iPad kysyy yllättäen pääsykoodia

äidin poika

Kevyt WTF tilanne. Äiskä päivitti iPadinsä iOS7:aan. Se toimi hetken hyvin. Äiskä pisti sen pöydälle, mutta kun otti sen taas käyttöön, iPad kyselikin pääsykoodia. Pääsykoodia ei ole missään vaiheessa pistetty asetuksista päälle. iPadia ei ole myskään ikinä bootattu, ollut aina päällä. iPadiä ei ole ikinä synkattu iTunesiin.

Eli kysymykseni on, WTF?!! Kuinka toimia tästä?

8

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEP, NO JOPA

VAI EI OLE IKINÄ BOOTATTU

• iOssi

Joo, kato se ei ole kuin android joka bootataan kerran päivässä vähintään.

• äidin poika

Tarkoitin vain, ettei muhi sitä boottaile. Lataa ja käyttää vain.

• 1stMacFinn

Ensinnäkin olet väärässä siinä, ettei pääsykoodia olis pistetty päälle. IOS7 asennus pistää sen oletuksena päälle. Toki käyttäjä voi siinä vaiheessa valita, ettei ota käyttöön, mutta useimmat taitaa vaan ottaa tajuamatta mitä tekee.

Ota se pois asetuksista ja ongelma poistuu.

• äidin poika

Voisihan sen asetuksista poiskin laitaa, kunhan sinne pääsisin. Kysyy sitä pääsykoodia, josta ei ole tieto mikä on. Faija laittoi iPadin käyttövalmiiksi ja kyllä kirjoitti alas kaikki salasanat mitä siihen näppäili. Joten väiteeni melkein on, että iPad on nyt itse päättänyt suojata laitteen pääsykoodilla.

• äidin poika
        äidin poika kirjoitti:

Voisihan sen asetuksista poiskin laitaa, kunhan sinne pääsisin. Kysyy sitä pääsykoodia, josta ei ole tieto mikä on. Faija laittoi iPadin käyttövalmiiksi ja kyllä kirjoitti alas kaikki salasanat mitä siihen näppäili. Joten väiteeni melkein on, että iPad on nyt itse päättänyt suojata laitteen pääsykoodilla.

Aamukahvia vähän hörpitty. Mahdollista, että muhi (70v, mutta osaa perusasiat) näppinyt pääsykoodit sinne iOS7 asentaessaan. Noh, löytyi Aplen sivuilta palautustilaan vievä tutoriaali.

• Molhö

Niin että kukaan ei sitä tiedä, tosi kivaa soitella tuosta applelle.
      Ollaan me hauskoja ja aina pulassa.
      Minun teki aivan kuten kysyjänki.
      Oikein navituttaa, on tilanne vaan sellainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe