Grilliä kaivaten

Hyvä ruuan ystävä

Aikanaan 70-80 luvulla essolla oli huippuhieno grilli.sieltä haettiin kotiin puolikkaita kanoja ja ranskiksia.se oli hienoo aikaa ja kauppa kävi.nyt niin ikaalisissa,kuin kyrössäkin ei juuri ole ravintoloiden sulkemisajan jälkeen grillejä.miksi ne silloin kannatti ja vingutaan,ettei kannata?itse en ole yrittäjä,mutta eikö kukaan voisi harkita avata KUNNON grilliä.hyvät tuoreet tuotteet ja sopivasti auki.annosten hinnat ei tarvi olla puoli ilmaisia,sillä yö syöjät ei tingi.sitä paitsi hintaa jos lasketaan tosi alas,alkaa ruuan taso kärsiä.

17

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitta vaan yrittamaan silla nyt ei tosiaankaan ole 70-80 luku. Itse olen tankannut essolla mopot moottoripyorat autot noin 45v . enne myos syotiin essolla enemman kuin missaan muualla yhteensa. Nyt H.kyrolaiset kun mietitte niin ne kylmaasemat on ne mis autot tankataan ja nuukuus iskee siina vaiheessa kun ruuasta pitais maksaa, laatua kylla vaaritaan mut maksettas ei mitaan.

• Lukija

Taidat olla koulusi keskeyttänyt,kun sinun kirjoituksissa on niin paljon kirjoitusvirheitä.eeli se mitä teet,tee se kunnolla.tässä tapauksessa kirjoitustaito.

• dhljgk
        Lukija kirjoitti:

Taidat olla koulusi keskeyttänyt,kun sinun kirjoituksissa on niin paljon kirjoitusvirheitä.eeli se mitä teet,tee se kunnolla.tässä tapauksessa kirjoitustaito.

Olisit ostanut grillin kun pitkään oli myynnissä. Sitten vaan kokoilusit kuinka hampurilaisten myynti kannttaa tuppukylässä.

• Lukija kirjoitti:

Niin olen, eli kesken tunnin lahrin kysyyn toita metsakylasta veljekset mattilasta eli 15v. jai koulu kesken. Nyt asun Thaimaassa ja naissa neteissa ei ole kaikkia meiran lankkareitten kirjainmerkkeja, eli nytkin tasta nappaimistosta on kirjaimet kulunut loppuun ,et arpomiseks menee. Toivotan sulle mmenestysta uutena ruokaalan yrittajana H.kyrossa. PS. nt sateet hellittaa ja tanaan oli 36 varjos ja sehan passaa tallaselle keskenkoulunssa jattaneelle.

• ooppoknbgc
        vesaat1 kirjoitti:

Niin olen, eli kesken tunnin lahrin kysyyn toita metsakylasta veljekset mattilasta eli 15v. jai koulu kesken. Nyt asun Thaimaassa ja naissa neteissa ei ole kaikkia meiran lankkareitten kirjainmerkkeja, eli nytkin tasta nappaimistosta on kirjaimet kulunut loppuun ,et arpomiseks menee. Toivotan sulle mmenestysta uutena ruokaalan yrittajana H.kyrossa. PS. nt sateet hellittaa ja tanaan oli 36 varjos ja sehan passaa tallaselle keskenkoulunssa jattaneelle.

Nyt on grilli! En ole vaan vielä testannut?

• Taavi
        Lukija kirjoitti:

Ja jos sinä olet koulusi käynyt loppuun, niin eipä voi kehua sinunkaan kirjoitustaitoasi. Taisit nukkua äidinkielen tunneilla. Sait kolmeen virkkeeseen aikaiseksi useamman virheen. Tässä yksi kirjoitussääntö sinulle: Muista aina välilyönti pilkun ja pisteen jälkeen.

Ja sitten vielä ihan yleisenä ohjeena sinulle: Jos moitit jotain, niin katso nyt hyvä ihminen, että itse edes teet vastaavan asian kunnolla. Tässä tapuksessa kyseessä kirjoitustaito. :-)

• Pata kattilaa jne
        Taavi kirjoitti:

Ja jos sinä olet koulusi käynyt loppuun, niin eipä voi kehua sinunkaan kirjoitustaitoasi. Taisit nukkua äidinkielen tunneilla. Sait kolmeen virkkeeseen aikaiseksi useamman virheen. Tässä yksi kirjoitussääntö sinulle: Muista aina välilyönti pilkun ja pisteen jälkeen.

Ja sitten vielä ihan yleisenä ohjeena sinulle: Jos moitit jotain, niin katso nyt hyvä ihminen, että itse edes teet vastaavan asian kunnolla. Tässä tapuksessa kyseessä kirjoitustaito. :-)

Arvoisa Taavi

Montako välilyöntiä tuleekaan pisteen jälkeen. Motoksesi suosittelen: selkeä ajatus, selkeä kirjoitus!

• Taavi
        Pata kattilaa jne kirjoitti:

Arvoisa Taavi

Montako välilyöntiä tuleekaan pisteen jälkeen. Motoksesi suosittelen: selkeä ajatus, selkeä kirjoitus!

Vaikka kysymyksesi olikin muotoiltu retoriseksi, niin siitä huolimatta vastaan siihen: yksi (aivan kuten kirjoituksessani olen tehnyt). Ihmettelen vain, miksi sitä kysyt, laittaisitko itse niitä enemmän?

Motoksesi suosittelen: Jos et näe kunnolla, käy optikolla.

P.S. Lyhenteessä jne. käytetään pistettä. :-)

• Äikänmaikka
        Taavi kirjoitti:

Vaikka kysymyksesi olikin muotoiltu retoriseksi, niin siitä huolimatta vastaan siihen: yksi (aivan kuten kirjoituksessani olen tehnyt). Ihmettelen vain, miksi sitä kysyt, laittaisitko itse niitä enemmän?

Motoksesi suosittelen: Jos et näe kunnolla, käy optikolla.

P.S. Lyhenteessä jne. käytetään pistettä. :-)

Jep. Ja kysymyslauseen lopuksi kysymysmerkki. Ei siis näin "Montako välilyöntiä tuleekaan pisteen jälkeen. vaan "Montako välilyöntiä tuleekaan pisteen jälkeen?"

Jos ei osaa kirjoittaa, on idiootti.

• Laskin oikein,
        Taavi kirjoitti:

että nm. "Lukija" sai kommenttiinsa 9 kirjoitusvirhettä!

• profetia1

Saarn.7:11

• Vai vielä maikka
        Äikänmaikka kirjoitti:

Jep. Ja kysymyslauseen lopuksi kysymysmerkki. Ei siis näin "Montako välilyöntiä tuleekaan pisteen jälkeen. vaan "Montako välilyöntiä tuleekaan pisteen jälkeen?"

Jos ei osaa kirjoittaa, on idiootti.

Ja jos ei oikein ymmärrä lukemaansa, on vielä suurempi idiootti. Mieti tekoäikänmaikka lukemasi sana sanalta. Mikäli jotain ymmärsit, on älykkyysosamääräsi vähintään kraappahoususi kokonumeron suuruinen. Epäilen, mutta vastaa mieluusti, ettei jää jurppimaan.

• Äikänmaikka
        Vai vielä maikka kirjoitti:

Ja jos ei oikein ymmärrä lukemaansa, on vielä suurempi idiootti. Mieti tekoäikänmaikka lukemasi sana sanalta. Mikäli jotain ymmärsit, on älykkyysosamääräsi vähintään kraappahoususi kokonumeron suuruinen. Epäilen, mutta vastaa mieluusti, ettei jää jurppimaan.

Oho, en tiennytkään, että tuommoisia kireähermoisia paskoja on olemassa. Laita korkki kiinni, mene nukkumaan ja suorita kesken jäänyt apukoulusi loppuun. Kyllä se siitä.

• nerokasta

Kenelläkään teillä ei ole korkea älykkyysosamäärä.Aloitus grilli,päätyi äidinkielen oikeinkirjoittamiseen.Harhautuikohan keskustelunaihe?

• kääpiö

Jos ei äänestä , ei voi valittaa , jos ei osaa äidinkieltä täydellisin sanankääntein , ei missään tapauksessa voi valittaa yhtään !!!

• plösö

Mutta kyy toi autogrilliki oli hyvä tos fransun nurkalla !

• tosihoikka

Oli se Tur.... makkarakoppiki kova sana kylällä silloin aikoinaan oikeen kunnon höyrytappeja !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3111
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1782
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe