montako kertaa?

entistä onnettomampi

monestikko miehen valheet pitää antaa anteeksi, ja unohtaa valheesta kiinnijäämisestä johtunut riita.. pahinta tapauksessa kuitenki on se, ettei kerro itte valehtelustaan vaan jää muulla tavoin kiinni.. jos kertoo niin kännissä. Niin monesti ollaan jo riidelty, ja mies joka kerta sanonu että ymmärtää rehellisyyden tärkeyden ja ei enää valehtele, mutta kappas vaan..

Jos jotain positiivista, niin ilmeisesti ei ainakaan pettänyt ole. Mutta mistä ihmeestä tällanen jatkuva valehtelu...

5

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin monta.....

kertaa kuin itse haluat ja jaksat. Jatkuvalla anteeksi antamisella tavallaan hyväksyt hänen käytöksensä. Teki mitä teki, sinä annat anteeksi. Anteeksi antaminen on periaatteessa hyvä asia, mutta ei kai sitäkään saman jutun takia loputtomiin voi tehdä... It's up to you.
      Itse hyväksyn vain rehellisen miehen. Johon voin luottaa. Täysin. Olen onnekseni löytänyt.

• Tee selväksi

Loputtomiin ei pidä antaa anteeksi. Aina on jossakin sinun rajasi minkä yli ei enää mennä. Kerro rajasi hänelle.

• Laila

Minä heitin ukon ulos heti kun huomasin että on taipuvainen valehteluun. Enkä ole katunut.

• Valheet paljastuu E/M

Minulle puolestaan nainen sepittää satuja.
        En haluis riitaa,mutta jo pienet vihjailuni saavat aikaan,räjähdyspisteen ja välienviilenemistä.Mies jota hän tapaa on täys manibuloija,lupaa ja ostaa kaikkee ja naiseni selittää minulle miten hän pienestä palkastaa on sen ja sen ostanut,sekä yrittää vielä minulta rahaa maksuihin.Olen tullut jo tuntemaan hyvin kyseisen naisen ja hänelle ei tunteettomana ihisenä tehoo mikään muu,kuin maallinen mammona,omahyväisyys ja miesten pikkusormenympärille pyöritys,muut vaan tekee väärin ja valehtelee,hän ei muka koskaan.Nyt leikki loppuu kanssanni ,niinkuin hänen muutkin miessuhteet aiemmin.UG Olen puhunut?

• hohhoill
        Valheet paljastuu E/M kirjoitti:

Minulle puolestaan nainen sepittää satuja.
        En haluis riitaa,mutta jo pienet vihjailuni saavat aikaan,räjähdyspisteen ja välienviilenemistä.Mies jota hän tapaa on täys manibuloija,lupaa ja ostaa kaikkee ja naiseni selittää minulle miten hän pienestä palkastaa on sen ja sen ostanut,sekä yrittää vielä minulta rahaa maksuihin.Olen tullut jo tuntemaan hyvin kyseisen naisen ja hänelle ei tunteettomana ihisenä tehoo mikään muu,kuin maallinen mammona,omahyväisyys ja miesten pikkusormenympärille pyöritys,muut vaan tekee väärin ja valehtelee,hän ei muka koskaan.Nyt leikki loppuu kanssanni ,niinkuin hänen muutkin miessuhteet aiemmin.UG Olen puhunut?

E/m samanlaisen naisen kaa tuli oltua...kieltää valheet viimeseen asti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      62
      8820
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5494
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      121
      4947
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3832
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3446
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3359
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2692
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2611
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2593
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1717
    Aihe