Liian tiukka?

Yksi ihminen vain

Pahoitteluni, mikäli aihe ei kuulukaan tänne, mutta logiikkani mukaan kyllä, koska olen nuori (16 vuotta) ja asiani liittyy kehoon.

Eli, ongelmani on, että sormien työntäminen alapäähän on kivuliasta. Yksi kyllä menee suht ongelmitta, mutta kaksi on jo liikaa. Kyseessä ei pitäisi olla kuivuus tai kiihottumisen puuttuminen. Tämä on pistänyt mietityttämään, sillä ajattelimme poikaystäväni kanssa harrastaa seksiä. Tuleeko ensimmäinen yhdyntä olemaan kivulias? Entä siitä eteenpäin? (Olen siis vielä neitsyt) Entä vaikuttaako tuo neitsyys paljonkin asiaan?

Asiallisia vastauksia kiitos! :)

12

1651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

Neitsyillä seksi saattaa sattua, koska immenkalvo puhkeaa, mutta ei se siitä eteenpäin satu

• Jos puhkeaa niin on tehty jotain väärin.

• asdfghjklöä'
        jyyrgen kirjoitti:

Jos puhkeaa niin on tehty jotain väärin.

Jyyrgen on oikeessa. Täällä porukka luulee että immenkalvo on joku väliaikainen seinä siinä pilluaukolla. Immenkalvo on naisilla ja tulee aina olemaan. Ennen ensimmäistä yhdyntää immenkalvon elastisuus on niin pieni että se repeää erittäin helposti, mutta jos jaksaisi käyttää aikaa siihen munan sisään työntämiseen, saisi immenkalvon säilytettyä ehjänä.

Eli yksinkertaisesti yhdyntäkivut lakkaavat siksi että immenkalvon elastisuus nousee ja se ei repeä, eikä immenkalvo ole väliaikainen. Tietty immenkalvoja on erilaisia ja kaikki eivät ole rengasmaisia joista pääsee läpi ilman sen rikkomista, mutta yleisin malli on tämä rengasmainen ja muut poikkeamat harvinaisia.

Lisää tietoa idiooteille täältä http://ff9e32d2.tinylinks.co

• asdfghjklöä' kirjoitti:

Jyyrgen on oikeessa. Täällä porukka luulee että immenkalvo on joku väliaikainen seinä siinä pilluaukolla. Immenkalvo on naisilla ja tulee aina olemaan. Ennen ensimmäistä yhdyntää immenkalvon elastisuus on niin pieni että se repeää erittäin helposti, mutta jos jaksaisi käyttää aikaa siihen munan sisään työntämiseen, saisi immenkalvon säilytettyä ehjänä.

Eli yksinkertaisesti yhdyntäkivut lakkaavat siksi että immenkalvon elastisuus nousee ja se ei repeä, eikä immenkalvo ole väliaikainen. Tietty immenkalvoja on erilaisia ja kaikki eivät ole rengasmaisia joista pääsee läpi ilman sen rikkomista, mutta yleisin malli on tämä rengasmainen ja muut poikkeamat harvinaisia.

Totta heIvetissä immenkalvon aukko voi olla sen verran pieni että ensimmäisessä yhdynnässä kalvo repeää. Juttu on niin yksilökohtainen että mitään varmaa ei voi sanoa - jos asia oikeasti huolettaa on järkevintä käydä gynekologilla sen sijaan että kyselisi täältä. Anteeksi nyt vain että olen tosikko.

• asdfghjklöä' kirjoitti:

Vihdoinkin järkevä ihminen. 1

• 17v

Voin tulla auttaa oon 17v poika.

• Ei helvetti -_-

Ei helvetin vittu -_-
        Vaikka suomi24:n nuoret-keho osastolla on näitä nii
        Pakko sanoa..
        "Hei nyt helvetti 17. V poika!"
        Oli pakko sanoa...

• ,likkdbtoda
        Ei helvetti -_- kirjoitti:

Ei helvetin vittu -_-
        Vaikka suomi24:n nuoret-keho osastolla on näitä nii
        Pakko sanoa..
        "Hei nyt helvetti 17. V poika!"
        Oli pakko sanoa...

Ensinnäkin immenkalvo voi puhjeta mistä vain ja muustakin kuin seksistä.Luultavasti sattuu ekoilla kerroilla kunnes paikat ns.venyy.Ja ei ittellänikään mee kahta sormee sinne..Joten aika yleistä luulisin.

• Yksi ihminen vain

Sit näille neitsyytensä menettäneille; kuinka paljon se sattuu? Mihin voisi verrata? Jouduitteko keskeyttämään ekalla kerralla?

• 15 wee

Menetin neitsyyden kun poikaystävä sormetti mua :D sattu ei sattu sattu, siis kyl se vähän tuntu ja vertaki tuli. Ensimmäinen seksikerta samaisen henkilön kanssa oli aika painajaista kun sattui niin paljon eikä saanut työnnettyä syvälle... mutta nyt seksi sujuu tosi hyvin !

• asdfghjklöä'
        15 wee kirjoitti:

Menetin neitsyyden kun poikaystävä sormetti mua :D sattu ei sattu sattu, siis kyl se vähän tuntu ja vertaki tuli. Ensimmäinen seksikerta samaisen henkilön kanssa oli aika painajaista kun sattui niin paljon eikä saanut työnnettyä syvälle... mutta nyt seksi sujuu tosi hyvin !

Mitä vittua!? Immenkalvon repeäminen ja neitsyyden menettäminen ei ole sama asia. Neitsys tarkoittaa henkilöä joka ei ennen ole ollut yhdynnässä. Ookko vähä jälkeenjääny tai jotai?

"sattu ei sattu sattu" anteeks mitä?

Tuo viesti on muutenkin todella sekava.

"Ensimmäinen seksikerta samaisen henkilön kanssa oli aika painajaista kun sattui niin paljon eikä saanut työnnettyä syvälle" Puhutko nyt siis siitä sormetuksesta vai ensimmäisestä yhdynnästä? Se sormetus josta puhuit, oli myös seksiä, muttai yhdyntää, jolloin et menettänyt neitsyyttäsi siinä. Tämän jälkeen alat puhumaan "ekasta seksikerrasta" ja tarkoitat sillä virheellisesti yhdyntää. Seksiä on kaikki sukupuolinen toiminta, niin masturbointi, yhdyntä, suuseksi ja toisen sormettaminenkin.

• jeojeo

Mulla ainaki eka kerta sattu tosi paljon ja jouduttiin keskeyttää, tokalla kerralla päästiin loppuun asti vaikka sattukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5686
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3771
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2658
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2192
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2137
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163