olen pettynyt
vapaita naisia ei ole
ei naista
14
677
Vastaukset
- Lillukka
On niitä, ne ei oo vaa kiinnostuneita ukkomiehestä :)
- ei naista mullakaan
Olen pettynyt.
Hyviä naisia ei ole.
-sinkkumies30v- eiku menox .
Baarithan on vapaita naisia täynnä.
- rahat meni
Kokeile tätä kuuluisaa hirveä,joko antaa joko ei mutta 100%rahat vie
- Onnettomat
tuhnut puhuu kakkaa täällä pilun puutteessa.
- Onni ominkäsin
Ostin kumirukkaset rautakaupasta. En enää kaipaa naisia.
- kaisa3
Painuppa Crossfit- salille, niin sinkkunaisia on enemmän, kun jaksat treffata. Tuntuu, että kaikki sinkkukaverit on siirtynyt baarista sinne! ;)
- Pottukauppias
sun vaimosi tapasin Monrepoosta,,valitteli kun et jaksa naida.Hoitelin homman.
- Nykkikyllikki
Taisit nähdä päiväunia ja nykiä nyrkkiin samalla.
- Kiintiöhomo
Aloin reilusti homoksi. Ei ole naisista ongelmaa. Tummeli käy hyvin asiaan.
- Naiselle naista?
Eipä oo tälle naisellekaan naista löytynyt.
- Lena valkea
Et sitten uskonut,kokeileppa tätä valkeaa hirveä.
Se myös antaa ja ottaa vähän reilummin mutta jos on rahaa
nit si vo - apinannäköinenmies
Kaikille ei vaan ole naista tarkoitettu.
- KinkyKong
Voihan sitä ottaa apinankin siipaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274735Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451065Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231034PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht131860Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport40835- 112789
- 37784
- 142713