On lahja, siitä kyvystä ei saa ottaa maksua.
On oltava halu auttaa kanssaihmisiä ja henkimaailma ei pidä siitä että rahastat.
Ennustaminen
6
211
Vastaukset
- siinsetaastuli
Myöskin laulaminen,taiteellisuus,ruoanlaitto,matemattisuus ovat lahjoja.Lääkäreillä,hoitajilla,psykiatreilla,terapeuteilla ym ym ym on omat lahjansa.Miksi näkijän lahja poikkeaa niin,ettei korvausta voi ottaa,herrenjestas sentään pitäähän niidenkin leipänsä saada.Jos näkijä laittaa minuun aikaansa ja enrgiaansa ja yrittää auttaa,minä korvaan ilomielin hänen vaivansa.Itsehhän sinne mennään,eriasia jos näkijä tuppautuisi väkisin ennustelemaan.Mistä sinä tiedät mistä henkimaailma pitää ja mistä ei.ylirahastusta en hyväksy,mutta kohtuukorvaus on ok.Ilmaiseksi kun joku rupeaa tekemään,niin kysyjiä olisi niin paljon ettei muuta ehtisikään,niitä riittää.
- mörrimöykky.....
Kenelläkään ei ole vuorokaudesta niin paljon aikaa että ehtisi katsomaan. Oletteko myös tienneet että miten selvännäkö toimii? kertokaapas se? juuri te ketä puhutte myös siitä rahastamisesta
- enkelitaivaanlausui
Tarkoitat siis Taivaan Isän suoma lahja nähtävästi? Ja muut Taivaan Isän joukot (kirkon työntekijät) saavat ottaa työstään palkkaa? Omituinen tapa ajatella asiaa...
- ei rahastella
suuren lahjan saaneet eivät rahasta.se on suur lahjaksi annettu joillekin ihan tarkoituksella.rahasta eivät oikeat lahjakkaat auta,ihan lahjan saaneina ovat välikätenä saaneet syntymälahjakseen kyvyt ja luonteen auttamisiin.laskelmointi ei kuulu asiaan.typerä ajatuskin että lekurit ym saavat palkkansa,he ovat kalliit koulutukset saaneet ja tehneet paljon työtä ammatin eteen vuosia.eri asia kun lapsena jo saa lahjan nähdä ja käsittää asioita enemmän kuin ei näkevät.tyhmä kysymys
Hei
sanonpa minäkin tähän perään, että ilmaistyöllä on rajansa, niinkuin kaikella muullakin. kun se alkaa viedä enemmän aikaa kuin mahdollista, on siirrettävä muita työitä ja sitä kautta joutuu kierteeseen - niin minulle ainakin kävi.
mutta hintaa voi ruuvata kohtuulliseksi, sillä onhan jokaisella joskus varaa myös pizzaan, tupakkaan, suklaaseen, elokuviin.... eli elämässä on välillä tehtävä valintoja ylimääräisten menojen suhteen.
toivotan kaikille kaunista syksyä ja reipasta mieltä!
t. Keskiyö- Tietäjien tietäjä
Kuinka pölkkypää pitää olla että uskoo että korttipakka tietää tulevaisuutesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673