu maahan. Lopuks ku on vaa jäljellä murhaaja ja yks tavis poliisi tulee ja yrittää saada selville kumpi on murhaaja kuulustelemalla niitä kahta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624